Trumpam sugrįžkime į 1953 metus, kai „General Motors“ inžinierius ir dizaineris, Harley Earlas nusprendė sukurti automobilį, kuris būtų futuristiškai atrodančių automobilių tęsinys. Kartu su Paulu Gillianu, kuris tuo metu buvo „Pontiac“ dizaino studijos vadovas, savaitgalio naktimis braižė eskizus ir galvojo kaip turėtų atrodyti naujas dvivietis kabrioletas.
Pirmąjį prototipą du gabūs inžinieriai pademonstravo 1956 metais, specialioje „General Motors Motorama“ parodoje, kurioje daugiausiai dėmesio buvo skiriama netradicinių formų automobiliams. Naujasis „Club de Mer“ renginio reikalavimus atitiko puikiai.
Kadangi automobilis buvo kurtas su mintimi apie serijinę gamybą, gigantiškai atrodantis „Club de mer“ turėjo visiškai naują „Pontiac“ inžinierių sukurtą aštuonių cilindrų variklį, kuri darbintis tūris siekė 4.7 litro. Gavęs du karbiuratorius, bendra variklio galia buvo 300 AG, sukimo momentas siekė 447 NM. Pabandysite atspėti koks buvo maksimalus greitis? Nuvykę į druskų lygumas, automobilis sugebėjo pasiekti net 310 km/val. greitį!
Vis dėlto reikėtų prisiminti, jog „Pontiac“ priklausė „General Motors“ koncernui, kuris į tokius drąsius ir neįprastus pasiūlymus žiūrėdavo gan skeptiškai. Todėl abudu inžinieriai nebuvo nustebinti, kai 1958 metais „General Motors“ vadovybė įsakė projektą nutraukti.
Iš viso Harley Earlas ir Paulas Gillianas pagamino tik vieną egzempliorių, kuris 2007 metais įvykusiame aukcione buvo parduotas už 75.000 dolerių.