Visi rūpesčiai, susiję su automobiliu buvo palikti R. Šeinauskui ir nuostabiems komandoms mechanikams, o didžioji dauguma organizacinių sunkumų ir malonumų užgulė Rūtos pečius. „Šuoliui reikiama rampa, renginio dalyvių ir žiūrovų apsauga – tai trys svarbiausios sritys, kuriomis tenka rūpintis artėjant lemiam rekordo startui“, – pasakoja R. Šeinauskas. R. Krikščiūnaitės ir R. Šeinausko komanda džiaugiasi, kad sulaukė didelio palaikymo ne tik iš savo draugų, šeimos ir fanų, tačiau ir iš Panevėžio miesto atsakingų asmenų. „Norime padėkoti visam savivaldybės personalui, Panevėžio įmonėms partnerėms, kurių palaikymą jaučiame ir žinome, kad jie mums linki kuo didžiausios sėkmės ir ateis rekordo siekti kartu su mumis“, – džiaugiasi visa komanda.
Užfiksuoti Lietuvos rekordui pagal Lietuvos rekordų registravimo agentūros „FACTUM“ vadovą Vytautą Navaitį yra reikalinga pateikti labai tikslius duomenis apie atliktą šuolį. „Pagal šio rekordo reikalaujamą charakteristiką, tramplino aukštis neturi būti aukštesnis nei 70 cm. Mūsų tramplinas – 67 cm aukščio ir 8 m ilgio“, – pasakojo R. Šeinauskas. Lenktynininkas su automobiliu „Subaru Impreza WRX“ turės 300 metrų J.Urbšio gatvės Panevėžyje atkarpą. „Renaldas turės spėti įsibėgėti, atlikti šuolį ir sustoti. Iš viso yra galima atlikti tris bandymus“, – pasakojo R. Krikščiūnaitė.
Saugumas automobilių sporto renginiuose – svarbiausias dalykas. Žiūrovų saugumu bus pasirūpinta ir siekiant Lietuvos šuolio automobiliu į tolį rekordo metu. „Visa teritorija bus aptverta metalinėmis tvoromis, kad nė vienas žmogus nepatektų į pavojingą zoną, pavojingiausiose zonose bus pastatytos šieno kitkos, žiūrovų saugumu rūpinsis savanoriai. Žinoma tikimės ir pačių žiūrovų samoningumo“, – teigė R. Krikščiūnaitė ir R. Šeinauskas.