Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors visas savaitgalis Lietuvoje tiesiog siūbavo nuo renginių gausos, didžioji dalis benzingalvių būriavosi ne kur kitur, kaip Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Čia jau penktadienį ryte savo ir bolidų galimybes mėgino Lietuvos ir aplinkinių valstybių sportininkai, besiruošdami popietiniams kvalifikaciniams važiavimams.
Penktadienį – būtina krano pagalba ir „stogai“
Deja, ne visiems pirmieji ratai unikalioje „Nemuno žiedo“ trasoje baigėsi sėkmingai: vienintelis šio etapo lenktynėse dalyvaujantis Suomijos sportininkas laisvųjų treniruočių metu vadinamajame „Stadiono“ posūkyje nesuvaldė „BMW“ automobilio, trenkėsi į šalia atitvarų surištas padangas ir pastaruosius perskridęs, „manevrą“ baigė nusileidęs apie 15 metrų skardžiu žemyn. Vairuotojui – viskas gerai, o jo automobilis buvo iškeltas tik specialios technikos su gerve pagalba. Dar vieną auką Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasa pasiėmė jau pačių „BMW 325 Cup” serijos kvalifikacinių važiavimų metu, kai pravažiavęs paskutinį trasos posūkį prieš finišo tiesiąją, ant stogo atsidūrė Andriaus Čilvino automobilis. Galiausiai, pakeitęs automobilį, sportininkas lenktynėse startavo rikiuotės gale. Taigi, skausmingų avarijų skaičiumi ir stipresniu lietumi buvo paženklintas penktadienis. Tuo tarpu, šeštadienį visų greičio mėgėjų laukė tiek begalė lenkimų, tiek sportinių incidentų bei, be abejo, kovų iki pat galo. Kiek daugiau intrigos mėginęs įnešti lietus nulijo itin lengvai ir tai tik dienai perkopus į antrąją pusę – dviejų valandų „Nankang Endurance Academy“ lenktynių metu.
Kvapą gniaužiančios „BaTCC“ kovos
„BTC 2”, „BTC 3”, „GT“ grupių kvalifikacijoje, pole poziciją lenktynėse užsitikrino puikų tempą demonstravęs Aurimas Mištautas. Jis „Nemuno žiedo“ trasos ratą sugebėjo įveikti net per 1.15.295 minutės. Jam draugiją starto rikiuotėje palaikė toje pačioje įskaitoje kovojantis Izidorius Paukštys. Aurimas Mištautas iškovojo ne tik pergalę pirmojo ir antrojo važiavimų metu, bet ir užtikrintai įsipatogino sezono čempiono kėdėje. Įtempta sezono kova tarp Izidoriaus Paukščio ir Dano Azikejev tęsėsi ir šių lenktynių metu: pirmąjį važiavimą „BTC 3” įskaitoje iškovojo I. Paukštys, tuo tarpu, antrąsias lenktynes iškovojo D. Azikejev. Pastarasis sportininkas ir lipo ant antrojo apdovanojimų pakylos laiptelio, I. Paukščiui užleisdamas trečiąjį.
Ne itin sėkmingos pirmosios lenktynės buvo „BTC 2” klasifikacijoje dalyvaujančiam Viliui Praninskui: jo rezultatas buvo anuliuotas dėl automobilio neatitikimo techninių reikalavimų. Tačiau išsisprendęs problemas, sportininkas sugebėjo gauti bent dalį itin svarbių sezono čempionatinių taškų. Tuo tarpu, trečią vietą iškovojo Julius Ašmonas, antrąją – Atis Veismanis, o pirmąją – Tadas Petukauskas.
„BGT AM“ įskaitoje, pirmąją vietą iškovojo Kastytis Volbekas, antroje vietoje už savęs palikdamas Lauryną Krikščiūną.
Kiek mažiau galingos technikos – „BTC 1” ir „ABC Race“ važiavimų metu, starto rikiuotės priekyje, pole poziciją lenktynėse po penktadieninės kvalifikacijos užėmė Aurimas Kučinskas, už savęs palikdamas sezono lyderį Lauryną Simonavičių. Šių važiavimų metu netrūko nei kovų, nei intrigų. Nors antrose lenktynėse Laurynui Simonavičiui startuoti nepavyko, šis sportininkas ne tik užkopė ant trečiojo pakylos laiptelio, bet ir išsaugojo sezono lyderio poziciją. Antrąją vietą iškovojo Marius Kemešys, o pirmoje liko būtent iš šios pozicijos lenktynes pradėjęs Aurimas Kučinskas. Įnirtingai pergalių sportininkai siekė „ABC Race“ įskaitoje: čia tiek kovos, tiek podiumas buvo išskirtinai latviškas. Trečiąją vietą iškovojo Janis Ubelis, ant antrojo apdovanojimų pakylos laiptelio lipo Egons Lapins, o pirmąją vietą šiame lietuviškame etape iškovojo Ernests Skulte.
„BMW 325 Cup” serijoje – 30 sportininkų kovos
Visų dėmesį kaustė įspūdingas dalyvių skaičius tiek „BMW 325 Cup” sprinto lenktynių, tiek „Nankang Endurance Academy“ serijose. Čia netrūko sportinių incidentų, avarijų, geltonų ir raudonų vėliavų, nuolatinių gedimų ir, svarbiausia – įtampos, lydėjusios varžybas iki pat finišo.
Adrenalinas virė jau penktadienio kvalifikacijos metu. Iškart po avarijos, Andrius Čilvinas grįžo tęsti kovos dėl starto pozicijos rikiuotėje, tačiau iš anksto nesuderintas automobilio keitimas jam baigėsi anuliuotais kvalifikacijos rezultatais. Tuo tarpu, puikų temptą demonstravęs Ramūnas Čapkauskas turėjo pasislinkti į rikiuotės galą po gautos baudos už remonto darbus trasoje esant raudonų vėliavų fazei. Galiausiai, išsiaiškinus startines pozicijas, pole poziciją užėmė sezono lyderis Karolis Jovaiša. Ištyrus visus sportinius incidentus, lenkimus ir kovas trasoje lenktynių metu, sulaukta ir baudų. Štai estas Remmo Raudsepp buvo nubaustas 10 sekundžių bauda už lenkimą geltonų vėliavų zonoje, o Enar-Klaus Kunman tokio pačio dydžio baudą gavo už sukeltą incidentą (avariją). Antrosioms lenktynėms sportininkai rikiavosi pagal geriausią pademonstruotą laiką pirmojo važiavimo metu. Žinoma, rikiuotės priekyje pole poziciją vėl užėmė Karolis Jovaiša, iš antrosios startavo Ramūnas Čapkauskas, o iš trečiosios – Enar-Klaus Kunman. Antrosios lenktynės buvo dar labiau įtemptos ir tiesiog perpildytos avarijomis, tad čia sulaukta ir raudonų vėliavų, ir ilgo baudų sąrašo, o uždarame parke po lenktynių vargiai buvo galima rasti nors vieną sveiką automobilį. Susumavus rezultatus, priskaičiavus baudos sekundes paaiškėjo ir greičiausiųjų trejetas: iš 30 „BMW 325 Cup” įskaitoje besivaržiusių dalyvių, trečią vietą iškovojo lietuvis Edvinas Žadeikis, jį aplenkė ir antrąją apdovanojimų pakylos laiptelį užėmė latvis Ričards Subeckis, o pirmosios vietos užtikrintai laikėsi įsitvėręs Karolis Jovaiša.
„Kaunas Grand Prix“ desertas – „NEA“ kovos
Desertui visų laukė dviejų valandų trukmės „Nankang Endurance Academy“ lenktynės. Iš viso čia startui ruošėsi net 26 komandos. Susumavus dvigubos kvalifikacijos laikus, iš pirmosios vietos rikiuotėje startavo „Erdėja“ komanda, už jų rikiavosi estai „Joujaam“, o trečią vietą užsitikrino „Dock by 222” komanda.
Po sudėtingų lenktynių, sportininkai buvo apdovanoti pagal preliminarius rezultatus, o tikrieji „Kaunas Grand Prix“ nugalėtojai paaiškėjo sekmadienio rytą. Absoliučioje „NEA“ įskaitoje, iš pole pozicijos startavusi „Erdėjos“ komanda šios vietos neapleido iki pat finišo, kaip ir antrąją vietą po kvalifikacijos užėmusi „Joujaam“. Na, o trečią iškovojo „Diesel Power“ komanda. Identiškai trejetas ant podiumo atrodė ir „BTC 3” įskaitoje. „BTC 4” klasifikacijoje, trečioji vieta teko „Dock by 222” komandai, antrąjį apdovanojimų pakylos laiptelį užėmė „Čapkauskas autocentras“ komanda, o pirmąją iškovojo „Freddy and Friends“.
„BTC 2” klasėje, antroji vieta teko „Autokaslita“ komandai, nusileidusiai tik „RM klubui“. Gausiausioje „BMW 325 Cup” įskaitoje, trečiąją vietą išplėšė „RS Motorsport“ komanda, antrąją iškovojo „Baltic Diag by KTK“, o pirmąją užtikrintai pasisavino „KTK Racing Division“ komanda. Po šio etapo, pirmąją ir antrąją vietas skiria vos keturi taškai ir viskas susidėlios tik paskutinių lenktynių metu Rygoje.
„ABC Race“ klasėje, trečią vietą iškovojo „Degviela Motorsport“ komanda, antrąją – „Yaris boyz“ , o pirmąją – „No name“ komanda. Kaip ir kitose įskaitose, taip ir šioje mažųjų „monstriukų“ klasifikacijoje, geriausios komandos paaiškės finalinių lenktynių Rygoje metu.
Toli gražu, ne visi sezono čempionai ir nugalėtojai aiškūs. Lemtingas etapas kartu su Baltijos šalių lenktynininkų kovomis laukia ir Lietuvos sportininkų: kartu su „BaTCC“ finalinėmis lenktynėmis, laukia ir nacionalinio čempiono finalas. Didžiojo šių metų sezono uždarymas laukia ne tik sprinto ir „Nankang Endurance Academy“ dalyvių, bet ir šešių valandų ištvermės lenktynių mėgėjų. Taigi, paskutiniams palakstymams šiais metais sportininkai Bikerniekų trasoje rinksis jau rugsėjo 24-26 dienomis.
Nors visas savaitgalis Lietuvoje tiesiog siūbavo nuo renginių gausos, didžioji dalis benzingalvių būriavosi ne kur kitur, kaip Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Čia jau penktadienį ryte savo ir bolidų galimybes mėgino Lietuvos ir aplinkinių valstybių sportininkai, besiruošdami popietiniams kvalifikaciniams važiavimams.
Penktadienį – būtina krano pagalba ir „stogai“
Deja, ne visiems pirmieji ratai unikalioje „Nemuno žiedo“ trasoje baigėsi sėkmingai: vienintelis šio etapo lenktynėse dalyvaujantis Suomijos sportininkas laisvųjų treniruočių metu vadinamajame „Stadiono“ posūkyje nesuvaldė „BMW“ automobilio, trenkėsi į šalia atitvarų surištas padangas ir pastaruosius perskridęs, „manevrą“ baigė nusileidęs apie 15 metrų skardžiu žemyn. Vairuotojui – viskas gerai, o jo automobilis buvo iškeltas tik specialios technikos su gerve pagalba. Dar vieną auką Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasa pasiėmė jau pačių „BMW 325 Cup” serijos kvalifikacinių važiavimų metu, kai pravažiavęs paskutinį trasos posūkį prieš finišo tiesiąją, ant stogo atsidūrė Andriaus Čilvino automobilis. Galiausiai, pakeitęs automobilį, sportininkas lenktynėse startavo rikiuotės gale. Taigi, skausmingų avarijų skaičiumi ir stipresniu lietumi buvo paženklintas penktadienis. Tuo tarpu, šeštadienį visų greičio mėgėjų laukė tiek begalė lenkimų, tiek sportinių incidentų bei, be abejo, kovų iki pat galo. Kiek daugiau intrigos mėginęs įnešti lietus nulijo itin lengvai ir tai tik dienai perkopus į antrąją pusę – dviejų valandų „Nankang Endurance Academy“ lenktynių metu.
Kvapą gniaužiančios „BaTCC“ kovos
„BTC 2”, „BTC 3”, „GT“ grupių kvalifikacijoje, pole poziciją lenktynėse užsitikrino puikų tempą demonstravęs Aurimas Mištautas. Jis „Nemuno žiedo“ trasos ratą sugebėjo įveikti net per 1.15.295 minutės. Jam draugiją starto rikiuotėje palaikė toje pačioje įskaitoje kovojantis Izidorius Paukštys. Aurimas Mištautas iškovojo ne tik pergalę pirmojo ir antrojo važiavimų metu, bet ir užtikrintai įsipatogino sezono čempiono kėdėje. Įtempta sezono kova tarp Izidoriaus Paukščio ir Dano Azikejev tęsėsi ir šių lenktynių metu: pirmąjį važiavimą „BTC 3” įskaitoje iškovojo I. Paukštys, tuo tarpu, antrąsias lenktynes iškovojo D. Azikejev. Pastarasis sportininkas ir lipo ant antrojo apdovanojimų pakylos laiptelio, I. Paukščiui užleisdamas trečiąjį.
Ne itin sėkmingos pirmosios lenktynės buvo „BTC 2” klasifikacijoje dalyvaujančiam Viliui Praninskui: jo rezultatas buvo anuliuotas dėl automobilio neatitikimo techninių reikalavimų. Tačiau išsisprendęs problemas, sportininkas sugebėjo gauti bent dalį itin svarbių sezono čempionatinių taškų. Tuo tarpu, trečią vietą iškovojo Julius Ašmonas, antrąją – Atis Veismanis, o pirmąją – Tadas Petukauskas.
„BGT AM“ įskaitoje, pirmąją vietą iškovojo Kastytis Volbekas, antroje vietoje už savęs palikdamas Lauryną Krikščiūną.
Kiek mažiau galingos technikos – „BTC 1” ir „ABC Race“ važiavimų metu, starto rikiuotės priekyje, pole poziciją lenktynėse po penktadieninės kvalifikacijos užėmė Aurimas Kučinskas, už savęs palikdamas sezono lyderį Lauryną Simonavičių. Šių važiavimų metu netrūko nei kovų, nei intrigų. Nors antrose lenktynėse Laurynui Simonavičiui startuoti nepavyko, šis sportininkas ne tik užkopė ant trečiojo pakylos laiptelio, bet ir išsaugojo sezono lyderio poziciją. Antrąją vietą iškovojo Marius Kemešys, o pirmoje liko būtent iš šios pozicijos lenktynes pradėjęs Aurimas Kučinskas. Įnirtingai pergalių sportininkai siekė „ABC Race“ įskaitoje: čia tiek kovos, tiek podiumas buvo išskirtinai latviškas. Trečiąją vietą iškovojo Janis Ubelis, ant antrojo apdovanojimų pakylos laiptelio lipo Egons Lapins, o pirmąją vietą šiame lietuviškame etape iškovojo Ernests Skulte.
„BMW 325 Cup” serijoje – 30 sportininkų kovos
Visų dėmesį kaustė įspūdingas dalyvių skaičius tiek „BMW 325 Cup” sprinto lenktynių, tiek „Nankang Endurance Academy“ serijose. Čia netrūko sportinių incidentų, avarijų, geltonų ir raudonų vėliavų, nuolatinių gedimų ir, svarbiausia – įtampos, lydėjusios varžybas iki pat finišo.
Adrenalinas virė jau penktadienio kvalifikacijos metu. Iškart po avarijos, Andrius Čilvinas grįžo tęsti kovos dėl starto pozicijos rikiuotėje, tačiau iš anksto nesuderintas automobilio keitimas jam baigėsi anuliuotais kvalifikacijos rezultatais. Tuo tarpu, puikų temptą demonstravęs Ramūnas Čapkauskas turėjo pasislinkti į rikiuotės galą po gautos baudos už remonto darbus trasoje esant raudonų vėliavų fazei. Galiausiai, išsiaiškinus startines pozicijas, pole poziciją užėmė sezono lyderis Karolis Jovaiša. Ištyrus visus sportinius incidentus, lenkimus ir kovas trasoje lenktynių metu, sulaukta ir baudų. Štai estas Remmo Raudsepp buvo nubaustas 10 sekundžių bauda už lenkimą geltonų vėliavų zonoje, o Enar-Klaus Kunman tokio pačio dydžio baudą gavo už sukeltą incidentą (avariją). Antrosioms lenktynėms sportininkai rikiavosi pagal geriausią pademonstruotą laiką pirmojo važiavimo metu. Žinoma, rikiuotės priekyje pole poziciją vėl užėmė Karolis Jovaiša, iš antrosios startavo Ramūnas Čapkauskas, o iš trečiosios – Enar-Klaus Kunman. Antrosios lenktynės buvo dar labiau įtemptos ir tiesiog perpildytos avarijomis, tad čia sulaukta ir raudonų vėliavų, ir ilgo baudų sąrašo, o uždarame parke po lenktynių vargiai buvo galima rasti nors vieną sveiką automobilį. Susumavus rezultatus, priskaičiavus baudos sekundes paaiškėjo ir greičiausiųjų trejetas: iš 30 „BMW 325 Cup” įskaitoje besivaržiusių dalyvių, trečią vietą iškovojo lietuvis Edvinas Žadeikis, jį aplenkė ir antrąją apdovanojimų pakylos laiptelį užėmė latvis Ričards Subeckis, o pirmosios vietos užtikrintai laikėsi įsitvėręs Karolis Jovaiša.
„Kaunas Grand Prix“ desertas – „NEA“ kovos
Desertui visų laukė dviejų valandų trukmės „Nankang Endurance Academy“ lenktynės. Iš viso čia startui ruošėsi net 26 komandos. Susumavus dvigubos kvalifikacijos laikus, iš pirmosios vietos rikiuotėje startavo „Erdėja“ komanda, už jų rikiavosi estai „Joujaam“, o trečią vietą užsitikrino „Dock by 222” komanda.
Po sudėtingų lenktynių, sportininkai buvo apdovanoti pagal preliminarius rezultatus, o tikrieji „Kaunas Grand Prix“ nugalėtojai paaiškėjo sekmadienio rytą. Absoliučioje „NEA“ įskaitoje, iš pole pozicijos startavusi „Erdėjos“ komanda šios vietos neapleido iki pat finišo, kaip ir antrąją vietą po kvalifikacijos užėmusi „Joujaam“. Na, o trečią iškovojo „Diesel Power“ komanda. Identiškai trejetas ant podiumo atrodė ir „BTC 3” įskaitoje. „BTC 4” klasifikacijoje, trečioji vieta teko „Dock by 222” komandai, antrąjį apdovanojimų pakylos laiptelį užėmė „Čapkauskas autocentras“ komanda, o pirmąją iškovojo „Freddy and Friends“.
„BTC 2” klasėje, antroji vieta teko „Autokaslita“ komandai, nusileidusiai tik „RM klubui“. Gausiausioje „BMW 325 Cup” įskaitoje, trečiąją vietą išplėšė „RS Motorsport“ komanda, antrąją iškovojo „Baltic Diag by KTK“, o pirmąją užtikrintai pasisavino „KTK Racing Division“ komanda. Po šio etapo, pirmąją ir antrąją vietas skiria vos keturi taškai ir viskas susidėlios tik paskutinių lenktynių metu Rygoje.
„ABC Race“ klasėje, trečią vietą iškovojo „Degviela Motorsport“ komanda, antrąją – „Yaris boyz“ , o pirmąją – „No name“ komanda. Kaip ir kitose įskaitose, taip ir šioje mažųjų „monstriukų“ klasifikacijoje, geriausios komandos paaiškės finalinių lenktynių Rygoje metu.
Toli gražu, ne visi sezono čempionai ir nugalėtojai aiškūs. Lemtingas etapas kartu su Baltijos šalių lenktynininkų kovomis laukia ir Lietuvos sportininkų: kartu su „BaTCC“ finalinėmis lenktynėmis, laukia ir nacionalinio čempiono finalas. Didžiojo šių metų sezono uždarymas laukia ne tik sprinto ir „Nankang Endurance Academy“ dalyvių, bet ir šešių valandų ištvermės lenktynių mėgėjų. Taigi, paskutiniams palakstymams šiais metais sportininkai Bikerniekų trasoje rinksis jau rugsėjo 24-26 dienomis.