Atnaujinimai juntami iš karto
Lietuvis atkreipia dėmesį, jog naujasis „Toyota Gazoo Racing Hilux“ IMA modelis nuo ankstesniojo IRS vizualiai skiriasi nedaug. Pagrindiniai skirtumai slypi bolido techniniu lygmeniu ir jie atsiskleidė per pirmuosius kilometrus.
„Konceptualiai „Toyota Hilux“ kardinaliai skiriasi nuo ankstesniojo bolido. Atkreipčiau dėmesį į tris pagrindinius skirtumus. Tai – variklio perkėlimas į automobilio kabiną bei žemesnė jo padėtis. Šis atnaujinimas suteikia geresnį svorio balansą bei leidžia ilginti pakabos svirtis. Pakabos eiga išliko tokia pati, bet dėl šio pokyčio važiuojant nelygiu paviršiumi ratų geometrija tampa tikslesnė. Ir trečiasis – padangų slėgio monitoringo sistema, leisianti mums stebėti padangų būklę neišlipus iš bolido. Tai svarbu ypač akmeningame Saudo Arabijos kraštovaizdyje“ , – detalizavo B. Vanagas.
Dėl jau minėto svorio paskirstymo į centrinę bolido dalį, lenktynininkas naująjį „Toyota Gazoo Racing Hilux“ prilygino kartingui. Dar vienas pastebėtas atnaujinimas – pavarų dėžės darbas. Sportininko teigimu, pavaros šiame bolide jungiasi sklandžiau ir lengviau.
Dakaro raliui ruošiasi ir E. Juškauskas
Drauge su B. Vanagu testuose praktikavosi Edvinas Juškauskas ir Aisvydas Paliukėnas. E. Juškauskas jau antrą kartą sėdo už ankstesniojo B. Vanago bolido vairo. Su „Toyota Gazoo Racing Hilux“ IRS modeliu lenktynininkas šiemet startavo „Baja Drawsko“. Pasak sportininko, pirmieji kilometrai su šiuo automobiliu Lenkijoje buvo ypač atsargūs, todėl testų metu ekipažas drąsiau mėgino bolido galimybes ir pratinosi prie pažangesnės technikos, kurią naudos 2021-tųjų Dakare.
Testuose taip pat dalyvavo estų bekelės lenktynininkas Urvo Männama, planuojantis savo sportinę ateitį sieti su „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komanda. Testų metu estas mėgino ankstesnįjį E. Juškausko bolidą („Toyota Gazoo Racing Hilux“ OTB modelį), su kuriuo svarsto dalyvauti 2022-ųjų Dakaro ralyje.