Šiais metais Latvijos ir Lietuvos automobilių ralio kroso čempionato dalyviai Vilkyčiuose jau lankėsi. Tuomet, birželio pabaigoje jų čia laukė trečiasis etapas. Vėliau lenktynės persikėlė į Latviją, o jau rugpjūčio 11-ą dieną varikliai vėl riaumos vienintelėje Lietuvoje ralio kroso trasoje. Tiesa, šįkart sportininkų Vilkyčiuose lauks kiek kitokia trasos konfigūracija nei tuomet, kai jie čia varžėsi trečiame etape.
Kaip sako varžybų organizatorius Kazimieras Gudžiūnas, naujoji konfigūracija pasižymės vienu esminiu akcentu. Atsiras posūkis, kuriame dalyviai nuo žvyrinės autokroso trasos pasuks į asfaltinę ralio kroso trasos dalį. Tokia konfigūracija žada išties didelę intrigą, mat iki šiol šitaip suformuotos distancijos varžyboms dar niekada naudojama nebuvo.
„Naujos konfigūracijos licenciją jau turime, trasa yra patvirtinta. Šį kartą dalyviai po starto važiuos ne tiesiai link asfalto, o suks dešiniau į žvyrinę autokroso trasos dalį. Tolimajame, žvyriniame trasos posūkyje jie vėl grįš į asfaltinę dalį. Būtent šioje vietoje suformuotas naujas posūkis, kurio iki šiol čia nebuvo“, - sakė varžybų organizatorius ir ASK „Vilkyčiai“ vadovas Kazimieras Gudžiūnas.
Vieną naujosios konfigūracijos trasos ratą sudarys 903 metrai, o važiuojant ratą su „Joker“ atkarpa atstumas padidės iki 929 metrų. 45 procentus naujosios distancijos sudarys asfaltas, 55 procentus – žvyras.
Pasak Kazimiero Gudžiūno, naujoji konfigūracija jau suformuota, tačiau iki varžybų čia vyks dar šiek tiek darbų, siekiant pagerinti naujo posūkio dangos kokybę.
„Posūkis bus gana aštrus ir tikrai įdomus. Kol kas vyksta šios vietos bandymai. Žiūrime, kaip laikys danga. Gali būti, kad turėsime šioje vietoje sugalvoti, kaip tą dangą pakietinti. Pakietinus ir vėl bandysime, žiūrėsime, kaip pavyko. Tačiau manau, kad varžybos bus tikrai įdomios, nes tokios konfigūracijos Vilkyčiuose dar niekas nėra važiavęs“, - kalbėjo Kazimieras Gudžiūnas.