• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar atsimenate kaip visi buvo skeptiškai nusiteikę, kai „Porsche“ nusprendė sukurti visureigį? Dauguma markės gerbėjų pradėjo rodyti savo nepasitenkinimą ir grasino niekada gyvenime daugiau nepirkti „Porsche“ markės automobilių. Tačiau daugumo kalbos ir liko kalbomis, nes „Cayenne“ tapo pačiu sėkmingiausiu markės modeliu ir padėjo sportiškų automobilių gamintojui išvengti bankroto. Dabar atėjo metas žengti dar vieną žingsnį su mažesniu ir kompaktiškesniu „Macan“. 

Ar atsimenate kaip visi buvo skeptiškai nusiteikę, kai „Porsche“ nusprendė sukurti visureigį? Dauguma markės gerbėjų pradėjo rodyti savo nepasitenkinimą ir grasino niekada gyvenime daugiau nepirkti „Porsche“ markės automobilių. Tačiau daugumo kalbos ir liko kalbomis, nes „Cayenne“ tapo pačiu sėkmingiausiu markės modeliu ir padėjo sportiškų automobilių gamintojui išvengti bankroto. Dabar atėjo metas žengti dar vieną žingsnį su mažesniu ir kompaktiškesniu „Macan“. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Kaip ir daugelis vokiškų automobilių gamintojų, taip ir „Porsche“ akcentuoja kokybę, preciziškumą ir dėmesį detalėms. Automobilis bus gaminamas „Porsche“ kompanijos gamykloje Leipcigo mieste. „VAG“ koncernui priklausantis gamintojas į naujo modelio gamybos pasiruošimą investavo 500 milijonų eurų. Leipcigo mieste esančioje gamykloje buvo sukurta naujo konvėjerio linija, kurioje bus surenkami „Macan“ visureigiai. Kompanijos atstovai tikina, kad konvejerio linija pajėgi per metus pagaminti 50.000 automobilių.

REKLAMA

Macan Turbo


Prekybos pradžioje naujasis modelis pirkėjams bus siūlomas su trimis modifikacijomis. Patys pigiausi modeliai bus komplektuojami su 3 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų agregatu, kuris išvystys 340 arklio galių. Kitaip negu daugelis tokio tipo automobilių, naujasis „Macan“ iškart bus aprūpintas keturių varomųjų ratų pavara. Galia bus perduodama per septynių bėgių dvigubos sankabos transmisija, kuri iki 100 km/val. šiai modifikacijai leis įsibėgėti per 5.4 sekundės ir pasiekti 254 km/val. greitį. Tuo tarpu vidutinės kuro sąnaudos sieks 9 litrus šimtui kilometrų.
Antroji modifikacija greičiausiai bus populiariausia, nes ji turės dyzelinį variklį. Ši modifikacija taip pat turės 3 litrų darbinio tūrio agregatą, kuris išvystys 258 arklio galias, pasieks maksimalų 230 km/val. greitį, iki 100 km/val. įsibėgės per 6.3 sekundės ir šimtui kilometrų suvartos vos 6.3 litro degalų.
Trečioji modifikacija bus pati sportiškiausia ir galingiausia - „Macan Turbo“. Sportiškiausia versija galės pasigirti 3.6 litro agregatu, kuris išvystys 400 arklio galių. Visiškai naujas variklis šiam modeliui iki 100 km/val. įsibėgės per 4.8 sekundės, pasieks 266 km/val. maksimalų greitį ir vidutiniškai suvartos 9.2 litro degalų.

P13_0830_a5_rgb


Bent jau Vokietijoje, naujasis „Macan S“ ir „Macan S Diesel“ kainuos nuo 57.930 eurų arba nuo maždaug 200.000 litų. Tuo tarpu „Macan Turbo“ bus įkainotas 79.826 eurų suma.
Prekyboje naujasis modelis pasirodys kitų metų balandžio penktą dieną.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų