• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Įprastų, tradicinių formų atsisakę „Kia“ markės dizaineriai siekia, jog naujos kartos elektromobiliai neturėtų absoliučiai nei vieno panašaus analogo, ir panašu, jog jiems pavyko tai padaryti. „Kia“ bendrovės pristatyta „EV4“ koncepcija demonstruoja dizaino sprendimus, kuriuos išvysime 2026 metais serijinėje gamyboje pasirodysiančiame modelyje.


Įprastų, tradicinių formų atsisakę „Kia“ markės dizaineriai siekia, jog naujos kartos elektromobiliai neturėtų absoliučiai nei vieno panašaus analogo, ir panašu, jog jiems pavyko tai padaryti. „Kia“ bendrovės pristatyta „EV4“ koncepcija demonstruoja dizaino sprendimus, kuriuos išvysime 2026 metais serijinėje gamyboje pasirodysiančiame modelyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak bendrovės atstovų, „EV4“ koncepcijos išorės dizainas yra labai artimas serijinei gamybai paruoštam modeliui. Tikėtina, jog galutinis variantas turės santūresnio dizaino ratlankius bei keletą papildomų pakeitimų, kurių reikalauja visuotiniai automobilių homologacijos reikalavimai, tačiau apskritai – „Kia EV4“ išskirtinumo korta bus gerokai stipresnė ir efektyvesnė.

REKLAMA

„Mes esame prekės ženklas, kuris nuolatos keičiasi ir prisitaiko, todėl norime užtikrinti, jog mūsų gaminami automobiliai išliktų įdomūs“, – sakė „Kia“ dizaino departamento vadovas Karimas Habibas.




Kia EV4 koncepcija


Kia EV4 koncepcija


Pietų Korėjoje vykusioje „Kia EV4“ koncepcijos pristatyme, milžiniškai dizainerių komandai vadovaujantis specialistas taip pat pridūrė, jog „EV4“ gimė siekiant transformuoti nusistovėjusį požiūrį į tradicinius sedanus ir galiausiai pabrėžė, jog „EV4“ nėra nei tikras sedanas, nei vienatūris.

REKLAMA
REKLAMA

Kaip ir ant tos pačios platformos suprojektuotas „Hyundai IONIQ 6“, „Kia EV4“ alternatyva taip pat buvo kuriama skiriant didžiulį dėmesį aerodinaminiam efektyvumui. Nors bendrovė teigia, jog „EV4“ nebus toks aptakus kaip „IONIQ 6“, tačiau vėjo tunelyje užfiksuoti rodikliai padės užtikrinti, jog ne pačios didžiausios talpos bateriją turintis modelis galėtų nuvažiuoti įspūdingai ilgą atstumą su viena įkrova.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kia EV4 koncepcija

Automobilio viduje buvo tęsiama agresyvi skaitmenizacijos integracija. Priešais vairuotoją pūpso vientisas skaitmeninis ekranas, kuriame rodoma pati svarbiausia informacija. Pradedant automobilio greičiu ir baigiant baterijos sparta.


Nors automobilio salone praktiškai nebeliko fizinių mygtukų, tačiau „Kia“ teigia, jog serijinėje versijoje tam tikrus įrenginius bus galima valdyti ne tik lietimui jautriu ekranu. Pavyzdžiui, gamintojas planuoja klimato kontrolės valdymą palikti fiziniams mygtukams, kurių valdymas gali būti intuityvus.

REKLAMA



Kia EV4 koncepcija


Kia EV4 koncepcija


2026-aisiais rinkoje pasirodysiantis modelis galės turėti galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavarą. Priklausomai nuo šios konfigūracijos, „EV4“ galės turėti 53 kWh arba 77 kWh talpos baterijas. O štai elektros variklių galingumas svyruos nuo 215 iki 320 arklio galių.


„Kia EV4“ bus vienas iš kelių naujos kartos bendrovės elektromobilių, pasirodysiančių jau 2025 metais. Iš pradžių prekyboje pasirodys „EV3“ ir „EV5“, metais vėliau – „EV4“ ir „EV2“.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų