Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Čilėje prasidėjo naujos gamyklos statymo darbai, kurioje „
Porsche“ nuo 2022 m. gamins sintetinius degalus vidaus degimo varikliais varomiems automobiliams.
Kitais metais bendrovė ketina pradėti savo sintetinių degalų bandymus, kurie bus suderinami su nemodifikuotais vidaus degimo varikliais. Vis dėlto, iš pradžių sintetiniai degalai bus naudojamas tik automobilių sportui skirtuose boliduose. Pastarieji naujos kartos degalus pradės naudoti jau kitąmet.
Šių metų pradžioje „Porsche“ sportinių automobilių vadovas Frankas Walliseris sakė: „Kartu su savo partneriais Pietų Amerikoje einame teisingu keliu. Tai bus ilgo proceso pradžia, reikalaujanti didžiulių investicijų, tačiau esame tikri, kad tai svarbi mūsų pasaulinių pastangų mažinti transporto sektoriaus CO2 poveikį dalis“.
Praėjusiais metais bendrovė paskelbė apie partnerystę su energetikos įmonėmis „Siemens Energy“, „AME“ ir „Enel“ bei Čilės naftos bendrove „ENAP“. Jungtinėmis pajėgomis siekiama pastatyti gamyklą, kurioje pramoniniu mastu būtų gaminami sintetiniai degalai. Pirmajame etape, pavadintame „Haru Oni“, bus naudojamos puikios pietų Čilės sąlygos sintetiniams degalams gaminti naudojant vėjo energiją.
Planuojama, kad gamykla pradės veikti iki 2022 m., o iki 2024 m. pagamins 55 mln. litrų sintetinių degalų, o iki 2026 m. - maždaug dešimt kartų daugiau. Projekto motyvus išdėstė „Porsche" generalinis direktorius Oliveris Blume: „Sintetinių degalų privalumai – paprastas pritaikymas: juos galima naudoti vidaus degimo varikliuose ir iš tinklo įkraunamuose hibridiniuose automobiliuose, be to, galima naudotis esamu degalinių tinklu“.
Frankas Walliseris taip pridūrė: „Tai neturi jokios įtakos variklių našumui. Kai kurių variklių pajėgumas netgi padidėjo, tačiau tuo pačiu užfiksavome gerokai mažesnį išmetamųjų teršalų kiekį“.
Nors „Porsche“ daug investuoja į elektrifikaciją sintetinių degalų naudojimas galėtų būti naudojamas siekiant sumažinti esamo parko išmetamųjų teršalų kiekį. Oliveris Blume anksčiau taip pat yra kalbėjęs apie norą, kad sintetiniai degalai pratęstų vien tik vidaus degimo varikliu varomo 911-ojo modelio tarnavimo laiką iki dešimtmečio pabaigos.
Čilėje prasidėjo naujos gamyklos statymo darbai, kurioje „
Porsche“ nuo 2022 m. gamins sintetinius degalus vidaus degimo varikliais varomiems automobiliams.
Kitais metais bendrovė ketina pradėti savo sintetinių degalų bandymus, kurie bus suderinami su nemodifikuotais vidaus degimo varikliais. Vis dėlto, iš pradžių sintetiniai degalai bus naudojamas tik automobilių sportui skirtuose boliduose. Pastarieji naujos kartos degalus pradės naudoti jau kitąmet.
Šių metų pradžioje „Porsche“ sportinių automobilių vadovas Frankas Walliseris sakė: „Kartu su savo partneriais Pietų Amerikoje einame teisingu keliu. Tai bus ilgo proceso pradžia, reikalaujanti didžiulių investicijų, tačiau esame tikri, kad tai svarbi mūsų pasaulinių pastangų mažinti transporto sektoriaus CO2 poveikį dalis“.
Praėjusiais metais bendrovė paskelbė apie partnerystę su energetikos įmonėmis „Siemens Energy“, „AME“ ir „Enel“ bei Čilės naftos bendrove „ENAP“. Jungtinėmis pajėgomis siekiama pastatyti gamyklą, kurioje pramoniniu mastu būtų gaminami sintetiniai degalai. Pirmajame etape, pavadintame „Haru Oni“, bus naudojamos puikios pietų Čilės sąlygos sintetiniams degalams gaminti naudojant vėjo energiją.
Planuojama, kad gamykla pradės veikti iki 2022 m., o iki 2024 m. pagamins 55 mln. litrų sintetinių degalų, o iki 2026 m. - maždaug dešimt kartų daugiau. Projekto motyvus išdėstė „Porsche" generalinis direktorius Oliveris Blume: „Sintetinių degalų privalumai – paprastas pritaikymas: juos galima naudoti vidaus degimo varikliuose ir iš tinklo įkraunamuose hibridiniuose automobiliuose, be to, galima naudotis esamu degalinių tinklu“.
Frankas Walliseris taip pridūrė: „Tai neturi jokios įtakos variklių našumui. Kai kurių variklių pajėgumas netgi padidėjo, tačiau tuo pačiu užfiksavome gerokai mažesnį išmetamųjų teršalų kiekį“.
Nors „Porsche“ daug investuoja į elektrifikaciją sintetinių degalų naudojimas galėtų būti naudojamas siekiant sumažinti esamo parko išmetamųjų teršalų kiekį. Oliveris Blume anksčiau taip pat yra kalbėjęs apie norą, kad sintetiniai degalai pratęstų vien tik vidaus degimo varikliu varomo 911-ojo modelio tarnavimo laiką iki dešimtmečio pabaigos.