Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Trumpam užmirškite savo mylimus vokiškus, japoniškus, prancūziškus ar amerikietiškus automobilius. Dabar trumpam sugrįžkime į laikus, kai „Lancia“ nebuvo „Fiat-Chrysler“ koncerno inkaras, sugrįžkime į laikus, kai „Lancia“ buvo didžiausio Italijos automobilių koncerno pasididžiavimu.
Norėdami sugrįžti į šį laikotarpį, privalome atsiminti ne vieną įspūdingą „Lancia“ markės modelį : „Thema 8.32“, „Dedra Integrale“, „Monte Carlo“, „Fulvia“. Tai tik keletas iš gausybės, tačiau pats įspūdingiausias ir daugiausiai komplimentų nusipelnęs modelis buvo „Lancia Delta Integrale“ - sportiškas hečbekas, kuris anuomet neturėjo sau lygių.
Šiais laikais mes džiaugiamės „Ford Focus RS“, „Mercedes Benz A45 AMG“ ar „Volkswagen Golf R“ - automobiliais, kurie turi keturių varančiųjų ratų sistemas ir benzininius variklius su turbinomis, tačiau visi šie modeliai turėtų padėkoti „Lancia“ specialistams, kurie pirmieji ištobulino šią puikią formulę.
„Lancia Delta Integrale“ nebuvo pats gražiausias ar greičiausias automobilis, tačiau automanai puikiai žinos, jog šios dvi savybės nėra pačios svarbiausios.
Trumpam užmirškite savo mylimus vokiškus, japoniškus, prancūziškus ar amerikietiškus automobilius. Dabar trumpam sugrįžkime į laikus, kai „Lancia“ nebuvo „Fiat-Chrysler“ koncerno inkaras, sugrįžkime į laikus, kai „Lancia“ buvo didžiausio Italijos automobilių koncerno pasididžiavimu.
Norėdami sugrįžti į šį laikotarpį, privalome atsiminti ne vieną įspūdingą „Lancia“ markės modelį : „Thema 8.32“, „Dedra Integrale“, „Monte Carlo“, „Fulvia“. Tai tik keletas iš gausybės, tačiau pats įspūdingiausias ir daugiausiai komplimentų nusipelnęs modelis buvo „Lancia Delta Integrale“ - sportiškas hečbekas, kuris anuomet neturėjo sau lygių.
Šiais laikais mes džiaugiamės „Ford Focus RS“, „Mercedes Benz A45 AMG“ ar „Volkswagen Golf R“ - automobiliais, kurie turi keturių varančiųjų ratų sistemas ir benzininius variklius su turbinomis, tačiau visi šie modeliai turėtų padėkoti „Lancia“ specialistams, kurie pirmieji ištobulino šią puikią formulę.
„Lancia Delta Integrale“ nebuvo pats gražiausias ar greičiausias automobilis, tačiau automanai puikiai žinos, jog šios dvi savybės nėra pačios svarbiausios.