Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„
Porsche Panamera Sport Turismo“ – pirmasis šios markės, garsėjančios sportiškais kupė ir kabrioletais, kūrinys, kuris leido sujungti dvi pačias svarbiausias savybes: puikias dinamines savybes ir praktiškumą.
Praktiškų ir greitų universalų rinka šiandien turi užtektinai skirtingų modelių, dėl kurių norėtųsi atsisakyti SUV, sedano ar netgi išvaizdaus kupė automobilio. Ypač šioje eroje, kuomet SUV tampa nebe išskirtinumu, o tik eiliniu griozdu. Vis dėlto, vienintelio „
Porsche“ universalo pasirodymas galėjo įvykti gerokai anksčiau.
„Porsche“ apie automobilį su universalo kėbulu galvojo gerokai anksčiau negu pasirodė „Panamera Sport Turismo“. 1984 m. įmonė pagamino vienetinį „928 Shooting Brake“, su kuriuo „Porsche“ norėjo paminėti 75-ąjį Ferry Porsche gimtadienį.
Šią gimtadienio dovaną „Porsche“ sukūrė atskirame padalinyje, kurio darbuotojai visais įmanomais būdais slėpė „Porsche 928-4“ egzistavimą. Visgi, nei vienas iš jų nenorėjo sugadinti staigmenos.
Šio unikalaus projekto pagrindu tapo absoliučiai standartinis „Porsche 928 S“. Atsukę visus įmanomus varžtus, nuėmę visas įmanomas kėbulo dalis, inžinieriai pailgino „Porsche 928“ ratų bazę 25 centimetrais. Kokiu tikslu? „Porsche“ papildomą erdvę siekė išnaudoti keleivių gerbūviui – sumontuojant dvi atskiras, patogias, ilgoms kelionėms skirtas sėdynes.
Be to, per vidurį esančius statramsčius inžinieriai padarė labiau vertikalius, kad būtų lengviau įsiropšti ant galinių sėdynių. Galiausiai, inžinieriai išvengė nepadarydami klaidos ir nepanaudojo nuožulnios stogo linijos, kuri būtų pakenkusi prieš tai įdėtoms pastangoms siekiant sukurti daugiau gale sėdintiems keleiviams.
Atsižvelgdami į Ferry Porsche pageidavimus, automobilio kėbulas buvo nudažytas tamsiai žalia spalva. Pastaroji spalva dominuoja ne tik išorėje, bet ir automobilio viduje.
Atlikę reikalingus kėbulo pakeitimus, „Porsche“ inžinieriai žiūrėdami į jėgos agregatą, nesiryžo imtis rimtesnių pakeitimų. Automobilyje buvo paliktas 5,0 litrų, 8 cilindrų benzininis variklis, išvystantis 310 arklio galių. Šis motoras 1625 kilogramus sveriančiai mašinai leisdavo pasiekti 260 km/val. maksimalų greitį.
Iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog „Porsche“ specialistų idėja patobulinti sportišką „Porsche 928“ kupė turėjo sulaukti didesnio palaikymo iš tuometinės vadovybės, tačiau kaip ir daugelis nestandartinių projektų, „Porsche 928-4“ liko stovėti didžiuliame „Porsche“ sandėlyje.
Iki šiol nėra žinoma kaip šią dovaną priėmė Ferry Porsche, tačiau atsižvelgiant į faktą, jog automobilis daugiau laiko stovėjo „Porsche“ sandėlyje, o ne važinėjo bendro naudojimo keliuose, nenustebtume, jeigu „Porsche 928-4“ jam kėlė daugiau neigiamų nei teigiamų emocijų.
„
Porsche Panamera Sport Turismo“ – pirmasis šios markės, garsėjančios sportiškais kupė ir kabrioletais, kūrinys, kuris leido sujungti dvi pačias svarbiausias savybes: puikias dinamines savybes ir praktiškumą.
Praktiškų ir greitų universalų rinka šiandien turi užtektinai skirtingų modelių, dėl kurių norėtųsi atsisakyti SUV, sedano ar netgi išvaizdaus kupė automobilio. Ypač šioje eroje, kuomet SUV tampa nebe išskirtinumu, o tik eiliniu griozdu. Vis dėlto, vienintelio „
Porsche“ universalo pasirodymas galėjo įvykti gerokai anksčiau.
„Porsche“ apie automobilį su universalo kėbulu galvojo gerokai anksčiau negu pasirodė „Panamera Sport Turismo“. 1984 m. įmonė pagamino vienetinį „928 Shooting Brake“, su kuriuo „Porsche“ norėjo paminėti 75-ąjį Ferry Porsche gimtadienį.
Šią gimtadienio dovaną „Porsche“ sukūrė atskirame padalinyje, kurio darbuotojai visais įmanomais būdais slėpė „Porsche 928-4“ egzistavimą. Visgi, nei vienas iš jų nenorėjo sugadinti staigmenos.
Šio unikalaus projekto pagrindu tapo absoliučiai standartinis „Porsche 928 S“. Atsukę visus įmanomus varžtus, nuėmę visas įmanomas kėbulo dalis, inžinieriai pailgino „Porsche 928“ ratų bazę 25 centimetrais. Kokiu tikslu? „Porsche“ papildomą erdvę siekė išnaudoti keleivių gerbūviui – sumontuojant dvi atskiras, patogias, ilgoms kelionėms skirtas sėdynes.
Be to, per vidurį esančius statramsčius inžinieriai padarė labiau vertikalius, kad būtų lengviau įsiropšti ant galinių sėdynių. Galiausiai, inžinieriai išvengė nepadarydami klaidos ir nepanaudojo nuožulnios stogo linijos, kuri būtų pakenkusi prieš tai įdėtoms pastangoms siekiant sukurti daugiau gale sėdintiems keleiviams.
Atsižvelgdami į Ferry Porsche pageidavimus, automobilio kėbulas buvo nudažytas tamsiai žalia spalva. Pastaroji spalva dominuoja ne tik išorėje, bet ir automobilio viduje.
Atlikę reikalingus kėbulo pakeitimus, „Porsche“ inžinieriai žiūrėdami į jėgos agregatą, nesiryžo imtis rimtesnių pakeitimų. Automobilyje buvo paliktas 5,0 litrų, 8 cilindrų benzininis variklis, išvystantis 310 arklio galių. Šis motoras 1625 kilogramus sveriančiai mašinai leisdavo pasiekti 260 km/val. maksimalų greitį.
Iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog „Porsche“ specialistų idėja patobulinti sportišką „Porsche 928“ kupė turėjo sulaukti didesnio palaikymo iš tuometinės vadovybės, tačiau kaip ir daugelis nestandartinių projektų, „Porsche 928-4“ liko stovėti didžiuliame „Porsche“ sandėlyje.
Iki šiol nėra žinoma kaip šią dovaną priėmė Ferry Porsche, tačiau atsižvelgiant į faktą, jog automobilis daugiau laiko stovėjo „Porsche“ sandėlyje, o ne važinėjo bendro naudojimo keliuose, nenustebtume, jeigu „Porsche 928-4“ jam kėlė daugiau neigiamų nei teigiamų emocijų.