34 metų mechanikas daugelį metų praleido taisydamas Volkswagen ir Audi markės automobilius, tačiau pirmoji jo meilė buvo Volvo. Būdamas šešiolikos, vaikinas įsigijo 1967 metais pagamintą Volvo Amazon ir jai nukirto „galvą“, perrinko variklį ir kėbulą perdažė ryškiai žalia spalva.
Įgavus daugiau patirties ir proto, vaikinas savo garaže turėjo keletą Audi Sport Quattro, Ford Mustang, 615 arklio galių turėjusią Audi kupė ir net Volkswagen Golf su aukščiausio lygio garso sistema. Tačiau naujausia jo meilė dėvi Porsche ženkliuką.
Vyras įsigijęs Porsche net negalvojo swap'inti variklį, tačiau kai garaže mėtosi atliekamas Audi penkių cilindrų motoras, tokios mintys peršasi savaime.
„Iš pradžių galvojau išspausti viską iš Porsche agregato, tačiau dėl didžiulio žinių bagažo, nusprendžiau išspausti viską iš Audi motoro“, - priduria Rogeris.
„Kartu su keliais draugais, per maždaug septynis mėnesius sukūrėme labai ypatingą automobilį, kuriuo labai didžiuojuosi“
Daugiausiai darbo vaikinai praleido tobulindami variklį. Rogeris teigia, kad nemažai padirbėti reikėjo ir prie elektrinės mašinos dalies, ypač konfigūruojant Nira i3+ variklio kompiuterį.
„Pirmasis bandymas ant DYNO stendo parodė, kad variklis išvysto 570 arklio galių, tačiau padidinus turbinos „jėgą“ iki 2.1 baro, variklio galia padidėjo iki 727. Jeigu viskas eisis pagal planą, ateityje norėčiau variklio pajėgumą padidinti iki 800“, - pasakoja Rogeris.
Tačiau, kai po kapotu slypi toks galingas motoras, reikia pagalvoti ir apie standesnę pakabą. Rogeris norėjo patobulinti originalią Porsche 944 pakabą, tačiau originalūs komponentai yra labai brangūs, todėl buvo nuspręsta įsigyti aftermarket'o reguliuojamo aukščio amortizatorius, standesnes spyruokles ir kitus komponentus, kuriuos galima įsigyti už protu suvokiama kainą.
Keletas įdomių faktų apie šį projektą :
- Audi 90 kupė 2.3 litro benzininis variklis
- 9.2:1 kompresija
- 7A iš aliuminio pagaminta galva
- Turbonetics GT-K650 turbina
- Bosh 1680 cc purkštukai
- Audi RS4 žvakės
- Volvo S60R slėgo vožtuvas
- MK3 Toyota Supra transmisija
- Saab 9000 sankabos cilindras
- Audi 7A išlengvintas smagratis
- Porsche 996 330 mm stabdžių diskai, Audi Rs2 300mm stabdžių diskai
- Bilstein spyruoklės
- H&R amortizatoriai
- Galinis torsionas pakeistas Bilstein reguliuojamo aukščio amortizatoriais ir H&R spyruoklėmis
- 18x9 priekyje ir 18x10.5 gale su 35 mm „rastafkėmis“
- Volvo V70 durų rankenėlės
- Audi RS veidrodėliai