„Jeigu atvirai - esu sužavėtas. Dar niekada nevairavau tokio visureigio, kuris pasižymėtu tokia didele ratų eiga“, - pasakojo Stephanas Peterhanselis.
„Yra labai didelis skirtumas tarp tik galiniais ratais varomų ir visais keturiais ratais varomų visureigių. Net neįsivaizduojate.“
„Man labiausiai patikusi dalis - įvairiausias duobes galima įveikti važiuojant ne 80 km/val, bet 120 ar 130 km/val. greičiu.“
Santūriau į naująjį „Peugeot“ kūrinį žiūrėjo Carlosas Sainzas.
„Esu įsitikinęs, jog jis savo darbą atliks puikiai, tačiau man dar reikia laiko jį perprasti.“
Adrenalino ištroškę lenktynininkai laukia, nesulaukia, kada galės išvykti į vieną sudėtingiausių ralio maratonų pasaulyje. Šiemet į Dakaro ralį sugrįžtanti „Peugeot“ gamyklinė komanda į savo gretas prisiviliojo ne iš kelmo spirtus vairuotojus, kurie sieks tik vieno - pergalės.
Prieš keletą savaičių prasidėję naujo visureigio bandymai paliko puikų įspūdį visiems ekipos nariams. Tačiau daugiausiai komplimentų naujam „Peugeot 2008 DKR“ žarstė daugkartinis Dakaro ralio laimėtojas Stephane'as Peterhanselis.
Adrenalino ištroškę lenktynininkai laukia, nesulaukia, kada galės išvykti į vieną sudėtingiausių ralio maratonų pasaulyje. Šiemet į Dakaro ralį sugrįžtanti „Peugeot“ gamyklinė komanda į savo gretas prisiviliojo ne iš kelmo spirtus vairuotojus, kurie sieks tik vieno - pergalės.
Prieš keletą savaičių prasidėję naujo visureigio bandymai paliko puikų įspūdį visiems ekipos nariams. Tačiau daugiausiai komplimentų naujam „Peugeot 2008 DKR“ žarstė daugkartinis Dakaro ralio laimėtojas Stephane'as Peterhanselis.