2026 m. pasirodysianti nauja „911 GT2 RS“ modelio karta, pasak „Autocar“ žurnalo šaltinių, kainuos ne mažiau kaip 280 tūkst. eurų bei turės 700 arklio galių generuojančią hibridinę pavarą.
Pasak britų žurnalo redakcijos, „Porsche“ inžinieriai kurdami naujos kartos „911 GT2 RS“ į pagalbą pasitelks kolegas iš „Porsche Motorsport“ padalinio, kurie buvo atsakingi už įspūdingų „919 Hybrid“ ir „963 LMDh“ bollidų sukūrimą.
Planuojama, jog naujoji hibridinė pavara iš pradžių pasirodys „911 GT2 RS“ modeliuose, tačiau iki dešimtmečio pabaigos bus pradėta naudoti ir kituose „911“ modeliuose.
Priešingai nei anksčiau pasirodžiusiuose pranešimuose, kuriuose buvo teigiama, jog „911“ turės iš tinklo įkraunamą hibridinę pavarą, šiandien randamą „Cayenne“ ir „Panamera“ modeliuose, dabar „Autocar“ teigia, jog „Porsche“ inžinieriai nusprendė pasirinkti kitą sprendimą – „Mild-Hybrid“ sistemas.
Ši „Mild-Hybrid“ sistema apibūdinama kaip pažangesnė nei ta, kuri buvo sukurta naudoti naujajam „LMDh“ klasės sportiniam bolidui. Pastarajame esantis variklis naudoja 67 arklio galių išvystantį elektros variklį, kuris įsijungia viršijus 80 km/val. greitį.
Naujos kartos „Porsche 911 GT2 RS“ pagrindu taps „911 Turbo“ modelyje naudojamas opozicinis 3,8 litro, 6 cilindrų motoras su dviem turbokompresoriais, o jam kompaniją palaikys baterija, pasiskolinta iš „919 Hybrid“ bolido.
Šiuo metu „911 Turbo“ prototipuose išbandoma hibridinė jėgainė turi pavarų dėžėje sumontuotą elektros variklį, o oru aušinama ličio jonų baterija sumontuota žemai, už priekinių sėdynių. Vis dėlto, serijiniame modelyje baterija bus montuojama už galinių sėdynių, jog svorio tarp ašių koeficiento santykis išliktų 39:61.
Taip pat verta pridurti, jog naujasis modelis turėtų naudoti elektrinį turbokompresorių. Tokiu būdu „Porsche“ galėtų išvengti papildomų investicijų į aušinimo sistemą, bet tuo pačiu padidinti pačios jėgainės efektyvumo rodiklius.
Automobilyje sumontuota baterija bus įkraunama naudojant tradicinę rekuperaciją stabdant ar riedant. Teigiama, kad „Porsche“ kartu su daugiapakope stabdžių energijos rekuperacijos sistema kuria kintamos geometrijos turbokompresorių išmetimo sistemoje, jog jis galėtų generuoti elektros energiją automobiliui greitėjant.
Nors tradicinė hibridinė pavara suteikia galimybę automobiliui tam tikrą atstumą įveikti elektros režimu, tačiau „Porsche“ modelyje pažangesnė „Mild-Hybrid“ sistema bus skirta našumo didinimui.