• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Fiat-Chrysler“ koncernui po nesėkmingų bandymų klonuoti amerikietiškus „Chrysler“ automobilius ir vėliau ant jų uždėti „Lancia“ ženkliukus, turtingą istoriją turintis gamintojas privalėjo iškelti baltą vėliavą ir susitaikyti su ne pačiu geriausiu scenarijumi, kurį „Lancia“ vadovams įteikė „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas.
Šiais metais „Lancia“ markės atstovybių skaičius sumažėjo iki minimumo. Gamintojas pasitraukė iš visų rinkų, išskyrus gimtosios Italijos, kurioje „Lancia“ markės vardą atstovauja tik vienas modelis - kompaktiškas hečbekas „Ypsilon“.
„Lancia“ norėdama išlaikyti pakankamai tvirtas pozicijas savo gimtojoje šalyje, šių metų pradžioje pristatė atnaujintą „Ypsilon“ modelių gamą, kuri, kaip ir daugelis naujų modelių, turi praeiti griežtus „Euro NCAP“ saugumo bandymus.
Į paskutinius šių metų saugumo bandymus taip pat atvyko „BMW X1“, „Lexus RX“, „Mercedes Benz GLC“, „Infinti Q30“, „Jaguar XE“, „Opel Astra“, „Kia Sportage“, „Kia Optima“, „Renault Megane“ ir „Renault Talisman“. Šie automobiliai buvo apdovanoti penkiomis „Euro NCAP“ žvaigždutėmis.
Testuose taip pat dalyvavę „Nissan Navara“ ir „Mini Clubman“ gavo keturias žvaigždutes, o „BMW Z4“ turėjo pasitenkinti tik trimis žvaigždutėmis. Vis dėlto, „Lancia Ypsilon“ buvo tas automobilis, dėl kurio iš gėdos raudonuotų kiekvienos markės atstovas.
Atnaujintas „Lancia“ hečbekas naujausiuose „Euro NCAP“ bandymuose gavo vos dvi žvaigždutes.
Jeigu tai būtų rusiškas ar kiniškas automobilis, tokiu rezultatu niekas nesistebėtų, tačiau „Lancia Ypsilon“ buvo sukurtas koncerno, kuris nuolatos skiria didžiulį dėmesį automobilių saugumui. Kiekvienas „Fiat-Chrysler“ koncerno kūrinys gaudavo keturių arba maksimalų, penkių žvaigždučių įvertinimą, tad „Lancia“ rezultatai, švelniai tariant, yra stebinantys.

„Fiat-Chrysler“ koncernui po nesėkmingų bandymų klonuoti amerikietiškus „Chrysler“ automobilius ir vėliau ant jų uždėti „Lancia“ ženkliukus, turtingą istoriją turintis gamintojas privalėjo iškelti baltą vėliavą ir susitaikyti su ne pačiu geriausiu scenarijumi, kurį „Lancia“ vadovams įteikė „Fiat-Chrysler“ koncerno vadovas.
Šiais metais „Lancia“ markės atstovybių skaičius sumažėjo iki minimumo. Gamintojas pasitraukė iš visų rinkų, išskyrus gimtosios Italijos, kurioje „Lancia“ markės vardą atstovauja tik vienas modelis - kompaktiškas hečbekas „Ypsilon“.
„Lancia“ norėdama išlaikyti pakankamai tvirtas pozicijas savo gimtojoje šalyje, šių metų pradžioje pristatė atnaujintą „Ypsilon“ modelių gamą, kuri, kaip ir daugelis naujų modelių, turi praeiti griežtus „Euro NCAP“ saugumo bandymus.
Į paskutinius šių metų saugumo bandymus taip pat atvyko „BMW X1“, „Lexus RX“, „Mercedes Benz GLC“, „Infinti Q30“, „Jaguar XE“, „Opel Astra“, „Kia Sportage“, „Kia Optima“, „Renault Megane“ ir „Renault Talisman“. Šie automobiliai buvo apdovanoti penkiomis „Euro NCAP“ žvaigždutėmis.
Testuose taip pat dalyvavę „Nissan Navara“ ir „Mini Clubman“ gavo keturias žvaigždutes, o „BMW Z4“ turėjo pasitenkinti tik trimis žvaigždutėmis. Vis dėlto, „Lancia Ypsilon“ buvo tas automobilis, dėl kurio iš gėdos raudonuotų kiekvienos markės atstovas.
Atnaujintas „Lancia“ hečbekas naujausiuose „Euro NCAP“ bandymuose gavo vos dvi žvaigždutes.
Jeigu tai būtų rusiškas ar kiniškas automobilis, tokiu rezultatu niekas nesistebėtų, tačiau „Lancia Ypsilon“ buvo sukurtas koncerno, kuris nuolatos skiria didžiulį dėmesį automobilių saugumui. Kiekvienas „Fiat-Chrysler“ koncerno kūrinys gaudavo keturių arba maksimalų, penkių žvaigždučių įvertinimą, tad „Lancia“ rezultatai, švelniai tariant, yra stebinantys.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų