Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Beveik kiekvienas super-automobilis turi specialiai jiems sukurtą prietaisą, kuris vieno mygtuko paspaudimo pakelia priekinę automobilio dalį. Šio prietaiso pagalba prie žemės prigludę super-automobiliai gali lengviau pervažiuoti, pavyzdžiui, gulintį policininką.
Ši sistema daugumoje super-automobilių naudojama daugiau kaip 15 metų, tačiau „Porsche“ šį mechanizmą montuodavo tik „GT3“ ir į „918 Spyder“ modelius. Vis dėlto, vokiečiai norėdami pamaloninti būsimus „Porsche 911“ pirkėjus, už atitinką sumą pasiūlys naujutėlį kupė sumontutoi priekinės dalies pakėlimo sistemą.
Vieno mygtuko paspaudimu priekinė automobilio dalis gali pakilti iki 40 milimetrų. To turėtų užtekti norint įvažiuoti į požemines stovėjimo aikšteles, pervažiuoti aukštesnę kliūtį.
Beveik kiekvienas super-automobilis turi specialiai jiems sukurtą prietaisą, kuris vieno mygtuko paspaudimo pakelia priekinę automobilio dalį. Šio prietaiso pagalba prie žemės prigludę super-automobiliai gali lengviau pervažiuoti, pavyzdžiui, gulintį policininką.
Ši sistema daugumoje super-automobilių naudojama daugiau kaip 15 metų, tačiau „Porsche“ šį mechanizmą montuodavo tik „GT3“ ir į „918 Spyder“ modelius. Vis dėlto, vokiečiai norėdami pamaloninti būsimus „Porsche 911“ pirkėjus, už atitinką sumą pasiūlys naujutėlį kupė sumontutoi priekinės dalies pakėlimo sistemą.
Vieno mygtuko paspaudimu priekinė automobilio dalis gali pakilti iki 40 milimetrų. To turėtų užtekti norint įvažiuoti į požemines stovėjimo aikšteles, pervažiuoti aukštesnę kliūtį.