Šiuo metu kompanija išdidžiai ir tvirtai stovi ant kojų ir planuoja plėsti modelių gamą. Būtent panašioje situacijoje kompanija buvo aštuntame dešimtmetyje. Tuometiniai „Aston Martin“ vadovai nusprendė sukurti automobilį, kuris galėtų pažeminti populiariausią automobilio plakatą - „Lamborghini Countach“ ir elito mėgstamą „Ferrari Berlinetta Boxer“.
Pirmosios šio projekto užuominos buvo dar aštunto dešimtmečio pradžioje. Tuometinis kompanijos vadovas Alanas Curtis visuomenei pristatė patį galingiausią serijinį markės automobilį - „Oscar India V8 Vantage“. Šis didelis ir brutalus automobilis turėjo net 437 arklio galias išvystantį benzininį motorą. Svarbiausia buvo tai, jog tuo metu šis „Aston Martin“ modelis tapo greičiausiu britišku automobiliu. Jis 160 km/val. greitį pasiekdavo per trylika sekundžių.
Prasidėjus devintam dešimtmečiui, kompanijos vadovai pradėjo galvoti apie dar vieną „Aston Martin“ vėliavnešį. „K 901“ kodiniu vardu pavadintas projektas, turėjo nušluostyti italams nosį. Alanas Curtis markės vadovybei teigė, jog „Aston Martin“ privalo turėti tikrą superautomobilį, pajėgų sutriuškinti konkurentus iš Italijos. Tai buvo jo žūtbūtinis tikslas.
Kaip ir futuristiškas „Lagonda“ sedanas, taip ir naujasis superautomobilis buvo projektuojamas Williamo Townso komandos. Todėl nenuostabu, jog „Aston Martin“ superautomobilis turėjo tokias kampuotas, drastiškas ir daugybę diskusijų sukėlusias linijas.
Naujasis „Bulldogas“ buvo aprūpintas aštuonių cilindrų motoru, kurį suprojektavo Tadekas Marekas. Animacinio herojaus vardą ir pavardę turintis inžinierius sugebėjo iš aštuonių cilindrų išspausti 600 arklio galių. Kitaip negu tradiciniai „Astonai“, naujasis „Bulldog“ turėjo variklį sumontuotą per vidurį.
Pirmieji superautomobilio bandymai parodė, jog „Bulldog“ negalėjo pasiekti planuoto 320 km/val. maksimalaus greičio. Specialioje bandymų trasoje, naujasis „Aston Martin“ vėliavnešys sugebėjo išspausti 307 km/val. greitį.
Vis dėlto „Bulldog“ pasirodymą rinkoje sustabdė ekonominė krizė. Mažėjantys automobilių pardavimai privertė keisti strategiją ir pradėti ieškoti investuotojų, kurie išgelbėtų „Aston Martin“ nuo bankroto. Į pagalbą atvyko Victoras Gauntlettas, kuris sutiko išgelbėti kompaniją tik su ta sąlyga, jeigu „Aston Martin“ atsisakys „Bulldog“ projekto.
Kompanija iš pradžių planavo per metus pagaminti 10-20 modelio vienetų, tačiau dėl pasikeitusių planų, „Aston Martin“ pagamino tik vieną.