Sėkminga J.Nellemanno karjera prasidėjo kartinge. 1966 metais jis tapo Danijos kartingo čempionu ir jau po penkerių metų šventė pirmą savo pergalę kėbulinių automobilių čempionate su „Chevrolet Camaro“. Tais laikais konkurencija buvo milžiniška, bet 1975 metais pavyko pakartoti pasiekimą už „Triumpf Dolomite Sprint“ vairo. Tiek kėbuliniai automobiliai, tiek formulės pakluso lenktynininkui. 1973 metais jis tapo „Formulės Ford“ čempionu, o 1975 metais pradėjo lenktyniauti „Formulėje 3“. Monako Grand Prix finišą pasiekė ketvirtoje vietoje, bet Danijos Grand Prix nenusileido niekam. „Jyllandsring“ trasoje J.Nellemannui negalėjo prilygti net tuometinis čempionas Larry Perkinsas.
Logiška, kad sėkmė paskatino ieškoti galimybių lenktyniauti ir automobilių sporto karalienės, „Formulės 1“ lenktynėse. 1976 metais lenktynininkas tapo nedidelės „RAM“ komandos nariu ir už „Brabham BT44B Ford“ vairo startavo Švedijos Grand Prix atrankoje. Elektrinių komponentų gedimai ir didelis nepakankamas pasukamumas lėmė, kad tik 0,239 sekundės pritrūko iki patekimo į finalinę lenktynių dalį.
1979 metų pabaigoje J.Nellemannas paskelbė apie savo profesionalaus lenktynininko karjeros pabaigą, bet lenktynės jam išliko didžiule aistra. 1980 metais jis nugalėjo „Formula Vee“ lenktynėse Doningtono (Didžioji Britanija) trasoje. Pergalių sumažėjo, kai Jacas susikoncentravo į verslą. Tuo pačiu metu jo įkurta „Den Bla Avis“ kompanija, vėliau sėkmingai parduota „eBay“ rėmė lenktynininkus ir ne vienam iš jų pavyko pasiekti puikių rezultatų. 1996 – 2016 metais jis vadovavo „Nellemann Group“ kompanijai, turinčiai šimtmečio istoriją ir prekiaujančia „Aston Martin“, „Ford“, „Fiat“, „Volvo“, „Isuzu“ bei kitais automobiliais Skandinavijoje ir Rytų Europoje.
J.Nellemanno sugrįžimas į autosporto pasaulį buvo labai sėkmingas. Jis nugalėjo BRDC GT čempionate 2002 metais, o 2007 metais už „Aston Martin Vantage“ vairo triumfavo Silverstone trasoje vykusiose GT4 kategorijos lenktynėse.
Už „Formula Junior“ vairo J.Nellemannas sėda labai mielai. Nenuostabu, nes šis „Alfa Dana“ bolidas sukurtas ne tik jo tėčio, bet ir paties Jaco rankomis. Žinoma, tuomet penkiolikmečio indėlis nebuvo labai didelis. Jam buvo patikėtas chromo molibdeno vamzdžių pjaustymas, o visą kitą darbą atliko jo tėtis, Peras Kroghas, Bille Jensenas, Peras Hansenas ir Uno Jensenas. Pagaminti tik trys „Alfa Dana“ bolidai su „Morris Minor 1000“ varikliais. Du iš jų išliko iki šių dienų. Vienas eksponuojamas Helsingoro technikos muziejuje Danijoje, o kitas lenktyniaus „Nemuno žiede“ birželio 3 d.
„Formula Junior“ sveria tik 400 kg, jų 120 AG varikliai nuo 0 iki 100 km/h bolidą pagreitina per 4 sekundes. Kadangi visi automobiliai privalo atitikti laikmečio techninius reikalavimus, tai ir kova tarp jų būna rimta. Kaip ir jų kaina. Šiuo metu už brangiausią parduodamą bolidą prašoma 150 000 JAV dolerių. Pigiausias egzempliorius įkainotas 25 000 svarų.
Į lenktynes Kaune užsiregistravo dalyviai iš JAV, Australijos, Naujosios Zelandijos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Danijos, Švedijos. Birželio 2 dieną (šeštadienį) nuo 16.00 val iki 18.00 val. dalyviai aistruoliams prisistatys Kauno Rotušės aikštėje. „Formula Junior“ lenktynes birželio 3 dieną (sekmadienį) „Nemuno žiede“ paįvairins klubo „Retromobile“ ekspozicija ir paradas, automobilių, pagamintų iki 1990 metų parodomieji važiavimai, „Formula student“ testai. Pasivažinėjimą dviviete formule galės laimėti bet kuris renginio žiūrovas.