Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jeigu galvojate apie automobilio žeminimą, siūlome jums apsvarstyti pneumatinės pakabos teikiamus privalumus. Į šį padėkite planą chuliganą, kuriame dominuoja spyruoklių pjovimas ar reguliuojamo aukščio amortizatoriai.
Pneumatinė pakaba - tai pakabos tipas, kuris oro pagalvių pagalba (air bags) reguliuoja automobilio aukštį kelio atžvilgiu. Na, pneumatika nėra atskiras pakabos tipas. Ji gali būti pritaikoma McPherson ir kitoms pakaboms.
Pagrindiniai šios pakabos privalumai yra aukščio reguliavimas, komfortas ir nesudėtingas diegimas.
Važiavimas su šia pakaba labai minkštas. Net minkštesnis nei su hidrauline pakaba. Posūkiuose automobilis beveik nesvyra į šonus, stabdant nesvyra į priekį. Lygiame kelyje automobilį galima pilnai nuleisti, kad suteikti dar daugiau stabilumo. Ir nesvarbu kiek mašina pakrauta. Jūs visada galėsite keisti automobilio pakabos aukštį. Taip pat visas valdymas veikia nuo paprasto akumuliatoriaus. Papildomų statyti nereikia.
Pneumatinės pakabos dalys:
Jeigu galvojate apie automobilio žeminimą, siūlome jums apsvarstyti pneumatinės pakabos teikiamus privalumus. Į šį padėkite planą chuliganą, kuriame dominuoja spyruoklių pjovimas ar reguliuojamo aukščio amortizatoriai.
Pneumatinė pakaba - tai pakabos tipas, kuris oro pagalvių pagalba (air bags) reguliuoja automobilio aukštį kelio atžvilgiu. Na, pneumatika nėra atskiras pakabos tipas. Ji gali būti pritaikoma McPherson ir kitoms pakaboms.
Pagrindiniai šios pakabos privalumai yra aukščio reguliavimas, komfortas ir nesudėtingas diegimas.
Važiavimas su šia pakaba labai minkštas. Net minkštesnis nei su hidrauline pakaba. Posūkiuose automobilis beveik nesvyra į šonus, stabdant nesvyra į priekį. Lygiame kelyje automobilį galima pilnai nuleisti, kad suteikti dar daugiau stabilumo. Ir nesvarbu kiek mašina pakrauta. Jūs visada galėsite keisti automobilio pakabos aukštį. Taip pat visas valdymas veikia nuo paprasto akumuliatoriaus. Papildomų statyti nereikia.
Pneumatinės pakabos dalys: