Flagmanas
„Peugeot“ galėtume vadinti panikos karaliene, kuri nuo pat 2000-ųjų nesugebėjo apsispręsti kuo nori būti ir kokie automobiliai turi riedėti pro „Peugeot“ gamyklų duris.
Per penkiolika metų „Peugeot“ pristatė ne vieną įspūdingą koncepcinį automobilį, tačiau 2006 metais dienos šviesą išvydęs „908 RC“ patenka į pačių, pačiausių trejetuką.
„Peugeot 908 RC“ - prabangus, keturių sėdimų vietų, daugiau kaip penkių metrų sedanas, kuris neoficialių šaltinių duomenimis, 2008 metais turėjo tapti „Peugeot“ flagmanu ir padėti šiai markei sugrįžti į „Premium“ segmentą, kuriame šiuo metu sau lygių neturi „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes Benz“.
Kaip ir daugelis kitų „Peugeot“ konceptų, taip ir „908 RC“ nebuvo tik dar vienas gražus žaisliukas prieš kurį tarptautinėse parodose staiposi gražios merginos. Tai buvo normaliai veikiantis prabangus sedanas, galėjęs nors ir tą pačią minutę išvažiuoti į bendro naudojimo kelius. Net ir saugos diržai veikė kaip tradiciniame automobilyje.
Vis dėlto, šis automobilis buvo įdomus dėl kitų priežasčių. „Peugeot 908 RC“ turėjo tapti tuo automobiliu su kuriuo ši markė būtų sugrįžusi prie galinių varančiųjų ratų pavaros. Kaip ir „Peugeot 505“, taip ir „908 RC“ buvo varomas galiniais ratais, o priekyje stūksojo ne 4 ar 6 cilindrų benzininis variklis. „Peugeot“ inžinieriai šį limuziną aprūpino 5.5 litro, 12 cilindrų dyzeliniu motoru, kurio pajėgumas siekė net 710 arklio galių ir 1200 Nm!
Pasak „Peugeot“ specialistų, daugiau kaip penkių metrų ilgio sedanas iki 100 km/val. įsibėgėdavo per mažiau nei 4 sekundes ir pasiekdavo net 299 km/val. maksimalų greitį.