Skaudi avarija
Po galutinės registracijos ir techninių patikrinimų, „BEC 4H“ serijos kvalifikacijoje startavo devyniolika komandų. Jų metu greičiausi buvo „Skuba Racing Team“, ratą įveikę vos per 1.16.264 minutės. Antrąją starto poziciją užsitikrino „Hegelmann transporte by Algirdai racing team“ su „Hyundai i30 TCR“, atsilikę vos keliomis šimtosiomis. Tiesa, pole pozicija „Skuba Racing“ komandai sėkmingo finišo neužtikrino: prabėgus vos pusvalandžiui nuo lenktynių starto, „BMW“ gedimas sąlygojo didelę avariją, po kurios automobilis net nebebus tvarkomas: tai buvo paskutinės jo lenktynės. Keturis kartus ore apsivertęs „BMW“ nusileido ant ratų, lenktynininkas liko sveikas, o komandos nuotaikos nenusakomos.
Likusias tris su puse valandos didesnių incidentų pavyko išvengti, tačiau didžioji dalis automobilių po šių lenktynių į namus grįžo su kovų randais: vieni apsistumdė kuro užpylime, kiti nepasidalindami trasos posūkių.
Lenktynių įtampa – iki pat finišo
Lenktynės buvo vertos didžiojo finalo vardo: įtampa neatslūgo iki pat lenktynių finišo, o lyderius tarpusavyje skyrė vos kelios sekundės. Pergalę etape ir sezone užsitikrinusi „GSR Motorsport“ komanda su „VW Golf GTI TCR“ nuo antroje vietoje likusio „Hegelmann transporte by Algirdai racing team“ atitrūkusi buvo vos 2,5 sekundės. Trečiąją vietą lenktynėse užėmė „Circle K milesPLUS“ komanda. Tiesa, sezono taškus susumavus, šalia pirmoje vietoje esančios „GSR Motorsport“ komandos atsiduria „Rotoma Racing“, o trečioji vieta absoliučiai tenka „Energizer Racing“ komandai.
Šiame etape „A3000” klasės lyderiu tapo suomių “Black Rose racing” komanda, antroje vietoje liko „RDSigns“ komanda. „A3000+A” įskaitoje pirmąją vietą iškovojo lietuvaičiai „ITCC Racing“, užsitikrindami klasės nugalėtojo vardą ir sezone. Antroji vieta lenktynėse teko „Cone Forest racing team“, kurie po šio etapo užsitikrino antrąją vietą ir sezono įskaitoje, į trečią vietą išstumdami „Telšių statyba“ komandą.
„A3000+T” klasėje, kaip ir bendroje įskaitoje, pergalė ir čempiono titulas priklauso „GSR Motorsport“ komandai, kurią atstovavo Ernesta Globytė ir Mikk Maaten. Antroji vieta etape teko „Hegelmann transporte by Algirdai racing“, o trečioji – „Igorio lankai“ komandai. Tuo tarpu, sezono įskaitoje – antroji vieta teko „London grill racing team“ komandai, šiose lenktynėse nuo trečios vietos atsilikusiems 35 sekundėmis. Trečioje vietoje metinėje įskaitoje liko „Energizer racing“ komanda.
Dyzeliniu kuru varomų automobilių įskaitoje pergalę šventė „PGM Technika racing“ komanda su „BMW 330D“, užsitikrinusi geriausių vardą ir sezono taškų suvestinėje. Antroji vieta lenktynėse teko „Redus LT“ komandai, o trečioji – „Sparti reklama PF Kekava“ su „BMW 120”. Tiesa, metinėje įskaitoje šios dvi komandos keičiasi vietomis ir „Redus LT“ su „VW Golf“ užimą trečiąją vietą.
„Skuba racing team“ iš lenktynių pasitraukus, „GT“ klasės nugalėtoju etape tapo „Circle K milesPLIUS“ komanda, antroje vietoje liko „Rotoma Racing“ su „BMW M3”, o tretieji – „Porsche Baltic“ komanda. Sezono įskaitoje lyderiai atrodo kiek kitaip: pirmoji vieta teko „Rotoma racing“ komandai, antroji – Porsche Baltic“ su „Porsche Cayman GT4”, o tretieji pagal sezono suvestinę liko „Skuba racing“ komanda.
Sekmadienis Estijoje skirtas jau kitiems finalams: sezono geriausieji paaiškės „BaTCC“ serijoje, kurioje dalyvauja ir ilgas dalyvių iš Lietuvos sąrašas.