• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gruodžio 30-ąją už maždaug 80 kilometrų nuo Argentinos sostinės Buenos Aires esančiame transatlantiniame krovinių uoste „Euroamerica“ Dakaro maratono dalyviams buvo leista pasiimti savo techniką.
Šioje rungtyje „Žalvario“ komandos vyrai beveik para aplenkė Benedikto Vanago ir Andrėjaus Rudnickio ekipažą: po 14 valandų trukusio skrydžio, viešbutyje pasidėję daiktus, Antanas Juknevičius su Edvardu Duoba skubėjo apžiūrėti prieš beveik šešetą savaičių iš Prancūzijos Le Havre uosto išplukdytą „kovinį“ prototipą „Mebar“.
„Tai vienas pakankamai svarbių momentų, nes labai dažnai nutinka taip, kad automobilius pakraunant, kelionės metu ar iškraunant jie apgadinami ar – dar blogiau – apvagiami. Visais atvejais tai reiškia papildomą „galvos skausmą“, neplanuotas išlaidas ir didesnį krūvį mechanikams. Ačiū Dievui, šiais metais tokių rūpesčių išvengėme. Visos mašinos užsivedė ir buvo tokios pat būklės, kokias išlydėjome iš Europos“, – džiaugėsi A. Juknevičius.
Įdomu, kad automobiliuose palikti drėgmės surinkėjai per kelionę prigaudė beveik po litrą kondensato.
Iš uosto visi sportiniai visureigiai, motociklai, keturračiai, sunkvežimiai bei techninio aptarnavimo karavanas buvo nuvaryti į Buenos Aires priemiestyje esančio „Technopolio“ parko teritoriją. Čia pirmosiomis sausio dienomis visi  sportininkai turės praeiti techninę komisiją. Oficialus startas 2015-ųjų Dakaro maratonui bus duotas sausio 4-ąją.

N40 vyrų autoklubas

Gruodžio 30-ąją už maždaug 80 kilometrų nuo Argentinos sostinės Buenos Aires esančiame transatlantiniame krovinių uoste „Euroamerica“ Dakaro maratono dalyviams buvo leista pasiimti savo techniką.
Šioje rungtyje „Žalvario“ komandos vyrai beveik para aplenkė Benedikto Vanago ir Andrėjaus Rudnickio ekipažą: po 14 valandų trukusio skrydžio, viešbutyje pasidėję daiktus, Antanas Juknevičius su Edvardu Duoba skubėjo apžiūrėti prieš beveik šešetą savaičių iš Prancūzijos Le Havre uosto išplukdytą „kovinį“ prototipą „Mebar“.
„Tai vienas pakankamai svarbių momentų, nes labai dažnai nutinka taip, kad automobilius pakraunant, kelionės metu ar iškraunant jie apgadinami ar – dar blogiau – apvagiami. Visais atvejais tai reiškia papildomą „galvos skausmą“, neplanuotas išlaidas ir didesnį krūvį mechanikams. Ačiū Dievui, šiais metais tokių rūpesčių išvengėme. Visos mašinos užsivedė ir buvo tokios pat būklės, kokias išlydėjome iš Europos“, – džiaugėsi A. Juknevičius.
Įdomu, kad automobiliuose palikti drėgmės surinkėjai per kelionę prigaudė beveik po litrą kondensato.
Iš uosto visi sportiniai visureigiai, motociklai, keturračiai, sunkvežimiai bei techninio aptarnavimo karavanas buvo nuvaryti į Buenos Aires priemiestyje esančio „Technopolio“ parko teritoriją. Čia pirmosiomis sausio dienomis visi  sportininkai turės praeiti techninę komisiją. Oficialus startas 2015-ųjų Dakaro maratonui bus duotas sausio 4-ąją.

N40 vyrų autoklubas

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų