Štai, Prancūzijoje įsikūrusi įmonė „Hopium“ siekia į naujos kartos automobilių areną įžengti su vandeniliu varomu „Hopium Machina“.
Iki šiol tik labai siauram ratui girdėtas automobilio pavadinimas artimiausioje ateityje turėtų sudominti dabartinius „Tesla“ vairuotojus, mat bendrovės įkūrėjas, buvęs lenktynininkas Olivjė Lombardas teigia, jog tai bus vienas pažangiausių automobilių pasaulyje.
Šiuo metu numatoma, jog naujai statomoje gamykloje per vienerius metus pavyks pagaminti maždaug 20 tūkst. vandeniliu varomų ratuočių. Nors pagamintų automobilių skaičius neatrodo labai didelis, tačiau reikia atsižvelgti į tai, jog gamykla duris atvers tik 2025 metais, o serijinė modelio gamyba turėtų prasidėti ne veliau kaip 2026 metais.
Iki tol, kol automobilis legaliai galės važinėti bendro naudojimo keliais, dar daug kas pasikeis, tačiau kompanijos įkūrėjas mano, jog vandenilis turi išskirtines perspektyvas. Greičiausiai todėl, jis automobilius pardavinėja iš paveiksliuko ir prašo 656 eurų užstato.
Įdomesnių detalių apie automobilį prancūzų gamintojas nėra linkęs atskleisti. Šiuo metu žinoma, jog jis su pilnu vandenilio baku galės nuvažiuoti iki 1000 kilometrų. Elektros varikliai generuoja 493 arklio galias, kurių dėka „Hopium“ sedanas iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 5 sekundes.
Taip pat yra žinoma, jog automobilio interjerą projektavo Feliksas Godardas – žmogus, kuris anksčiau buvo atsakingas už „Porsche“, „Lucid“ ir „Tesla“ automobilių salonus, tad galime tikėtis, jog jam pavyks surasti aukso viduriuką tarp vokiškos tvarkos ir amerikietiškos technologinės pažangos.
Numatoma automobilio kaina – 120 tūkst. eurų. Vis dėlto, nenustebtume, jeigu „Hopium Machina“ kaina po kelerių metų išaugtų iki 150 tūkst. eurų.