Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Porsche 968 nuo 1992 iki 1995 metų buvo pigiausias sportiškų automobilių gamintojų modelis pakeitęs labai sėkmingą Porsche 944. Nors vizualiai jie atrodė kaip skirtingi automobiliai, tačiau techniškai 944 ir 968 turėjo maždaug 25 procentus tų pačių detalių.
968 buvo komplektuojamas su keturių cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio benzininiaisvarikliais, kurie išvystė 240 arklio galių. Porsche 968 buvo paskutinis kompanijos modelis turėjęs keturių cilindrų benzininius variklius. Vėliau visi Porsche markės modeliai turėjo šešių, aštuonių arba dešimties cilindrų agregatus.
Porsche 968 yra pakankamai retas egzempliorius bendro naudojimo keliuose, tačiau tai nėra bėda. Interneto pagalba galime susipažinti su keliais Porsche 968 savininkais, vienas iš jų - Markas.
Porsche 968 nuo 1992 iki 1995 metų buvo pigiausias sportiškų automobilių gamintojų modelis pakeitęs labai sėkmingą Porsche 944. Nors vizualiai jie atrodė kaip skirtingi automobiliai, tačiau techniškai 944 ir 968 turėjo maždaug 25 procentus tų pačių detalių.
968 buvo komplektuojamas su keturių cilindrų, 3 litrų darbinio tūrio benzininiaisvarikliais, kurie išvystė 240 arklio galių. Porsche 968 buvo paskutinis kompanijos modelis turėjęs keturių cilindrų benzininius variklius. Vėliau visi Porsche markės modeliai turėjo šešių, aštuonių arba dešimties cilindrų agregatus.
Porsche 968 yra pakankamai retas egzempliorius bendro naudojimo keliuose, tačiau tai nėra bėda. Interneto pagalba galime susipažinti su keliais Porsche 968 savininkais, vienas iš jų - Markas.