• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Seniausias pasaulyje automobilių žurnalas „Autocar“ naujausiame numeryje jį pavadino „pajėgiausiu automobiliu pasaulyje“ ir vienu geriausių pastarojo dešimtmečio automobilių apskritai. Pasaulio automobilinėje spaudoje jis šluosto nosis visiems prabangiems visureigiams palyginamuosiuose bandymuose. Be jokio kuklumo jis vadinamas kelio ir bekelės karaliumi. Ir šis karalius jau Lietuvoje.
„Inchcape“ salone ketvirtadienio vakarą pristatymas vyko mįslingomis aplinkybėmis, su filmuotais intarpais ir Sherlocko Holmso bei daktaro Watsono personažais. Susirinkusiems teko pamankštinti smegenis, kol pagrindinis įtariamasis buvo identifikuotas ir atskleistas. Jis – galingiausias ir prabangiausias iš visų „Land Rover“  šeimos narių. Lengvesnis, greitesnis, inovatyvesnis ir toks pat efektyvus tiek kelyje, tiek bekelėje. Jis – ketvirtosios kartos „Range Rover“ ir jo kaltė buvo įrodyta. Jis – prastų visureigių žudikas.


„Range Rover“ IV buvo kuriamas nuo nulio, tačiau išlaikant originaliojo prieš 40 metų pristatyto modelio, kuris pakeitė automobilizmo pasaulį, novatorišką dvasią ir kultiniu tapusio dizaino elementus.
„Iš išorės visureigis atrodo tarsi tvirtovė, viduje – nelyginant jachta, tačiau, nepaisant tokių klasikinių asociacijų, tai yra ultramodernių technologijų kupinas išmanus prietaisas. Jis puikiai atspindi tai, kuo pastaraisiais metais išsiskiria Didžioji Britanija – kūrybiškumo, tradicijų ir naujausių technologijų sinteze. Šiuo požiūriu „Range Rover“ primena Londono Olimpiados atidarymo ir uždarymo ceremonijas“, - pažymėjo „Inchcape Motors“ generalinis direktorius Igoris Baikovskis.


„Range Rover“ yra pirmasis pasaulyje visureigis, kurio konstrukcijos pagrindas – monokoko tipo aliuminio karkasas. Jis yra 39 proc. lengvesnis nei pirmtako plieno karkasas, todėl naujasis visureigis net iki 420 kilogramų lengvesnis.
Unikalios aliuminio technologijos pasirinkimas leido reikšmingai patobulinti automobilio dinamiką ir manevringumą, kartu sumažinant degalų sąnaudas ir CO2 išmetimo į atmosferą rodiklius.


Tvirtą ir standų kėbulą papildo naujai sukurta aliuminio priekinės ir galinės ašies architektūra bei iš esmės atnaujinta pneumatinė pakaba. Toks sprendimas leido pagerinti solidaus automobilio manevringumą neaukojant komforto.
Naujojo „Range Rover“ formos  linijos – švarios ir elegantiškos – gimė visiškai naujai interpretuojant klasikinius „Range Rover“ išvaizdos bruožus.


Nors „Range Rover“ atpažįstamas iš karto, naujasis modelis – reikšmingas žingsnis į priekį tęsiant šio modelio ikona tapusio dizaino evoliuciją.
Naujos kartos visureigyje bus montuojama prisitaikymo prie važiavimo aplinkos sistema „Land Rover’s Terrain Response 2“. Ši sistema analizuoja vairavimo sąlygas ir automatiškai parenka toms sąlygoms labiausiai tinkamas visureigio valdymo funkcijas.
Prabangus interjeras, sukurtas išlaikant savitus „Range Rover“ dizaino bruožus, yra labai šiuolaikiškas, o švarių linijų, elegantiški paviršiai padengti geriausia oda ar medžio lukšto danga.
Keleiviai, sėdintys naujojo visureigio gale, turi 118 mm daugiau vietos kojoms ištiesti bei patogesnes sėdynes, kurioms siūlomas papildomas komforto paketas „Executive Class“.
Potencialiems pirkėjams Lietuvoje pasiūlyta visa „Range Rover“ variklių gama – dyzeliniai 3 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų TDV6 ir 4,4 litro „aštuoniukė“ SDV8 bei 5 litrų darbinio tūrio V8 su turbokompresoriumi. Mažesnysis dyzelinis variklis generuoja 260 AG, didesnysis – 340 AG, o benzininis variklis – net 510 AG. Beje, pastarojo variklio varomas masyvus visureigis iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,4 sekundės.
Naujasis „Range Rover” buvo sukurtas panaudojant šiuolaikinius automobilių pramonės technologijų išradimus, pradedant nuo salono, kuriame puikiai skamba išskirtinė „Meridian“ garso sistema ir stebina dvisluoksnis ekranas, kuris vairuotojui ir keleiviui leidžia matyti skirtingus vaizdus.
Galima bus užsakyti dviejų tipų įrangos paketus – „Vogue“ ir prabangesnį „Autobiography“.
„Inchcape Motors“ jau priima užsakymus visoms „Range Rover“ modifikacijoms. Pigiausia – „Range Rover 3,0 TDV6 HSE“ kainuos nuo 323 tūkst. litų. Gamos viršūnėje esančio „Range Rover V8 5,0 Supercharged Autobiography“ kaina prasideda nuo 455 tūkst. litų.



Seniausias pasaulyje automobilių žurnalas „Autocar“ naujausiame numeryje jį pavadino „pajėgiausiu automobiliu pasaulyje“ ir vienu geriausių pastarojo dešimtmečio automobilių apskritai. Pasaulio automobilinėje spaudoje jis šluosto nosis visiems prabangiems visureigiams palyginamuosiuose bandymuose. Be jokio kuklumo jis vadinamas kelio ir bekelės karaliumi. Ir šis karalius jau Lietuvoje.
„Inchcape“ salone ketvirtadienio vakarą pristatymas vyko mįslingomis aplinkybėmis, su filmuotais intarpais ir Sherlocko Holmso bei daktaro Watsono personažais. Susirinkusiems teko pamankštinti smegenis, kol pagrindinis įtariamasis buvo identifikuotas ir atskleistas. Jis – galingiausias ir prabangiausias iš visų „Land Rover“  šeimos narių. Lengvesnis, greitesnis, inovatyvesnis ir toks pat efektyvus tiek kelyje, tiek bekelėje. Jis – ketvirtosios kartos „Range Rover“ ir jo kaltė buvo įrodyta. Jis – prastų visureigių žudikas.


„Range Rover“ IV buvo kuriamas nuo nulio, tačiau išlaikant originaliojo prieš 40 metų pristatyto modelio, kuris pakeitė automobilizmo pasaulį, novatorišką dvasią ir kultiniu tapusio dizaino elementus.
„Iš išorės visureigis atrodo tarsi tvirtovė, viduje – nelyginant jachta, tačiau, nepaisant tokių klasikinių asociacijų, tai yra ultramodernių technologijų kupinas išmanus prietaisas. Jis puikiai atspindi tai, kuo pastaraisiais metais išsiskiria Didžioji Britanija – kūrybiškumo, tradicijų ir naujausių technologijų sinteze. Šiuo požiūriu „Range Rover“ primena Londono Olimpiados atidarymo ir uždarymo ceremonijas“, - pažymėjo „Inchcape Motors“ generalinis direktorius Igoris Baikovskis.


„Range Rover“ yra pirmasis pasaulyje visureigis, kurio konstrukcijos pagrindas – monokoko tipo aliuminio karkasas. Jis yra 39 proc. lengvesnis nei pirmtako plieno karkasas, todėl naujasis visureigis net iki 420 kilogramų lengvesnis.
Unikalios aliuminio technologijos pasirinkimas leido reikšmingai patobulinti automobilio dinamiką ir manevringumą, kartu sumažinant degalų sąnaudas ir CO2 išmetimo į atmosferą rodiklius.


Tvirtą ir standų kėbulą papildo naujai sukurta aliuminio priekinės ir galinės ašies architektūra bei iš esmės atnaujinta pneumatinė pakaba. Toks sprendimas leido pagerinti solidaus automobilio manevringumą neaukojant komforto.
Naujojo „Range Rover“ formos  linijos – švarios ir elegantiškos – gimė visiškai naujai interpretuojant klasikinius „Range Rover“ išvaizdos bruožus.


Nors „Range Rover“ atpažįstamas iš karto, naujasis modelis – reikšmingas žingsnis į priekį tęsiant šio modelio ikona tapusio dizaino evoliuciją.
Naujos kartos visureigyje bus montuojama prisitaikymo prie važiavimo aplinkos sistema „Land Rover’s Terrain Response 2“. Ši sistema analizuoja vairavimo sąlygas ir automatiškai parenka toms sąlygoms labiausiai tinkamas visureigio valdymo funkcijas.
Prabangus interjeras, sukurtas išlaikant savitus „Range Rover“ dizaino bruožus, yra labai šiuolaikiškas, o švarių linijų, elegantiški paviršiai padengti geriausia oda ar medžio lukšto danga.
Keleiviai, sėdintys naujojo visureigio gale, turi 118 mm daugiau vietos kojoms ištiesti bei patogesnes sėdynes, kurioms siūlomas papildomas komforto paketas „Executive Class“.
Potencialiems pirkėjams Lietuvoje pasiūlyta visa „Range Rover“ variklių gama – dyzeliniai 3 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų TDV6 ir 4,4 litro „aštuoniukė“ SDV8 bei 5 litrų darbinio tūrio V8 su turbokompresoriumi. Mažesnysis dyzelinis variklis generuoja 260 AG, didesnysis – 340 AG, o benzininis variklis – net 510 AG. Beje, pastarojo variklio varomas masyvus visureigis iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,4 sekundės.
Naujasis „Range Rover” buvo sukurtas panaudojant šiuolaikinius automobilių pramonės technologijų išradimus, pradedant nuo salono, kuriame puikiai skamba išskirtinė „Meridian“ garso sistema ir stebina dvisluoksnis ekranas, kuris vairuotojui ir keleiviui leidžia matyti skirtingus vaizdus.
Galima bus užsakyti dviejų tipų įrangos paketus – „Vogue“ ir prabangesnį „Autobiography“.
„Inchcape Motors“ jau priima užsakymus visoms „Range Rover“ modifikacijoms. Pigiausia – „Range Rover 3,0 TDV6 HSE“ kainuos nuo 323 tūkst. litų. Gamos viršūnėje esančio „Range Rover V8 5,0 Supercharged Autobiography“ kaina prasideda nuo 455 tūkst. litų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų