Dinamiškas stilius ir efektyvumas
Didžiausias „Cayenne Coupe“ išskirtinumas yra raumeningesnis ir dinamiškesnis eksterjeras, kurį sukuria įvairūs praktiškumo suteikiantys sprendimai.
Automobilio stogo linija yra apie 20 mm žemesnė, o ją pratęsia bei išryškina virš galinio stiklo sumontuotas oro aptakas. Priekinis stiklas bei statramsčiai yra nuožulnesni nei „Cayenne“ modelyje, o perprojektuotos galinės durys bei sparnai automobilį padarė 18 mm platesnį. Galinis registracijos numeris yra integruotas į buferį – dėl šio sprendimo automobilis atrodo dar labiau prigludęs prie žemės.
Naujausias „Cayenne Turbo“ modelis buvo pirmasis SUV, turėjęs aktyvų aerodinamikos elementą – galinį stogo oro aptaką, kurio pozicija kinta priklausomai nuo važiavimo greičio. „Cayenne Coupe“ aktyvios aerodinamikos srityje pažengė dar toliau – kiekviename modelyje stogo oro aptakas derinamas su adaptyviu galiniu spoileriu. Harmoningai į modelio siluetą integruotas spoileris, važiuojant greičiau nei 90 km/val., pakyla 135 mm – taip padidinamas galinės ašies sukibimas su keliu.
Erdvus ir patogus interjeras
Standartiškai „Cayenne Coupe“ montuojamas didelis 2,16 kv. m. panoraminis stogas. 0,92 kv. m. įstiklintas plotas visiems keleiviams suteikia neprilygstamą erdvės pojūtį, o užtraukiama užuolaida uždengia stiklą ir apsaugo nuo saulės kaitros ar šalčio.
Papildomai užsakomo iš anglies pluošto pagaminto stogo kontūrai bei centrinė siūlė primena sportinį „Porsche 911 GT3 RS“. Tokio tipo stogas užsakomas kartu su trimis automobilio svorį mažinančiais sportiniais paketais – juose taip pat yra „Sport Design“ aksesuarai, lengvi 22 colių „GT Design“ ratlankiai, anglies pluošto ir „Alcantara“ detalės interjere bei šachmatine tekstūra išsiuvinėti sėdynių centrai. Kartu su tokiu paketu „Cayenne Turbo Coupe“ modelyje montuojama sportinė išmetimo sistema.
Automobilyje yra keturios patogios sėdėjimo vietos. Vairuotojas ir šalia jo esantis keleivis sėdi ant sportinių aštuoniomis kryptimis reguliuojamų sėdynių su dailiai integruotais galvos atlošais. Šios sėdynės užtikrina išskirtinį komfortą bei optimalų šoninį prilaikymą.
„Cayenne Coupe“ gale taip pat sumontuotos dvi sėdynės, o per vidurį tarp jų įmontuotas porankis. Keleiviai gale sėdi 30 mm žemiau nei „Cayenne“ modelyje, tad „Coupe“, nepaisant sportiškos žemesnės stogo linijos, yra pakankamai vietos jų galvoms.
Bagažinės talpa yra ideali kasdieniam naudojimui – 625 litrai, o nulenkus galines sėdynes, ji padidėja iki 1 540 l („Cayenne Turbo Coupe“ – nuo 600 iki 1 510 l).
Inovatyvi pakaba ir varikliai
Dinamiškos kėbulo linijos nėra vieninteliai išskirtiniai „Cayenne Coupe“ bruožai. Šiame modelyje yra visos trečiosios kartos „Cayenne“ esančios naujovės: pažangi pakabos sistema, galingi varikliai ir išmanios technologijos.
Pristatymo metu „Cayenne Coupe“ siūlomas su dviem varikliais. Šešių cilindrų 3,0 l variklis su turbokompresoriumi pasiekia 250 kW (340 AG) pajėgumą bei 450 Nm sukimo momentą. Standartinėje jo įrangoje montuojamas „Sport Chrono“ paketas, su kuriuo automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6 sek., o pasirinkus papildomus svorį mažinančius sportinius paketus – per 5,9 sek. Didžiausias šio automobilio greitis yra 243 km/val.
Galingiausias gamoje „Cayenne Turbo Coupe“ turi 4 litrų V8 variklį su dviem turbokompresoriais. Jis pasiekia 404 kW (550 AG) pajėgumą ir didžiausią 770 Nm sukimo momentą. Šio modelio spurtas nuo 0 iki 100 km/val. užtrunka vos 3,9 sek., o didžiausias jo greitis – 286 km/val.
Naująjį „Porsche Cayenne Coupe“ užsisakyti galima jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti gegužės pabaigoje. „Cayenne Coupe“ kainuoja nuo 83 711 Eur, o „Cayenne Turbo Coupe“ – nuo 146 662 Eur su PVM. Jau standartinėje įrangoje abu modeliai turi kintamos galios vairo stiprintuvo „Power Steering Plus“ sistemą, 20 colių lengvojo lydinio ratlankius, parkavimo jutiklius priekyje ir gale, galinio vaizdo kamerą, aktyvią pakabos valdymo sistemą „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) bei „Sport Chrono“ paketą.