• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Lexus“ vyriausiasis inžinierius Yukihiko Yaguchi, laikomas „Lexus F“ modelių serijos tėvu, „IS F“ ir „RC F“ modelių vyriausiasis inžinierius ir „GS F“ vyriausiasis inžinierius emeritas, po 43 metų darbo pasitraukė iš pareigų „Toyota Motor Corporation“.

Yukihiko Yaguchi indėlis sudaro visą „F“ serijos esmę. Jo sukurti „RC F“, „IS F“ ir „GS F“ –  galingi modeliai su novatoriška technologija, leidžiančia automobilius lengvai valdyti ir saugiai vairuoti. Pavyzdžiui, „RC F“ yra sumontuotas su visų laikų galingiausiu „Lexus“ V8 varikliu, o elektroninis paleidimo valdymas leidžia vairuotojams išvystyti greitį nuo 0 iki 100 km/val. vos per 4,5 sekundės. „Lexus Safety System +“ padeda išvengti trijų dažniausiai pasitaikančių avarijų: susidūrimų su priekyje važiuojančiais automobiliais; išvažiavimų iš eismo juostų ir susidūrimų su pėsčiaisiais. Specialiai suprojektuotos „Michelin Pilot Sport 4S“ padangos padeda lengviau kontroliuoti automobilį kelyje, pagerina bendrą šoninį sukibimą ir išlieka patvarios ekstremaliomis sąlygomis.


Lexus“ vyriausiasis inžinierius Yukihiko Yaguchi, laikomas „Lexus F“ modelių serijos tėvu, „IS F“ ir „RC F“ modelių vyriausiasis inžinierius ir „GS F“ vyriausiasis inžinierius emeritas, po 43 metų darbo pasitraukė iš pareigų „Toyota Motor Corporation“.

Yukihiko Yaguchi indėlis sudaro visą „F“ serijos esmę. Jo sukurti „RC F“, „IS F“ ir „GS F“ –  galingi modeliai su novatoriška technologija, leidžiančia automobilius lengvai valdyti ir saugiai vairuoti. Pavyzdžiui, „RC F“ yra sumontuotas su visų laikų galingiausiu „Lexus“ V8 varikliu, o elektroninis paleidimo valdymas leidžia vairuotojams išvystyti greitį nuo 0 iki 100 km/val. vos per 4,5 sekundės. „Lexus Safety System +“ padeda išvengti trijų dažniausiai pasitaikančių avarijų: susidūrimų su priekyje važiuojančiais automobiliais; išvažiavimų iš eismo juostų ir susidūrimų su pėsčiaisiais. Specialiai suprojektuotos „Michelin Pilot Sport 4S“ padangos padeda lengviau kontroliuoti automobilį kelyje, pagerina bendrą šoninį sukibimą ir išlieka patvarios ekstremaliomis sąlygomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lexus RC F inžinierius


Yaguchi prie „Toyota Motor Corporation“ prisijungė 1977 metais. Pirmiausia jis buvo paskirtas atsakingu už šeštosios kartos „Toyota Crown“ elektrinių dalių projektavimą, o kiek vėliau, 1978 metais, įsitraukė į šios transporto priemonės triukšmo ir vibracijos srities vystymą. Šioje srityje Yaguchi dirboiki 1995 metų ir buvo atsakingas už daugelį „Toyota“ modelių, taip pat ir už pirmosios bei antrosios kartos „Lexus LS“.
1995 metais Yaguchi pradėjo tikrinti daugelio transporto priemonių, įskaitant sportinių automobilių, tokių kaip „Lexus SC“ ir „
Toyota Supra
“, kokybę ir eksploatacines savybes. Vėliau, 2001 metais, jis perėjo į „Lexus Brand Planning“ skyrių. Ten Yaguchi ir vadovavo pirmojo „F“ modelio, originaliojo „2007 IS F“, kūrimui. Jis visada norėjo sukurti automobilį, kurį mielai vairuotų pats ir tai pasiekė pasitelkdamas transporto priemonių tikrinimo patirtį ir tobulindamas „IS F“ modelį.
Iki kol buvo pradėtas vadinti „GS F“ vyriausiuoju inžinieriumi emeritu, 2014 metais Yaguchi buvo paskirtas atsakingu už „RC F“ plėtrą ir inžineriją. Jis taip pat dalyvavo kuriant „IS F CCS-R“, „RC F GT3“ ir „GT“ koncepciją.
Yaguchi gimė 1955 metais. Išsilavinimą įgijo studijuodamas mechanikos inžineriją Tokijo metropolijos technologijos institute. Inžinierius į pensiją išėjo 2020 metų balandžio mėnesį.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų