Kad moka greitai Elektrėnuose Vaidas įrodė perai geriausią tempą demonstravęs visuose 16-oje greičio ruožų ir nuo artimiausio persekiotojo pabėgo visa minute. Užpernai jis buvo pirmas tarp lietuvių ir nusileido tik Rusijos ralio vundrekindui Nikolajui Griazinui, disponuojančiam astronominiu biudžetu ir jau spėjusiu prasibrauti į Europos ralio čempionato elitą. T. y. „Rally Elektrėnai“ architektui Ramūnui Čapkauskui, pažadėjusiam už trečią pergalę paeiliui visam laikui įteikti pereinamąją nugalėtojo taurę, greičiausiai tektų ieškoti juvelyro naujam trofėjui sukurti.
Tačiau likus vos dienai iki dalyvių registracijos pabaigos pats V. Žala dar negalėjo tiksliai pasakyti, ar ralio fanai turės progos pasimėgauti tuo spektakliu, kurį jis drauge su šturmanu Andriu Malnieksu kuria greičio ruožuose.
„Mes sezono pradžioje žinojome, kad turim biudžetą tik dviem LARČ etapams ir jį sėkmingai išnaudojom. Norint startuoti „Kussamet Group Rally Elektrėnai 2020““ reiktų maždaug 20 tūkst. papildomų pinigų. Ar pavyks juos rasti vis dar nėra tiksliai aišku. Galiu pasakyti tik tiek, kad pats važiuoti labai noriu“, – atvirauja V. Žala.
Jei įvykiai rutuliotųsi pagal pesimistinį scenarijų ir Vaidas „Kussamet Group Rally Elektrėnai 2020“ keliautų drauge su žiūrovais, šioje įskaitoje intriga būtų bene didžiausia: Dominykas Butvilas turi 32 taškus, o du šiųmetiniame LARČ startuojantys pilotai iš Lenkijos – Robert Kocik su „Ford Fiesta R5“ ir Mariusz Zapala – atitinkamai turi 27 ir 23 taškus. Kitas klausimas, kaip jiems pavyks įveikti korona viruso pandemijos sukurtą kliūčių ruožą ir atvykti į Lietuvą rugsėjo 11-12 dienomis?
LARČ 2 įskaitoje dvi pergales po dviejų etapų turi Vytautas Švedas (70 taškų), o Eugenijus Michalauskas (55 taškai) abu kartus finišavo antras. Tačiau labai rimtą konkurenciją jiems sudaro ir Artūras Daunoravičius (39 taškai), ir Aurimas Eidžiūnas (25 taškai), ir Gediminas Maškauskas (24 taškai).
Dar aštresnė kova laukia LARČ 3 mūšio lauke. Eugenijus Sladkevičius turi daugiausia (48) taškų, nors nei Kelmėje, nei Rokiškyje nebuvo pats greičiausias. „Rally Žemaitija“ šioje įskaitoje nepavejamas buvo tituluotasis latvis Janis Vorobjovs (34 taškai), o „Samsonas Rally Rokiškis“ – svečias iš Lenkijos Adrian Chwietczuk (34 taškai), vairuojantis „Škoda Fabia Rally2 Evo“. Abu pilotai užsiregistravę dalyvauti ir „Kussamet Group Rally Elektrėnai 2020“.
Net keturi ekipažai turi beveik vienodą taškų skaičių LARČ 4 įskaitoje. Deividas Gezevičius ir Justas Simaška po 35, o Vladas Jurkevičius ir jaunasis Austrijos ralio talentas Fabio Schwarz – po 28 taškus. Tiesa, pastarojo vaikinuko, planavusio kautis Lietuvos čempionate tarp paraiškas startuoti Elektrėnuose pateikusių sportininkų kol kas nėra.
LARČ 5 įskaitoje šiuo metu tvirčiausias pozicijas turi svečias iš Lenkijos Krzysztof Bubik (59 taškai). Jis puikiai pasirodė pirmajame etape Žemaitijoje, o Rokiškyje pasinaudojo varžovų bėdomis, kurių gretas dramatiškai praretino technikos gedimai ir avarijos. Antroje turnyrinės lentelės vietoje kol kas esantis Justas Tamašauskas turi 35 taškus, o Aurimas Buteikis – 27.
Kuklioje standartinių automobilių įskaitoje LARČ 6 dvi pergales turi Marius Dainys (70 taškų), o artimiausias varžovas Audronis Gulbinas (56 taškai) - dukart finišavo antras. Paulius Povilionis (24) taškų užsidirbo tik pirmajame etape.
Kaip ir buvo prognozuojama šiųmetinio čempionato išvakarėse, itin aštrios kovos verda LARČ 7, kurioje dominuoja įvairių BMW modelių bazėje sukonstruoti bolidai. Skirtingus etapus laimėję Aro Kalėdos ir Tado Pupeikio ekipažai, po vieną kartą nepasiekė finišo ir turi po 35 taškus, o didesnių problemų išvengęs Vytautas Kaziukonis 44 taškus. Pirmajam trejetui ant kulnų lipa du ekipažai – Mariaus Žiukelio ir Vytauto Puodžiūno – turintys po 32 taškus, todėl nesunku atspėti, kad „Kussamet Group Rally Elektrėnai 2020“ trasose visa BMW pilotų gildija iš metalo stengsis išspausti maksimumą.