• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Iš esmės ironiška, kai atvykus į oficialius čempionato testus negauni nieko kito patestuoti išskyrus savosios komandos lenktynių kombinezoną“, - šypsojosi trečiadienį iš Pietų Prancūzijos grįžęs Dainius Matijošaitis, šiek tiek nusivylęs, kad neteko sėsti prie komandos automobilio vairo, bet kartu ir besidžiaugiantis per bandymus parodytais puikiais mašinos rezultatais.
„SVK by Speed Factory“ komandą „European Le Mans Series“ atstovausiantis lenktynininkas prisipažino, kad dar vykdami į Paul Ricard trasą su kolegomis ir būsimais varžovais buvo nusiteikę, jog privalomą dalyvauti oficialių bandymų dieną jie automobilio išbandyti negalės.
„Tai yra vienas autosporto pasaulio niuansų. Nors tai bene aukščiausia lyga su pačiais rimčiausiais ir profesionaliausiais automobilių gamintojais pasaulyje, visgi ir jie kartais nespėja su darbų terminais. Be to, žinant, kad testuosim iki šiol vienintelį „Ginetta-Nissan“ pagamintą prototipą, kuris lenktynių trasoje pirmąkart atsidūrė būtent oficialių bandymų metu, naivu būtų buvę tikėtis, kad bus kitaip“, - rankomis skėstelėjo Dainius.
Pirmajam išbandyti „Ginetta-Nissan“ automobilio prototipą garbė teko LNT grupės, kuriai ir priklauso „Ginetta“ gamykla, vadovui ir savininkui Lawrence Tomlinson. 
„Lawrence - visame pasaulyje žinomas verslininkas, taip pat turintis ir nemažą lenktynių patirtį. 2006-aisias GT2 klasėje su dviem kitais pilotais jis „ LNT Panoz Esperante“ komandai iškovojo pirmąją vietą Le Mans 24 valandų lenktynėse, - pasakojo D.Matijošaitis ir pridūrė, jog kad ir koks profesionalus L.Tomlison būtų, visų automobilių ribų tikrinti nesiryžo. - Vairą jis perdavė profesionaliam „Ginetta“ gamyklos automobilių bandytojui Mike Simpson, kuriam ir teko didžioji dalis išbandymų.“

„Iš esmės ironiška, kai atvykus į oficialius čempionato testus negauni nieko kito patestuoti išskyrus savosios komandos lenktynių kombinezoną“, - šypsojosi trečiadienį iš Pietų Prancūzijos grįžęs Dainius Matijošaitis, šiek tiek nusivylęs, kad neteko sėsti prie komandos automobilio vairo, bet kartu ir besidžiaugiantis per bandymus parodytais puikiais mašinos rezultatais.
„SVK by Speed Factory“ komandą „European Le Mans Series“ atstovausiantis lenktynininkas prisipažino, kad dar vykdami į Paul Ricard trasą su kolegomis ir būsimais varžovais buvo nusiteikę, jog privalomą dalyvauti oficialių bandymų dieną jie automobilio išbandyti negalės.
„Tai yra vienas autosporto pasaulio niuansų. Nors tai bene aukščiausia lyga su pačiais rimčiausiais ir profesionaliausiais automobilių gamintojais pasaulyje, visgi ir jie kartais nespėja su darbų terminais. Be to, žinant, kad testuosim iki šiol vienintelį „Ginetta-Nissan“ pagamintą prototipą, kuris lenktynių trasoje pirmąkart atsidūrė būtent oficialių bandymų metu, naivu būtų buvę tikėtis, kad bus kitaip“, - rankomis skėstelėjo Dainius.
Pirmajam išbandyti „Ginetta-Nissan“ automobilio prototipą garbė teko LNT grupės, kuriai ir priklauso „Ginetta“ gamykla, vadovui ir savininkui Lawrence Tomlinson. 
„Lawrence - visame pasaulyje žinomas verslininkas, taip pat turintis ir nemažą lenktynių patirtį. 2006-aisias GT2 klasėje su dviem kitais pilotais jis „ LNT Panoz Esperante“ komandai iškovojo pirmąją vietą Le Mans 24 valandų lenktynėse, - pasakojo D.Matijošaitis ir pridūrė, jog kad ir koks profesionalus L.Tomlison būtų, visų automobilių ribų tikrinti nesiryžo. - Vairą jis perdavė profesionaliam „Ginetta“ gamyklos automobilių bandytojui Mike Simpson, kuriam ir teko didžioji dalis išbandymų.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

JesusFuster_Dainius_KonstantinsCalko


Dainius įsitikinęs, kad niekas iškart negimsta tobulas, tad nenuostabu, kad ir pirmųjų važiavimų metu išaiškėjo kelios prototipo silpnybės: išlūžo priekinės lempos tvirtinimai ir, kuriant stabdžių sistemą, buvo padarytos kelios klaidos, kurios, lenktynininko žodžiais, nesunkiai bus pakoreguotos automobiliui grįžus į gamyklą.
Bandymų dieną, pasakojo lenktynininkas, oras pasitaikė puikus, kadangi pusė jos švietė saulė, o kitą pusę lijo, tad Ginetta turėjo progą pasirodyti įvairiomis oro sąlygomis: „Automobiliu džiaugėsi tiek gamyklos atstovai, tiek mano komandos draugas Konstantins Calko, kurį vienintelį iš būsimų ELMS čempionato LMP3 vairuotojų sugebėjome „prakišti“ bent trumpam pagazavimui - keturiems nereikšmingiems ratams, - šypsojosi Dainius, kurį itin džiugina šio automobilio perspektyvos. - Automobilio greitis yra idealiai toks, koks ir turi būti: šiek tiek lėtesnis nei LMP2 klasės prototipai, ir šiek tiek greitesnis už GT klasės kėbulinius automobilius.“
Jau už savaitės D.Matijošaitis skris į Didžiąją Britaniją, kur planuojami kelių dienų bandymai ir treniruotės su jau užbaigtu „SVK by Speed Factory“ komandai pagamintu „Ginetta-Nissan“ automobiliu: „Džiaugiuosi, kad turėsime puikią progą ne tik susipažinti, bet ir prisijaukinti automobilį dar iki balandžio 11 dienos, kuomet Silverstone trasoje stosime pirmajam startui.“

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų