Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Esame jums anksčiau pranešę apie tai, jog „Peugeot" kartu su daugkartiniu ralio čempionu Sebastienu Loebu, grįžta į „Pikes Peak" sprinto varžybas.
Nors kompanija ilgą laiką technines bolido specifikacija laikė prie savęs, šiandien „Peugeot" nusprendė oficialiai atskleisti „208 T16" bolido duomenis.
Pradėkime nuo to, jog automobilis sveria vos 875 kilogramus ir yra varomas 3,2 litro benzininiu agregatu, kuris išvysto 875 arklio galias. Taip, teisingai perskaitėte.
Gale sumontuotas variklis galią perduoda į keturis varomuosius ratus, kurie priverčia automobilį iki 100 km/h įsibėgėti per 1,4 sekundės, o pasiekti 200 km/h užtenka vos 4,8 sekundės.
Atrodo, jog kompanija yra rimtai nusiteikusi namo parsivežti rekordą. Gal reikėtų tuo pačiu pasiūlyti „Peugeot" sugrįžti į ralio sceną su šiuo bolidu? Būtų puiki proga sukurti modernią B grupę.
Esame jums anksčiau pranešę apie tai, jog „Peugeot" kartu su daugkartiniu ralio čempionu Sebastienu Loebu, grįžta į „Pikes Peak" sprinto varžybas.
Nors kompanija ilgą laiką technines bolido specifikacija laikė prie savęs, šiandien „Peugeot" nusprendė oficialiai atskleisti „208 T16" bolido duomenis.
Pradėkime nuo to, jog automobilis sveria vos 875 kilogramus ir yra varomas 3,2 litro benzininiu agregatu, kuris išvysto 875 arklio galias. Taip, teisingai perskaitėte.
Gale sumontuotas variklis galią perduoda į keturis varomuosius ratus, kurie priverčia automobilį iki 100 km/h įsibėgėti per 1,4 sekundės, o pasiekti 200 km/h užtenka vos 4,8 sekundės.
Atrodo, jog kompanija yra rimtai nusiteikusi namo parsivežti rekordą. Gal reikėtų tuo pačiu pasiūlyti „Peugeot" sugrįžti į ralio sceną su šiuo bolidu? Būtų puiki proga sukurti modernią B grupę.