Tipinis „Porsche“
Opoziciniai šešių cilindrų varikliai visuomet buvo „Porsche“ markės vizitine kortele. Nuo subtiliai atrodančių „Boxster“ iki pajėgiausių „911“ versijų, šešių cilindrų variklis visuomet buvo dėmesio centre, ir šis kartas nėra išimtis.
Palyginus su „Cayman GT4“ modelyje esančiu varikliu, „RS“ versijoje tūnančio agregato pajėgumas padidėjo 80 arklio galių, o sukimo momentas išaugo nuo 430 iki 450 Nm.
Tarp ryškiausių naujojo „718 bruožų“ – už vairuotojo ir keleivio langų esančios oro įsiurbimo angos. Standartinės „718 Cayman“ versijos turi gerokai mažesnes oro įsiurbimo angas, tačiau sportiškiausiame modelyje jos buvo padidintos siekiant padidinti oro srautą, kuris padeda efektyviau aušinti variklį.
Kaip ir kiekvienas šiuolaikinis „RS“ modelis, naujasis „718 GT4 RS“ siūlomas tik su „PDK“ pavarų dėže. Ši pavarų dėžė užtikrina, jog visos pavaros būtų perjungiamos žaibišku greičiu ir visuomet padeda pasiekti maksimalų variklio našumą.
„PDK“ pavarų dėžė turi pakoreguotus perdavimo skaičius, kurių dėka „718 Cayman GT4 RS“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,4 sekundės (GT4 su PDK - per 3,9 sekundės) ir pasiekia 315 km/val. maksimalų greitį (GT4 su PDK - 302 km/val.), kurį pasiekia važiuodamas septinta pavara.
Dvivietis automobilis su pilnu degalų baku ir be vairuotojo sveria tik 1415 kg, arba 35 kg mažiau nei „718 GT4“ su „PDK“ pavarų dėže.
Šį svorio sumažėjimą lėmė anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP) naudojimas tokioms sudedamosioms dalims kaip variklio dangtis ir priekiniai sparnai. Lengvi kilimėliai taip pat padeda sumažinti svorį, kaip ir sumažintas garso izoliacijos kiekis. Galinis langas pagamintas iš lengvo stiklo. Lengvos vidinės durų apdailos su tekstilinėmis atidarymo kilpomis ir tinkleliais ant daiktadėžių užbaigia siekį pašalinti kiekvieną nereikalingą gramą.
Turi bendrų bruožų su „911 GT3“'
Ko gero, daugelis „Porsche“ entuziastų pažvelgę į naują „718 Cayman GT4 RS“ iškart pastebės vieną dizaino elementą – galinį spoilerį, kuris, „Porsche“ teigimu, yra išskirtinis išorės dizaino elementas.
Šis, ne tik dėl grožio, sumontuotas galinis spoileris buvo sukurtas semiantis įkvėpimo iš „Porsche 911 RSR GT“ bolido. Nors tokios konstrukcijos spoileris serijinėje gamyboje iš pradžių buvo panaudotas „911 GT3“ modelyje, tačiau jo efektyvumo nauda turėtų transformuoti „Porsche 718 Cayman GT4 RS“ elgesį posūkiuose.
Tai patvirtina „Porsche“ teiginiai, jog lenktynių trasoje galinis spoileris sukuria maždaug 25 procentais didesnę prispaudžiamąją jėgą.
Brangiausias „718 Cayman“ šeimos narys
Natūralu, jog sportiškiausia ir daugiausiai brangių žaislų turinti versija bus ir pati brangiausia. Ar tai turėtų išgąsdinti ištikimiausius „Porsche“ gerbėjus? Ko gero, kad ne.
„Porsche“ skelbia, jog Los Andželo automobilių parodoje debiutuosiantis modelis, bent jau Vokietijoje, kainuos nuo 141 338 eurų.
Sportiškiausia „718 Cayman“ versija pirmuosius pirkėjus turėtų pasiekti dar gruodžio mėnesį. Tuo tarpu lenktynėms paruošta versija lenktynių trasose pasirodys kitąmet – 2022 metais.