Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Formulės 1“ komandos 2014 metais ketina rengti papildomą priešsezoninių bandymų sesiją, kad galėtų geriau perprasti naujuosius 1.6 litro V6 tipo turbininius variklius.
Komandos prašė ankstyvų pirmųjų bandymų, tačiau nėra įmanoma bandymus surengti labai anksti. Dėl to buvo iškeltas pasiūlymas rengti papildomą priešsezoninę bandymų sesiją.
„Papildomos priešsezoninės bandymų sesijos rengimo pasiūlymas yra labai brandus. Mes jį tikrai remiame“, - teigė „Renault Sport F1“ vykdančiojo direktoriaus pavaduotojas Robas White‘as.
„Nežinau, koks bus naujas formatas, tačiau papildoma bandymų sesija nebus papildomai pasirenkama, nes jos norės visos komandos.“
Rengti bandymus 2013-aisiais – neįmanoma
Buvo siūlymų naujųjų variklių bandymus rengti šių metų pabaigoje, tačiau R.White‘o teigimu, jau per vėlu suplanuoti tokį ankstyvą naujųjų variklių debiutą. Taip yra todėl, kad paruošti galutines variklių versijas ir jas pagaminti reikės nemažai laiko.
„Tokios diskusijos jau beveik baigėsi, ir atrodo, kad pirmą kartą bolidai naujuosius variklius išbandys tik naujaisiais metais. Paimkime spalį kaip pavyzdį ir pasvarstykime apie galimas pasekmės.“
„Jei rengtume bandymus spalį, variklius turėtume pagaminti jau rugsėjį. Sudėtingumas slypi tame, kad dalys, reikalingos varikliams, dar nėra pradėtos gaminti. Prieš tris mėnesius jau turėtume žinoti, kokio tipo bus variklio dalys, skirtos lenktynėms taigi jau gegužę turėtume nuspręsti, kokios jos turėtų būti.“
„Tikriausiai norėtume išbandyti tas dalis dar prieš pradedant bandymus trasoje, taigi tos dalys turėtų būti sukurtos jau visiškai netrukus.“
„Mes vis dar projektuojame dalis ir kai kurių dalių dizainas dar nėra parengtas. Pagal dabartinę darbotvarkę nėra įmanoma sukurti gero variklio iki spalio.“
R.White‘as pripažino, kad galutinės specifikacijos variklių gamintojai gali nespėti paruošti ir iki 2014 metų sezono, tačiau kadangi „Renault“ naujuosius variklius tieks mažiausiai keturioms komandoms, prancūzų gamintojas bandymų laiką trasoje išnaudos maksimaliai.
Bandymų metu gamintojai sieks suderinti variklius, o ne ieškoti būdų, kaip juos patobulinti, nepaisant to, kad vis trys gamintojai variklius jau bandė ant stendo.
„Net jei ir galėtume teigti, kad prie variklių neliko daug darbo – tačiau taip nėra – visos komandos būtų užsiėmusios variklių tikrinimu“, - pridūrė R.White‘as.
„Formulės 1“ komandos 2014 metais ketina rengti papildomą priešsezoninių bandymų sesiją, kad galėtų geriau perprasti naujuosius 1.6 litro V6 tipo turbininius variklius.
Komandos prašė ankstyvų pirmųjų bandymų, tačiau nėra įmanoma bandymus surengti labai anksti. Dėl to buvo iškeltas pasiūlymas rengti papildomą priešsezoninę bandymų sesiją.
„Papildomos priešsezoninės bandymų sesijos rengimo pasiūlymas yra labai brandus. Mes jį tikrai remiame“, - teigė „Renault Sport F1“ vykdančiojo direktoriaus pavaduotojas Robas White‘as.
„Nežinau, koks bus naujas formatas, tačiau papildoma bandymų sesija nebus papildomai pasirenkama, nes jos norės visos komandos.“
Rengti bandymus 2013-aisiais – neįmanoma
Buvo siūlymų naujųjų variklių bandymus rengti šių metų pabaigoje, tačiau R.White‘o teigimu, jau per vėlu suplanuoti tokį ankstyvą naujųjų variklių debiutą. Taip yra todėl, kad paruošti galutines variklių versijas ir jas pagaminti reikės nemažai laiko.
„Tokios diskusijos jau beveik baigėsi, ir atrodo, kad pirmą kartą bolidai naujuosius variklius išbandys tik naujaisiais metais. Paimkime spalį kaip pavyzdį ir pasvarstykime apie galimas pasekmės.“
„Jei rengtume bandymus spalį, variklius turėtume pagaminti jau rugsėjį. Sudėtingumas slypi tame, kad dalys, reikalingos varikliams, dar nėra pradėtos gaminti. Prieš tris mėnesius jau turėtume žinoti, kokio tipo bus variklio dalys, skirtos lenktynėms taigi jau gegužę turėtume nuspręsti, kokios jos turėtų būti.“
„Tikriausiai norėtume išbandyti tas dalis dar prieš pradedant bandymus trasoje, taigi tos dalys turėtų būti sukurtos jau visiškai netrukus.“
„Mes vis dar projektuojame dalis ir kai kurių dalių dizainas dar nėra parengtas. Pagal dabartinę darbotvarkę nėra įmanoma sukurti gero variklio iki spalio.“
R.White‘as pripažino, kad galutinės specifikacijos variklių gamintojai gali nespėti paruošti ir iki 2014 metų sezono, tačiau kadangi „Renault“ naujuosius variklius tieks mažiausiai keturioms komandoms, prancūzų gamintojas bandymų laiką trasoje išnaudos maksimaliai.
Bandymų metu gamintojai sieks suderinti variklius, o ne ieškoti būdų, kaip juos patobulinti, nepaisant to, kad vis trys gamintojai variklius jau bandė ant stendo.
„Net jei ir galėtume teigti, kad prie variklių neliko daug darbo – tačiau taip nėra – visos komandos būtų užsiėmusios variklių tikrinimu“, - pridūrė R.White‘as.