1994 metais gamyklos dažais kvepiantis automobilis, bent jau Olandijoje, buvo parduodamas už 50 tūkst. guldenų. Už šią sumą automanai gaudavo automobilį su nuolatine keturių varančiųjų ratų pavara ir 211 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu, kuris leisdavo japoniškam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,3 sekundės.
Už tą pačią sumą, prieš dvidešimt dvejus metus, buvo galima įsigyti „Volkswagen Golf GTI“ su 150 arklio galių išvystančiu agregatu arba „BMW 316i Compact“.
Po to, kai „Subaru“ iškovojo keletą pasaulio ralio čempionės titulų, vis daugiau ir daugiau automanų visame pasaulyje pradėjo žavėtis galingiausiomis „Impreza“ modelio versijomis. Populiaru modeliu taip pat pradėjo domėtis automobilių komponentų gamintojai, kurių produkcija leisdavo padidinti variklio galią, kardinaliai pakeisti „Impreza“ sedano išvaizdą ar pagerinti valdymo savybes.
Japoniško automobilio savininkai turėdami platų pasirinkimą „aftermarket“ detalių pasirinkimą, originalius komponentus keitė kitais, nuolatos keldavo motorų pajėgumą ir bendrą „Impreza“ sedano efektyvumą, tačiau šie automanų poelgiai sumažino originalių ir autentiškų „Subaru Impreza 2.0 GT Turbo AWD“ egzempliorių iki minimumo.
Šiandien į dienos šviesą išlindo standartinis ir jokių modifikacijų neturintis „Subaru Impreza 2.0 GT Turbo AWD“. Kaip ir priklauso sportiškiausiems „Subaru“ modeliams, automobilio kėbulas dėvi mėlyną spalvos kostiumą.
Puikaus stovio „Impreza 2.0 GT Turbo AWD“ nėra ir niekada nebebus pigus automobilis. Olandijoje šiuo metu esanti mašina parduodama už 10 950 eurų. Atsižvelgiant į tai, jog šių modelių kainos ateityje tik augs,
tai gali būti labai gera investicija.