Dėmesys vairuotojui
Kaip ir kituose koncerno modeliuose, „Mazda MX-30“ sukurtas naudojant „Skyactiv“ technologijų paketą, šiuo atveju jis vadinamas „e-Skyactiv“. Tarp kitų „e-Skyactiv“ sprendimų – kėbulo struktūroje įtaisytos baterijos, kurios veikia ir kaip papildomas sutvirtinimo elementas, didinantis kėbulo atsparumą sukimui.
Be to, atsižvelgę į tai, kaip vairuotojai nustato variklio sukimo momentą ir automobilio greitį pagal salone girdimą variklio garsą, automobilių gamintojo „Mazda“ inžinieriai modelyje „Mazda MX-30“ įtaisė elektroninę garso sistemą, imituojančią vidaus degimo variklio skleidžiamą garsą. Kadangi garsas kinta, priklausomai nuo elektros variklio apkrovimo ir traukos parametrų, sistema padeda tiksliau koreguoti važiavimo greitį ir užtikrinti stabilumą. Tam tikslui tarnauja ir specialiai elektromobiliui pritaikyta unikali „G-Vectoring Control“ (GVC) sistema, prieš posūkį šiek tiek pristabdanti automobilį taip, kad daugiau svorio tektų varantiesiems ratams.
Išskirtinis „Kodo“ dizainas
Kurdami modelio „Mazda MX-30“ išorės ir salono dizainą, kaip ir projektuodami kitus savus automobilius, „Mazda“ dizaineriai vadovavosi principu „mažiau yra geriau“.
Visos salono apdailos detalės nepriekaištingai dera tarpusavyje – nuo A statramsčio iki salono gale esančių apdailos elementų ir derančios lubų apdailos spalvos. Galinės unikalaus dizaino durys kuria išskirtinį ir elegantišką modelio „Mazda MX-30“ kėbulo siluetą.
Salono apdailai panaudotos ekologiškos medžiagos, it ore pakibusios centrinės konsolės apdailai taip pat naudojama ekologiška kamštinė medžiaga.
Durelių apdailai sukurta medžiaga, pagaminta iš perdirbto polietileno tereftalato (PET), o kai kurie sėdynių užvalkalų variantai yra pasiūti iš „Mazda“ sukurtos „Black Denim“ medžiagos, kurios beveik 20 % sudaro perdirbta tekstilė.
Kas slypi už modelio pavadinimo?
Trumpinį MX automobilių gamintojas „Mazda“ vartojo keletui savo produktų, kurie buvo suprojektuoti mesti iššūkį to meto automobilių pramonėje įsigalėjusioms nuostatoms, pavyzdžiui, legendiniam rodsteriui MX-5, kurį „Mazda“ į rinką išleido tuomet, kai kiti gamintojai vengė šio kėbulo tipo automobilių.
„Mazda MX-30“ Europos automobilių salonus pasieks antroje 2020 m. pusėje.
Automobilio specifikacijos
Kėbulo tipas | Miesto visureigis (SUV) | |
Sėdimųjų vietų skaičius | 5 | |
Bendras ilgis × bendras plotis × bendras aukštis | 4395 mm × 1795 mm × 1570 mm | |
Ratų bazė | 2655 mm | |
Varos sistema | e-SKYACTIV | |
Priekinė pakabos sistema | „MacPherson“ tipo | |
Galinė pakabos sistema | Torsioninė | |
Vairo sistema | Krumpliastiebinis mechanizmas | |
Stabdžiai (priekiniai, galiniai, kontrolės sistema) | Ventiliuojami diskai, vientisi diskai, regeneracinė stabdžių sistema | |
Ratų dydis | 215/55R18 | |
Baterija | Tipas | Ličio jonų baterija |
Elementas | Prizminis | |
Bendroji įtampa | 355 V | |
Bendrasis galingumas (baterijos talpa) | 35,5 kWh | |
Variklis | Tipas | Kintamosios srovės (AC), sinchroninis |
Aušinimo sistema | Aušinama vandeniu | |
Įkrovimas | Nuolatine srove (DC) | COMBO specifikacijos |
Kintamąja srove (DC) | Didžiausiasis įėjimo galingumas 6,6 kW |