• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Būsimas „Porsche 911 GT2 RS“ bus pirmasis „911“ modelių gamos modelis, turėsiantis elektrifikuotą jėgainę. Tokiu būdu „Porsche“ siekia užtikrinti, jog „911 GT2 RS“ taptų pačiu greičiausiu ir pajėgiausiu „911“ šeimos atstovu.


Būsimas „Porsche 911 GT2 RS“ bus pirmasis „911“ modelių gamos modelis, turėsiantis elektrifikuotą jėgainę. Tokiu būdu „Porsche“ siekia užtikrinti, jog „911 GT2 RS“ taptų pačiu greičiausiu ir pajėgiausiu „911“ šeimos atstovu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2026 m. pasirodysianti nauja „911 GT2 RS“ modelio karta, pasak „Autocar“ žurnalo šaltinių, kainuos ne mažiau kaip 280 tūkst. eurų bei turės 700 arklio galių generuojančią hibridinę pavarą.

REKLAMA

Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS

Pasak britų žurnalo redakcijos, „Porsche“ inžinieriai kurdami naujos kartos „911 GT2 RS“ į pagalbą pasitelks kolegas iš „Porsche Motorsport“ padalinio, kurie buvo atsakingi už įspūdingų „919 Hybrid“ ir „963 LMDh“ bollidų sukūrimą.


Planuojama, jog naujoji hibridinė pavara iš pradžių pasirodys „911 GT2 RS“ modeliuose, tačiau iki dešimtmečio pabaigos bus pradėta naudoti ir kituose „911“ modeliuose.

REKLAMA
REKLAMA

Priešingai nei anksčiau pasirodžiusiuose pranešimuose, kuriuose buvo teigiama, jog „911“ turės iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą, šiandien randamą „Cayenne“ ir „Panamera“ modeliuose, dabar „Autocar“ teigia, jog „Porsche“ inžinieriai nusprendė pasirinkti kitą sprendimą – „Mild-Hybrid“ sistemas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS

Ši „Mild-Hybrid“ sistema apibūdinama kaip pažangesnė nei ta, kuri buvo sukurta naudoti naujajam „LMDh“ klasės sportiniam bolidui. Pastarajame esantis variklis naudoja 67 arklio galių išvystantį elektros variklį, kuris įsijungia viršijus 80 km/val. greitį.

REKLAMA

Naujos kartos „Porsche 911 GT2 RS“ pagrindu taps „911 Turbo“ modelyje naudojamas opozicinis 3,8 litro, 6 cilindrų motoras su dviem turbokompresoriais, o jam kompaniją palaikys baterija, pasiskolinta iš „919 Hybrid“ bolido.


Porsche 911 GT2 RS
Porsche 911 GT2 RS

Šiuo metu „911 Turbo“ prototipuose išbandoma hibridinė jėgainė turi pavarų dėžėje sumontuotą elektros variklį, o oru aušinama ličio jonų baterija sumontuota žemai, už priekinių sėdynių. Vis dėlto, serijiniame modelyje baterija bus montuojama už galinių sėdynių, jog svorio tarp ašių koeficiento santykis išliktų 39:61.

REKLAMA

Taip pat verta pridurti, jog naujasis modelis turėtų naudoti elektrinį turbokompresorių. Tokiu būdu „Porsche“ galėtų išvengti papildomų investicijų į aušinimo sistemą, bet tuo pačiu padidinti pačios jėgainės efektyvumo rodiklius.


Automobilyje sumontuota baterija bus įkraunama naudojant tradicinę rekuperaciją stabdant ar riedant. Teigiama, kad „Porsche“ kartu su daugiapakope stabdžių energijos rekuperacijos sistema kuria kintamos geometrijos turbokompresorių išmetimo sistemoje, jog jis galėtų generuoti elektros energiją automobiliui greitėjant.


Nors tradicinė hibridinė pavara suteikia galimybę automobiliui tam tikrą atstumą įveikti elektros režimu, tačiau „Porsche“ modelyje pažangesnė „Mild-Hybrid“ sistema bus skirta našumo didinimui.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų