• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių parodoje „Tokyo Motor Show“ pristatytas pirmasis „Mazda“ elektromobilis „Mazda MX-30“ išsiskiria iš kitų koncerno modelių, tačiau yra toks pats malonus vairuoti.
Pasakodamas apie modelį „Mazda MX-30“, kuris Europos automobilių salonus pasieks antroje 2020 m. pusėje, „Mazda Motor Europe“ prezidentas ir generalinis direktorius Yasuhiro Aoyama sakė: „Kurdami mūsų pirmąjį elektrinį automobilį, įmonės dizaineriai ir inžinieriai nusistatė labai aiškius tikslus – šio automobilio dizainas turi būti išskirtinis. Be to, automobilį turi būti smagu vairuoti, taigi, būtina užtikrinti visiems „Mazda“ automobiliams būdingą vairavimo malonumą, ir, svarbiausia, prisidėti mažinant taršą pasaulyje.“
Pasak jo, tikėtina, kad „MX-30“ bus antrasis automobilis šeimoje, todėl jo nuvažiuojamas atstumas atitiks kasdienius poreikius, o vairavimo malonumas – juos viršys.
„Nemažai žurnalistų, išbandžiusių naująjį modelį, pripažino, kad tai yra vienas iš nedaugelio elektrinių automobilių, pasižyminčių įprastiems automobiliams būdingomis savybėmis. Vairavimo malonumas yra esminė visų automobilių „Mazda“ ypatybė, taigi jį patirsite ir su mūsų elektriniu modeliu“, - pažymėjo Y.Aoyama.

Automobilių parodoje „Tokyo Motor Show“ pristatytas pirmasis „Mazda“ elektromobilis „Mazda MX-30“ išsiskiria iš kitų koncerno modelių, tačiau yra toks pats malonus vairuoti.
Pasakodamas apie modelį „Mazda MX-30“, kuris Europos automobilių salonus pasieks antroje 2020 m. pusėje, „Mazda Motor Europe“ prezidentas ir generalinis direktorius Yasuhiro Aoyama sakė: „Kurdami mūsų pirmąjį elektrinį automobilį, įmonės dizaineriai ir inžinieriai nusistatė labai aiškius tikslus – šio automobilio dizainas turi būti išskirtinis. Be to, automobilį turi būti smagu vairuoti, taigi, būtina užtikrinti visiems „Mazda“ automobiliams būdingą vairavimo malonumą, ir, svarbiausia, prisidėti mažinant taršą pasaulyje.“
Pasak jo, tikėtina, kad „MX-30“ bus antrasis automobilis šeimoje, todėl jo nuvažiuojamas atstumas atitiks kasdienius poreikius, o vairavimo malonumas – juos viršys.
„Nemažai žurnalistų, išbandžiusių naująjį modelį, pripažino, kad tai yra vienas iš nedaugelio elektrinių automobilių, pasižyminčių įprastiems automobiliams būdingomis savybėmis. Vairavimo malonumas yra esminė visų automobilių „Mazda“ ypatybė, taigi jį patirsite ir su mūsų elektriniu modeliu“, - pažymėjo Y.Aoyama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Dėmesys vairuotojui
Kaip ir kituose koncerno modeliuose, „Mazda MX-30“ sukurtas naudojant „Skyactiv“ technologijų paketą, šiuo atveju jis vadinamas „e-Skyactiv“.  Tarp kitų „e-Skyactiv“ sprendimų – kėbulo struktūroje įtaisytos baterijos, kurios veikia ir kaip papildomas sutvirtinimo elementas, didinantis kėbulo atsparumą sukimui.
Be to, atsižvelgę į tai, kaip vairuotojai nustato variklio sukimo momentą ir automobilio greitį pagal salone girdimą variklio garsą, automobilių gamintojo „Mazda“ inžinieriai modelyje „Mazda MX-30“ įtaisė elektroninę garso sistemą, imituojančią vidaus degimo variklio skleidžiamą garsą. Kadangi garsas kinta, priklausomai nuo elektros variklio apkrovimo ir traukos parametrų, sistema padeda tiksliau koreguoti važiavimo greitį ir užtikrinti stabilumą. Tam tikslui tarnauja ir specialiai elektromobiliui pritaikyta unikali „G-Vectoring Control“ (GVC) sistema, prieš posūkį šiek tiek pristabdanti automobilį taip, kad daugiau svorio tektų varantiesiems ratams.

REKLAMA

Mazda MX-30 elektromobilis


Išskirtinis „Kodo“ dizainas
Kurdami modelio „Mazda MX-30“ išorės ir salono dizainą, kaip ir projektuodami kitus savus automobilius, „Mazda“ dizaineriai vadovavosi principu „mažiau yra geriau“.
Visos salono apdailos detalės nepriekaištingai dera tarpusavyje – nuo A statramsčio iki salono gale esančių apdailos elementų ir derančios lubų apdailos spalvos. Galinės unikalaus dizaino durys kuria išskirtinį ir elegantišką modelio „Mazda MX-30“ kėbulo siluetą.
Salono apdailai panaudotos ekologiškos medžiagos, it ore pakibusios centrinės konsolės apdailai taip pat naudojama ekologiška kamštinė medžiaga.
Durelių apdailai sukurta medžiaga, pagaminta iš perdirbto polietileno tereftalato (PET), o kai kurie sėdynių užvalkalų variantai yra pasiūti iš „Mazda“ sukurtos „Black Denim“ medžiagos, kurios beveik 20 % sudaro perdirbta tekstilė.

REKLAMA
REKLAMA

Mazda MX-30 elektromobilis


Kas slypi už modelio pavadinimo?
Trumpinį MX automobilių gamintojas „Mazda“ vartojo keletui savo produktų, kurie buvo suprojektuoti mesti iššūkį to meto automobilių pramonėje įsigalėjusioms nuostatoms, pavyzdžiui, legendiniam rodsteriui MX-5, kurį „Mazda“ į rinką išleido tuomet, kai kiti gamintojai vengė šio kėbulo tipo automobilių.
„Mazda MX-30“ Europos automobilių salonus pasieks antroje 2020 m. pusėje.
Automobilio specifikacijos















































































Kėbulo tipas Miesto visureigis (SUV)
Sėdimųjų vietų skaičius 5
Bendras ilgis × bendras plotis × bendras aukštis 4395 mm × 1795 mm × 1570 mm
Ratų bazė 2655 mm
Varos sistema e-SKYACTIV
Priekinė pakabos sistema „MacPherson“ tipo
Galinė pakabos sistema Torsioninė
Vairo sistema Krumpliastiebinis mechanizmas
Stabdžiai (priekiniai, galiniai, kontrolės sistema) Ventiliuojami diskai, vientisi diskai, regeneracinė stabdžių sistema
Ratų dydis 215/55R18
Baterija Tipas Ličio jonų baterija
Elementas Prizminis
Bendroji įtampa 355 V
Bendrasis galingumas (baterijos talpa) 35,5 kWh
Variklis Tipas Kintamosios srovės (AC), sinchroninis
Aušinimo sistema Aušinama vandeniu
Įkrovimas Nuolatine srove (DC) COMBO specifikacijos
Kintamąja srove (DC) Didžiausiasis įėjimo galingumas 6,6 kW


GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų