Itališkame bolide sumontuotas vos 1,8 litro darbinio tūrio variklis buvo aprūpintas ne tik turbokompresoriumi, bet ir mechaniniu kompresoriumi. Šių, itin svarbų komponentų pagalba 4 cilindrų motoras išvystydavo maždaug 500 arklio galių, o atsukus turbinos „kranelį“ – net ir visus 1000 AG.
Žemiau esantis vaizdo įrašas leis pažvelgti į ankstyvąsias „Lancia Delta S4“ prototipo bandymo dienas, kuriose siekiama suprasti kurie komponentai veikia tinkamai, o kurie ne. Kurie nustatymai duoda naudos, o kurie – ne.
Jeigu „Group B“ ralio automobilių grupė jums iki šiol kelia emocijas, dėl kurių pasirašytumėte peticiją sugrąžinti šiuos monstrus į ralio areną, tuomet nieko nelaukite ir spauskite tą ryškų „Play“ mygtuką.
Pamirškite kelias minutes trunkančią įžangą, į muzikos ritmą priverčiančią judėti koją, nes vietoje to galėsite džiaugtis tik šypseną keliančiais turbinos švilpavimais.
„Lancia Delta S4“ nebuvo tik dar vienas, eilinis „Group B“ ralio automobilių grupei priklausęs padaras. Jis, kaip ir „Audi Quattro“, visam pasauliui parodęs, jog keturių varančiųjų ratų pavara yra raktas į pergalę, „Lancia“ inžinieriai į pagalbą pasitelkė ne tik naują keturių varančiųjų ratų pavarą.
Pamirškite kelias minutes trunkančią įžangą, į muzikos ritmą priverčiančią judėti koją, nes vietoje to galėsite džiaugtis tik šypseną keliančiais turbinos švilpavimais.
„Lancia Delta S4“ nebuvo tik dar vienas, eilinis „Group B“ ralio automobilių grupei priklausęs padaras. Jis, kaip ir „Audi Quattro“, visam pasauliui parodęs, jog keturių varančiųjų ratų pavara yra raktas į pergalę, „Lancia“ inžinieriai į pagalbą pasitelkė ne tik naują keturių varančiųjų ratų pavarą.