• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kartais, bet tik kartais, suprasti prancūziškų automobilių gamintojų elgesį pakankamai sunku. Anksčiau, keistą „Peugeot“ ar „Citroen“ elgesį buvo galima paaiškinti, nes jie savo beprotiškas idėjas perkeldavo į bendro naudojimo keliams skirtus automobilius. Tačiau, kai kiekvienoje tarptautinėje automobilių parodoje buvo pradėti demonstruoti įdomūs, pilnai funkcionuojantys koncepciniai modeliai su nematomu užrašu - „Tik pasvajokite!“, daugelis suprato, jog Prancūzijos automobilių industrija pateko į krizę. 
Norint pamatyti vienos didžiausios senojo žemyno šalių automobilių industrijos pasimetimą ir nežinojimą ką daryti, užtenka pasižiūrėti į pastarųjų 15 metų istoriją. Vienu metu jie stengiasi išsiskirti iš kitų, tačiau tik išgirdę vieno žmogaus kritiką jie pasimeta, grįžta prie braižymo lentos ir sukuria prastą „Volkswagen“ kopiją. Nepatenkinti rezultatu, jie išgeria porą taurių vyno, sugrįžta prie braižymo lentos ir sukuria tokius automobilius kaip „Citroen C6“, „Peugeot RCZ“ ar galiniais ratais varomą „Renault Twingo“.
Norint pamatyti tikrąjį prancūziškų automobilių veidą, reikia pasižiūrėti į koncepcinius modelius, kurie po pasaulį keliauja dažniau nei garsiausi pasaulio atlikėjai.
Koncepciniuose automobiliuose „Peugeot“, „Renault“ ar „Citroen“ inžinieriai gali pademonstruoti savo idėjas ir pristatymo metu teigti, jog mes norėtume, kad naujos kartos „Peugeot 508“ atrodytų štai taip, o ne kitaip. Ne veltui kiekvienas koncepcinis prancūziškas automobilis sugeba funkcionuoti kaip jūsų ar jūsų kaimyno mašina. Tai pilnai veikiantys kūriniai, kuriems vėliau uždegama raudona šviesa.

Kartais, bet tik kartais, suprasti prancūziškų automobilių gamintojų elgesį pakankamai sunku. Anksčiau, keistą „Peugeot“ ar „Citroen“ elgesį buvo galima paaiškinti, nes jie savo beprotiškas idėjas perkeldavo į bendro naudojimo keliams skirtus automobilius. Tačiau, kai kiekvienoje tarptautinėje automobilių parodoje buvo pradėti demonstruoti įdomūs, pilnai funkcionuojantys koncepciniai modeliai su nematomu užrašu - „Tik pasvajokite!“, daugelis suprato, jog Prancūzijos automobilių industrija pateko į krizę. 
Norint pamatyti vienos didžiausios senojo žemyno šalių automobilių industrijos pasimetimą ir nežinojimą ką daryti, užtenka pasižiūrėti į pastarųjų 15 metų istoriją. Vienu metu jie stengiasi išsiskirti iš kitų, tačiau tik išgirdę vieno žmogaus kritiką jie pasimeta, grįžta prie braižymo lentos ir sukuria prastą „Volkswagen“ kopiją. Nepatenkinti rezultatu, jie išgeria porą taurių vyno, sugrįžta prie braižymo lentos ir sukuria tokius automobilius kaip „Citroen C6“, „Peugeot RCZ“ ar galiniais ratais varomą „Renault Twingo“.
Norint pamatyti tikrąjį prancūziškų automobilių veidą, reikia pasižiūrėti į koncepcinius modelius, kurie po pasaulį keliauja dažniau nei garsiausi pasaulio atlikėjai.
Koncepciniuose automobiliuose „Peugeot“, „Renault“ ar „Citroen“ inžinieriai gali pademonstruoti savo idėjas ir pristatymo metu teigti, jog mes norėtume, kad naujos kartos „Peugeot 508“ atrodytų štai taip, o ne kitaip. Ne veltui kiekvienas koncepcinis prancūziškas automobilis sugeba funkcionuoti kaip jūsų ar jūsų kaimyno mašina. Tai pilnai veikiantys kūriniai, kuriems vėliau uždegama raudona šviesa.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

908RC (3)


Flagmanas
„Peugeot“ galėtume vadinti panikos karaliene, kuri nuo pat 2000-ųjų nesugebėjo apsispręsti kuo nori būti ir kokie automobiliai turi riedėti pro „Peugeot“ gamyklų duris.
Per penkiolika metų „Peugeot“ pristatė ne vieną įspūdingą koncepcinį automobilį, tačiau 2006 metais dienos šviesą išvydęs „908 RC“ patenka į pačių, pačiausių trejetuką.
Peugeot 908 RC“ - prabangus, keturių sėdimų vietų, daugiau kaip penkių  metrų sedanas, kuris neoficialių šaltinių duomenimis, 2008 metais turėjo tapti „Peugeot“ flagmanu ir padėti šiai markei sugrįžti į „Premium“ segmentą, kuriame šiuo metu sau lygių neturi „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“.

REKLAMA

908RC (5)


Kaip ir daugelis kitų „Peugeot“ konceptų, taip ir „908 RC“ nebuvo tik dar vienas gražus žaisliukas prieš kurį tarptautinėse parodose staiposi gražios merginos. Tai buvo normaliai veikiantis prabangus sedanas, galėjęs nors ir tą pačią minutę išvažiuoti į bendro naudojimo kelius. Net ir saugos diržai veikė kaip tradiciniame automobilyje.

REKLAMA
REKLAMA

908RC (15)


Vis dėlto, šis automobilis buvo įdomus dėl kitų priežasčių. „Peugeot 908 RC“ turėjo tapti tuo automobiliu su kuriuo ši markė būtų sugrįžusi prie galinių varančiųjų ratų pavaros. Kaip ir „Peugeot 505“, taip ir „908 RC“ buvo varomas galiniais ratais, o priekyje stūksojo ne 4 ar 6 cilindrų benzininis variklis. „Peugeot“ inžinieriai šį limuziną aprūpino 5.5 litro, 12 cilindrų dyzeliniu motoru, kurio pajėgumas siekė net 710 arklio galių ir 1200 Nm!
Pasak „Peugeot“ specialistų, daugiau kaip penkių metrų ilgio sedanas iki 100 km/val. įsibėgėdavo per mažiau nei 4 sekundes ir pasiekdavo net 299 km/val. maksimalų greitį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų