Projektą atsiuntęs Aurelijus, informacijos pateikė nedaug, tačiau kokia informacija labiausiai rūpi automanams? Žinoma, kad modifikacijos! Tad iškart ir eikime prie jų.
Europoje - „Lexus GS“, Japonijoje - „Toyota Aristo“ vardu vadinamas automobilis priekyje turi sumontuotą 3 litrų, legendinį „2JZ-GTE“ benzininį agregatą. Šiuo metu 6 cilindrų motoras išvysto net 650 arklio galių ir 805 Nm sukimo momentą!
Variklis : „HKS 264“ kumštelinis velenas, „Sard“ 850cc purkštukai, „Tomei“ kuro spaudimo reguliatorius, „Deatschworks“ kuro pompa, „Garrett GTX3582R“ turbina, „Sinco“ kolektorius, „Tial“ 60 mm wastegate'as, „HKS Type-S“ intercooler'is, „Saikou“ radiatorius, „B&M“ tepalo radiatorius.
Elektronika : „HKS Fcon V Pro“ variklio valdymo kompiuteris, „HDI“ boost'o controller'is, „HKS CAMP2“ monitoringo sistema.
Ratai : 19x9.5 „BBS LM“ replikos, ET7 (25 mm adapteriai gale) ir ET 17 (15 mm adapteriai) priekyje.
Transmisija : „Toyota A34E“ 4 bėgių automatinė, „Raybestos“ sankaba, „TRD“ riboto praslydimo diferencialas, „B&M“ automatinės pavarų dėžės aušintuvas,
Pakaba : „HSD“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „TRD“ sailenblokai, „Cusco“ priekinės šakės, „Cusco“ stabilizatoriai, „Cusco“ sway bar'ai.
Puikūs projektai privalo ne tik išvysti dienos šviesą, bet ir sulaukti tinkamo automobilių mėgėjų dėmesio. Kiekvienas projektas yra vertas dėmesio, tad nelaukite ir parodykite saviškį! Įsidėsime fotoaparatą, karštų sumuštinių, tepalo kokteilį ir atvyksime į svečius padaryti reportažo. Reikia - tiesiog susisiekti!
[email protected]