Galime tik pasidžiaugti, jog gyvename pasaulyje, kuriame egzistuoja tokios dirbtuvės kaip „Pogea Racing“, kurių darbuotojai sugeba ne tik patobulinti gamintojo sukurtą automobilį, bet ir pranokti visų entuziastų lūkesčius.
„Pogea Racing“ išėmė standartinį „4C“ motorą, kurio tūris siekė 1,75 litro ir jį padidino iki 1,95 litro. Padidėjo ne tik variklio tūris, bet ir išvystoma galia nuo 240 iki 477 arklio galių. Tuo tarpu sukimo momentas padidėjo nuo 350 iki 535 Nm! Mes net neįsivaizduojame kaip tokio pajėgumo variklį sugeba suvaldyti dvigubos sankabos pavarų dėžė.
Ženkliai išaugusi variklio galia turėjo įtakos visuose įmanomuose parametruose. Pavyzdžiui, įsibėgėjimas iki 100 km/val. dabar trunka vos 3,6 sekundės. Maksimalus greitis siekia 308 km/val.
Suvaldyti benzino ištroškusį motorą padeda platesnės galinės padangos ir naujos kėbulo detalės. Pavyzdžiui, galinis spoileris buvo sumontuotas ne dėl grožio, o dėl to, jog sukurtų prispaudžiamąją jėgą tiesiosiose ir posūkiuose. Tą patį galima pasakyti ir apie priekinį buferį.