• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Švedijos automobilių gerbėjams „Polestar“ vardas turėtų būti puikiai žinomas. Nuo pat 1996 metų automobilių sporto varžyboms „Volvo“ bolidus ruošianti įmonė, po ilgų derybų, tapo pilnaverte „Volvo“ kompanijos divizija. Neseniai naujos kartos „XC90“ modelį pristatęs gamintojas įsigijo 100% „Polestar“ kompanijos akcijų ir tapo jos savininke.
„Polestar“ specialistai ne vieną kartą buvo sukūrę įspūdingą, daugeliui konkurentų nušluostantį automobilį, tačiau „Volvo“ vadovai į tokius projektus žiūrėdavo skeptiškai. Vis gi, po ilgų įkalbinėjimų, dienos šviesą išvydo „Volvo S60 Polestar“, kurio kūrimu rūpinosi „Polestar“ kompanijos inžinieriai.
Iš pradžių, švediškų automobilių gamintojas planavo per metus parduoti 750 dinamiškų „S60“ ir „V60 Polestar“ modelių, tačiau paklausa viršijo pasiūlą. Visi 750 vienetų buvo išpirkti akimirksniu. Šiais metais „Volvo“ ruošiasi pagaminti maždaug 1000 - 1500 „Polestar“ specialistų modifikuotų modelių.

Švedijos automobilių gerbėjams „Polestar“ vardas turėtų būti puikiai žinomas. Nuo pat 1996 metų automobilių sporto varžyboms „Volvo“ bolidus ruošianti įmonė, po ilgų derybų, tapo pilnaverte „Volvo“ kompanijos divizija. Neseniai naujos kartos „XC90“ modelį pristatęs gamintojas įsigijo 100% „Polestar“ kompanijos akcijų ir tapo jos savininke.
„Polestar“ specialistai ne vieną kartą buvo sukūrę įspūdingą, daugeliui konkurentų nušluostantį automobilį, tačiau „Volvo“ vadovai į tokius projektus žiūrėdavo skeptiškai. Vis gi, po ilgų įkalbinėjimų, dienos šviesą išvydo „Volvo S60 Polestar“, kurio kūrimu rūpinosi „Polestar“ kompanijos inžinieriai.
Iš pradžių, švediškų automobilių gamintojas planavo per metus parduoti 750 dinamiškų „S60“ ir „V60 Polestar“ modelių, tačiau paklausa viršijo pasiūlą. Visi 750 vienetų buvo išpirkti akimirksniu. Šiais metais „Volvo“ ruošiasi pagaminti maždaug 1000 - 1500 „Polestar“ specialistų modifikuotų modelių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1983594981170566131


Supratę, jog sportiški „Volvo“ modeliai yra paklausi prekė, o „Polestar“ nėra viena iš tų kompanijų, kurios mėtytųsi ant kiekvieno kampo, vienas didžiausių Švedijos darbdavių nusprendė įsigyti „Polestar“ ir pavedė jai rūpintis dinamiškiausių kompanijos modelių kūrimu ir technologijų vystymu.
Pirmoji „Polestar“ divizijos inžinierių užduotis - ištobulinti hibridinę jėgainę, kuri „Volvo“ darbuotojų gretose vadinama „Twin Engine“ vardu. Šią hibridinę jėgainę sudaro 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininis ir elektrinis motoras. Jos pajėgumas siekia 400 arklio galių ir 639 Nm.
Ateityje ši jėgainė bus komplektuojama ne tik į „XC90“, bet ir kitus „Volvo“ automobilius. Vienas iš jų - šiuo metu kūrimo procese esantis „S90“ sedanas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų