Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Keturių cilindrų varikliai „Porsche“ markės automobiliuose paskutinį kartą buvo naudojami „968“ modelyje. Nors „VAG“ koncernui priklausantis automobilių gamintojas ne kartą kalbėjo apie sugrįžimą prie keturių cilindrų variklių, tačiau daugelis markės gerbėjų tikėjosi mažus ir pakankamai galingus agregatus išvysti „Boxster“ ar „Cayman“ modeliuose.
Vis dėlto keturių cilindrų agregatai pasirodys ne sportiškuose „Boxster“ ar „Cayman“, bet neseniai pristatytame „Macan“. Kartu su galingais šešių cilindrų motorais, naujasis „Macan“ taip pat bus komplektuojamas su 2 litrų, 280 arklio galių išvystančiu motoru.
Jeigu dar to neužtenka, naujasis „Macan“ turės ir dviejų litrų darbinio tūrio dyzelinį agregatą. Nežinome ar šis dyzelinis variklis į „Porsche“ automobilius paklius su modifikacijomis ar ne, tačiau 2 litrų darbinio tūrio agregatas išvysto 140 arba 177 arklio galias.
„Macan TDI“?
Keturių cilindrų varikliai „Porsche“ markės automobiliuose paskutinį kartą buvo naudojami „968“ modelyje. Nors „VAG“ koncernui priklausantis automobilių gamintojas ne kartą kalbėjo apie sugrįžimą prie keturių cilindrų variklių, tačiau daugelis markės gerbėjų tikėjosi mažus ir pakankamai galingus agregatus išvysti „Boxster“ ar „Cayman“ modeliuose.
Vis dėlto keturių cilindrų agregatai pasirodys ne sportiškuose „Boxster“ ar „Cayman“, bet neseniai pristatytame „Macan“. Kartu su galingais šešių cilindrų motorais, naujasis „Macan“ taip pat bus komplektuojamas su 2 litrų, 280 arklio galių išvystančiu motoru.
Jeigu dar to neužtenka, naujasis „Macan“ turės ir dviejų litrų darbinio tūrio dyzelinį agregatą. Nežinome ar šis dyzelinis variklis į „Porsche“ automobilius paklius su modifikacijomis ar ne, tačiau 2 litrų darbinio tūrio agregatas išvysto 140 arba 177 arklio galias.
„Macan TDI“?