„Mercedes-Benz“ G klasės masinė gamyba prasidėjo dar 1979 metais. Tuomet tai buvo grynakraujis visureigis, kurio negąsdino jokie iššūkiai. Vis dėlto, bėgant metams, G klasė labiau tapo prabangos ir socialinio statuso simboliu, o ne priemone, kuri leistų įveikti net ir sunkiausias kliūtis. Bet net ir nekreipiant dėmesio į tai, automobilis sugebėjo išsaugoti išskirtinius bruožus.
Retro stilius, visų poreikius patenkinanti komforto įranga, plati variklių gama bei pagirtinos visureigio galimybės bekelėje yra pagrindiniai veiksniai, dėl kurių „Mercedes-Benz“ nespėja patenkinti esamos paklausos. „Magna Steyr“ gamyklos atstovai priduria, jog net ir padidinti gamybos pajėgumai negali patenkinti stipriai išaugusios ir nuolatos augančios paklausos.
Puikus to įrodymas – gamintojo pateikti duomenys. Jeigu 300 tūkst. pagamintų vienetų ribą G klasė perkopė tik per keletą dešimtmečių, 2017 metais, tai 400 tūkst. vienetų ribą „Mercedes-Benz“ pasiekė vos per ketverius metus.
G klasė visuomet buvo tas automobilis, kuris simbolizuoja laikmetį, kuriame visureigiai turėjo būti visureigiais, o ne tik eilinėmis puošmenomis. Vis dėlto, nepaisant šio modelio statuso, „Mercedes-Benz“ jau spėjo patvirtinti, jog ateityje išvysime elektrinę G klasės visureigio versiją. Kad ir kaip tai jums nepatiktų, bet ateityje tai yra vienintelis būdas išsaugoti G klasę. Žinoma, tik su sąlyga, jeigu susidomėjimas šiuo modeliu išliks ne tik po vienerių, bet ir po dešimties metų.
Kol „Mercedes-Benz“ inžinieriai dėlioja G klasės ateities planus, dabar visi potencialūs visureigio pirkėjai gali rinktis iš gausybės konfigūravimo galimybių. Net jeigu atsimuštumėte į sieną, „Mercedes-Benz“ jus nukreips į „G Manufaktur“ padalinį, kuris padės realizuoti visas užgaidas.