„Visais ankstesniais metais važiavome su vieninteliu tikslu pasiekti finišą. Bet visuomet gaudavome progą užlipti ant scenos ir laistytis šampanu. Šiandien pravažiavęs treniruotėje ir palyginęs rato įveikimo laikus su varžovais matau, kad dabar dėl podiumo galime varžytis pilnavertiškai. Automobilis puikiai stovi ant kelio, visi mazgai veikia nepriekaištingai,“ – įspūdžiais tik išlipęs iš automobilio dalinosi Mantas Matukaitis.
Turi pakankamai rezervo
„Dynami:t Energy“ komandos lenktynininkai treniravosi taupydami techniką. Susitarę variklį suko tik iki 6 tūkst. aps/min, nors ribotuvas suveikia tik ties 7 500 aps/min. Treniruotėje buvo naudojamos padėvėtos pusiau sportinės „Semi-slick“ tipo padangos.
„Rezervo dar tikrai turime. Esant reikalui ratą galime važiuoti daugiau nei dviem sekundėmis greičiau,“ – kalbėjo komandos naujokas Benediktas Sinkevičius. Ir pridėjo, kad be reikalo technikos nedėvės, mat 1006 km distancija važiuojant sportiniu režimu yra sudėtinga visiems automobilio mazgams. Svarbiausia – nedaryti klaidų ir neprarasti laiko jas taisant.
Nepasiekia pedalų
Vis tik treniruotė nebuvo sklandi visiems „Dynami:t Energy“ komandos nariams. Prie lenktyninio automobilio vairo sėdusi Aistė Antanaitytė-Matukaitė susidūrė su moteriškomis problemomis: smulki mergina nepasiekė stabdžių pedalo.
„Ištiesiu koją iki galo, bet stabdžiai dar turi eigos. Negaliu stabdyti maksimalia galia, dėl to kenčia rato įveikimo laikas,“ – problemą paaiškino Aistė. Sėdynės arčiau pristumti negalima, todėl komanda tikisi merginos problemą išspręsti į sėdynę dėdama paaukštinimą.
Tuo tarpu Tadas Aganauskas visai negavo progos važiuoti treniruotėje, mat jam sėdus prie vairo avariją patyrė Stasys Brundza. Treniruotė buvo nutraukta. Patirties prie vairo nestokojantis lenktynininkas nenusimena ir sako, kad laiko susipažinimui su nauju komandos automobiliu pakaks penktadienį.