Čempionato pirmojo etapo puošmena tapo KZ2 klasės lenktynės: galingiausią techniką pirmajam oficialiam metų startui pasirinko 14 sportininkų. Planuojama, kad bent trijuose etapuose būtent šioje klasėje startuos ir naujasis Lietuvos kartingo federacijos partneris – pasaulio ralio-reidų čempionas Rokas Baciuška. Šį kartą Roko varžybose nebuvo, lenktynininkas lyderio poziciją sieks išlaikyti dalyvaudamas „Sonora Rally“ Meksikoje.
Smagu, kad atkaklios kovos nestigo kone kiekvienoje klasėje. Pavyzdžiui, KZ2 kvalifikacijoje pirmą vietą nuo keturioliktos skyrė mažiau nei pusė sekundės! Kvalifikacijos laimėtojui Viliui Reškevičiui („Baltic Karting Academy PRO“) finale nesisekė – jis nebaigė lenktynių, o pirmą naujo čempionato etapą laimėjo Justas Jonušis („ARTkart“).
Smagu buvo varžybose išvysti 2020 metų šalies čempioną Evaldą Dzialtuvą („Intrepid Baltic Team“) – sugrįžęs į čempionato po pertraukos būtent jis finale greičiausiai įveikė Anykščių kartodromo ratą, tačiau galutinėje įskaitoje finišavo tik šeštas. O vietas ant garbės pakylos šalia Justo Jonušio užėmė Ainis Klimavičius („SJ Motorsport“) ir Andrius Šlivinskas („NSL Racing“)
„Vos prieš porą savaičių nusprendėme, kad dalyvausime šių metų čempionate, tad treniruočių tikrai trūksta. Jaunimas labai greitas,“ - po finišo sakė etapo laimėtojas, 2021 metais šios klasės Lietuvos čempionu tapęs Justas Jonušis. – „Kai sužinojau savo kvalifikacijos laiką, pagalvojau, kad tikrai laimėjau. Pasirodo, likau tik šeštas - varžovai tikrai labai greiti. Bet rezultatai buvo panašūs - kvalifikacijos nugalėtojas mane aplenkė vos viena dešimtąja. Finale pavyko išvengti klaidų, labai sėkmingai startavau, tad manau, kad pergalė yra logiška - išnaudojau savo patirtį, kai varžovai klydo. Bet labai laukiau finišo - likus keliems ratams jau skaičiavau, kada lenktynės baigsis. Sezono pradžia tikrai sunki, o tiek daug dalyvių ir tokia atkakli kova žada super lenktynes kiekviename etape“, - teigė sportininkas.
Vyresnių nei 35 metų amžiaus „KZ2 Masters“ dalyvių grupėje pasikartojo panašus scenarijus – kvalifikaciją laimėjęs Vytautas Adomaitis („Paške Racing“) finale finišo nepasiekė. Tuo tarpu gražią vyrišką kovą laimėjo Mykolas Mazinas („Auteks Racing“), po jo finišavo Tautvydas Sviklas („SJ Motorsport“), o 2022 metų šalies čempionato bronzinis prizininkas Dominykas Neniškis („TS Motorsport“) ir šį kartą vėl liko trečias.
Šiemet žymiai gausesnė „Micro“ klasė. Nors joje varžosi sportininkai nuo 6 metų, mažiesiems greičio mėgėjams ryžto nestigo. Nugalėtoju tapęs Emilis Čapkauskas („Paske Racing“) tik 0,047 sek. finiše aplenkė Beną Sitnikovą („TS Motorsport“), o trečiąją vietą užėmęs Kristupas Stasionis ("SJ Motorsport") atsiliko 0,383 sek.
„Mini“ klasėje kovojo tik keturi lenktynininkai, tačiau kiekybės stygių atpirko labai kokybiškos varžybos: kvalifikacijoje visų dalyvių rezultatai „tilpo“ į kiek daugiau nei pusę sekundės, o finale greičiausias buvo Nojus Stasionis („SJ Motorsport“). Jis aplenkė Jokūbą Vaškelį („Intrepid Baltic Team“) ir Jorį Žygimantą Stankevičių („Paske Racing“).
Labai greitoje tarptautinius reikalavimus atitinkančioje OK klasėje nugalėjo Dovydas Gudelevičius („Razas Motorsport“). „OK Junior“ įskaitoje ir kvalifikaciją, ir atrankas, ir finalą laimėjo Markas Šilkūnas („Siuskpigiau.lt - Pilėnai Racing“): pernai įvairiose užsienio trasose Lietuvos garbę gynęs sportininkas ir šiemet įrodinėja, jog yra šios klasės lyderis. Už Marko nugaros finale liko Linas Volungevičius („NSL Racing“) ir Simas Baciuška („RB Motorsport“). Pernai Simui taip ir nepavyko užkopti ant garbės pakylos - jis net keturiuose etapuose liko ketvirtas, tad pirmas etapas nuteikia optimistiškai – iš karto garbės pakyla.
Naujame čempionate debiutavo ir nauja technikos klasė - lenktynininko karjerą tik pradedantys sportininkai varžėsi „Cadet“ klasėje. Pirmųjų šios klasės varžybų nugalėtoju tapo Motiejus Staugas („Baltic Karting Academy“), jis finale aplenkė Luką Stasionį („SJ Motorsport“) ir Džiugą Mažeiką („Baltic Karting Academy“).
„Briggs Mini“ grupėje pirmavo Kasparas Ramanauskas, kuriam tik 0,228 sek. nusileido Vėjas Buchincevas, o trečiasis liko Dovydas Kvasys (visi – „Baltic Karting Academy“).
Labai azartiškai vyko jungtinis „Briggs Junior“ ir „Briggs Master“ finalas. Tarp jaunesnių lenktynininkų pirmavo Aironas Dapkevičius, aplenkęs Emilį Bukauską ir Giną Rimkų.
Vyresnių sportininkų grupėje finiše tik 0,316 sek. skyrė nugalėtoją Jokūbą Mitkų nuo antrą vietą užėmusio Einoro Duobos, trečiasis finišavo Mantas Samulionis (visi – „Baltic Karting Academy“).
Sekmadienį Anykščiuose varžėsi „Rotax Max Challenge Lithuania“ klasių lenktynininkai. Tarp 16 pačių jauniausių sportininkų „Rotax Micro“ įskaitoje finale po 11 ratų intriguojančios kovos Patrikas Jocius („GS Racing Club“) tik 0,061 sek. aplenkė Jokūbą Vaškelį („Intrepid Baltic Team“), o trečiąją vietą užėmė J. Ž. Stanevičius („Paske Racing“).
Netrūko gražios kovos ir „Rotax Mini“ važiavimuose: finalą laimėjo Majus Mazinas („Auteks Racing“), aplenkęs Kiprą Petrauską („SB Racing“) ir latvį Martiną Valtą.
„Rotax Junior“ lenktynių finale intrigos netrūko iki pat paskutinio posūkio: jame dėl pozicijų kovojusi ukrainietė Polina Molchanova („Lenktynių Linija Driver Management“) susidūrė su komandos draugu Dovydu Račiu – po kontakto abu lenktynininkai turėjo užleisti vietas ant garbės pakylos. Nugalėtoju tapo Arlandas Aladavičius („Lenktynių Linija Driver Management“), aplenkęs latvį Ričardą Sprūdę ir savo komandos draugą Marių Karčiauską.
„Rotax Senior“ finale pirmavo Oskaras Savicki („ARTkart“), kuris nepaliko vilčių nugalėti Hubertui Būdvyčiui („TS Motorsport“) ir Nojui Gerulaičiui („Lenktynių Linija Driver Management“).
Svečias iš Estijos Ragnaras Veerus buvo greičiausias „Rotax DD2“ klasės finale: jis aplenkė Maksimą Golubovą („ARTkart“) ir Maksimą Shchurko („Lenktynių Linija Driver Management“).
„DD2 Masters“ finale greičiu visus pranoko Mykolas Mazinas („Auteks Racing“), antroji vieta atiteko latviui Rudžiui Klaviniui, o trečiasis finišavo Lukas Leonavičius („NSL Racing“).
2022 metais į šalies kartingo trasas grįžusi „Retro“ klasė ir šiemet traukia publikos dėmesį: įdomu matyti praėjusiame amžiuje gamintą techniką, kurią entuziastai puoselėja, nepaisydami ir savo, ir technikos amžiaus. Ypač greitas finale buvo Ričardas Gluoksnys („TS Motorsport“), kuris „Retro ČŽ“ įskaitoje aplenkė Vladą Germanavičių („Paske Racing“) ir Remigijų Linortą („NSL Racing“). „Retro Minsk“ klasėje greičiausias buvo Kęstutis Jankauskas, aplenkęs Saulių Antanaitį ir Evaldą Žitkų (visi – „TS Motorsport“).
Šių metų RB Lietuvos kartingo čempionate numatyti šeši etapai, vienas iš jų vyks Latvijoje, o artimiausios varžybos gegužės pabaigoje bus surengtos pernai atnaujintame kartodrome Šiauliuose. Ten jaunuolius motyvuoti asmeniniu pavyzdžiu planuoja ir pats čempionato rėmėjas R. Baciuška.