Dar prieš naujos kartos M5 modelių pristatymą BMW neslėpė abejonių dėl „M5 Touring“ projekto sėkmės JAV rinkoje. Automobilio pritaikymas kainuoja milijonus eurų, todėl pirkėjų apatiškumas šiam modeliui galėjo būti lemtingas. Visgi, ankstesni bandymai, tiek su E34 serijos, tiek su E61 serijos „BMW M5 Touring“, buvo nišiniai ir komerciškai nesėkmingi.
Tačiau šis sprendimas pasirodė itin sėkmingas. „BMW M“ prekės ženklo ir pardavimų vadovė Sylvia Neubauer atskleidė, kad „M5 Touring“ tapo tikru hitu. Maždaug pusė visų naujų M5 užsakymų tenka būtent universalo versijai. Iš pradžių buvo tikėtasi, kad sedanai bus populiaresni santykiu 2:1.
Dėl neslūgstančio susidomėjimo BMW nusprendė padidinti „M5 Touring“ gamybos apimtis. Amerikiečiams, įpratusiems prie didelių visureigių, sportinis universalas tapo netikėta, bet itin patrauklia alternatyva.
Ar M5 sėkmė atvers duris M3 universalui?
Nepaisant „M5 Touring“ populiarumo, BMW kol kas neskuba JAV rinkoje siūlyti mažesnio ir kompaktiškesnio „M3 Touring“. Gamintojas teigia, kad šis modelis buvo sukurtas galvojant apie europiečių poreikius, tačiau vis dažniau girdimi svarstymai, kad augantis susidomėjimas „M5 Touring“ gali tapti impulsu pradėti mažesnio modelio eksportą.
Vis dėlto, BMW kol kas atsargiai vertina šią perspektyvą. Sportinių universalų kultūra JAV dar tik formuojasi, tačiau „M5 Touring“ sėkmė rodo, kad net nišiniai modeliai gali rasti savo vietą amerikiečių garažuose.