Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kuo didesnis variklio tūris, tuo didesnė galimybė iš jo išspausti didesnį kiekį arklio galių. Logiška? Logiška. Tik ne „Pogea Racing“ specialistams, kurie iš mažyčio 1,4 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų motoro išspaudė net 404 arklio galias.
Į savo dirbtuves atsivežę dar vieną „Fiat 500 Abarth“ ir jį išrinkę, „Pogea Racing“ specialistai pademonstravo, jog net ir itin mažo darbinio tūrio motoras gali būti labai galingas. Tad kaip jiems tai pavyko? Atsakymas paprastas - itin ilgas modifikacijų sąrašas.
Pradėkime nuo pastebimų pokyčių. Automobilis tapo net 48 milimetrais platesnis, po praplatintais sparnais slypi 18 colių ratlankiais, 20 milimetrų praplatinta priekinė ir 30 milimetrų praplatinta galinė tarpvežė. Už stilingų ratlankių slepiasi milžiniški, 322 mm stabdžių diskai, o už jų - „KW“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai bei papildomi stabilizatoriai, kurie padeda automobilį suvaldyti posūkiuose.
Daugiausiai darbo įdėta į 1,4 litro motorą. Standartinėje ir pačioje silpniausioje konfigūracijoje šis variklis išvysto vos 135 arklio galias. „Pogea Racing“ specialistai norėdami variklio galią padidinti iki 400 arklio galių turėjo sumontuoti naują aušinimo sistemą, išmetimo sistemą, variklio galvą, alkūninį veleną, stūmoklius, švaistiklius. Šių pokyčių rezultatas - 404 AG ir 445 Nm.
Pajėgų motorą automobilių modifikacijų specialistai suporavo su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže ir riboto praslydimo diferencialu. Šie komponentai idealiomis sąlygomis leidžia automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4,7 sekundės ir pasiekti 288 km/val. greitį.
„Pogea Racing“ planuoja pagaminti tik 5 šio ekstremalaus hečbeko vienetų. Vieno modelio kaina - 58 950 eurų!
Kuo didesnis variklio tūris, tuo didesnė galimybė iš jo išspausti didesnį kiekį arklio galių. Logiška? Logiška. Tik ne „Pogea Racing“ specialistams, kurie iš mažyčio 1,4 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų motoro išspaudė net 404 arklio galias.
Į savo dirbtuves atsivežę dar vieną „Fiat 500 Abarth“ ir jį išrinkę, „Pogea Racing“ specialistai pademonstravo, jog net ir itin mažo darbinio tūrio motoras gali būti labai galingas. Tad kaip jiems tai pavyko? Atsakymas paprastas - itin ilgas modifikacijų sąrašas.
Pradėkime nuo pastebimų pokyčių. Automobilis tapo net 48 milimetrais platesnis, po praplatintais sparnais slypi 18 colių ratlankiais, 20 milimetrų praplatinta priekinė ir 30 milimetrų praplatinta galinė tarpvežė. Už stilingų ratlankių slepiasi milžiniški, 322 mm stabdžių diskai, o už jų - „KW“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai bei papildomi stabilizatoriai, kurie padeda automobilį suvaldyti posūkiuose.
Daugiausiai darbo įdėta į 1,4 litro motorą. Standartinėje ir pačioje silpniausioje konfigūracijoje šis variklis išvysto vos 135 arklio galias. „Pogea Racing“ specialistai norėdami variklio galią padidinti iki 400 arklio galių turėjo sumontuoti naują aušinimo sistemą, išmetimo sistemą, variklio galvą, alkūninį veleną, stūmoklius, švaistiklius. Šių pokyčių rezultatas - 404 AG ir 445 Nm.
Pajėgų motorą automobilių modifikacijų specialistai suporavo su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže ir riboto praslydimo diferencialu. Šie komponentai idealiomis sąlygomis leidžia automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 4,7 sekundės ir pasiekti 288 km/val. greitį.
„Pogea Racing“ planuoja pagaminti tik 5 šio ekstremalaus hečbeko vienetų. Vieno modelio kaina - 58 950 eurų!