Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Visi pirmieji kartai būna kažkuo ypatingi. Ar tai būtų pirmieji žingsniai, ar pirmasis kartas lovoje su mergina, ar pirmasis kartas pradedant suprasti automobilį. Visi pirmieji kartai būna kažkuo ypatingi ir visam gyvenimui įstringa į galvą.
Taip pat atsitiko ir su Gerardu, kuris nusprendė pirmą kartą savo gyvenime patobulinti asmeninį automobilį. Jeigu jis būtų 19 ar 20 metų jaunuolis, tai nieko nestebintų, tačiau jam jau 28 metai. Vis dėlto Gerardas priduria, jog automobilių tobulinimo liga susirgo labai vėlai. Kol jo draugai bandė kažką išpešti iš senučių ir supuvusių „Fiestų", Gerardas sąžiningai taupė pinigus ir įsigijo pakankamai padorų ir greitą trečios kartos „Golf GTI".
Laikui bėgant, o automobilių tobulinimo madoms keičiantis, Gerardas per savo gyvenimą pakeitė ne vieną automobilį. Šis 3 serijos „BMW" yra jau penktasis automobilis, tačiau šis „E46" yra pirmoji keturratė transporto priemonė, kurią Gerardas nusprendė patobulinti. Kaip bebūtų keista, bet pirmasis blynas neprisvilo.
Pirmieji patobulinimai prasidėjo ties lengvo lydinio ratlankiais. Vėliau sekė ne „M3" priekinis bamperis, tačiau „Hamann" produkcijos gaminiai. Paskutinis patobulintas automobilio komponentas yra „Duramas" išmetimo sistema, kuri priverčia „328Ci" modelį skambėtų mieliau.
Pakankamai kompaktiškų išmatavimų automobilis neseniai pakeitė ir kėbulo spalvą. Pro gamyklos vartus šis „BMW" išriedėjo dėvėdamas mėlynos spalvos kostiumą. Gerardas po kurio laiko nusprendė, jog pats laikas pakeisti trečiuko spalvą. Pasirinkimų buvo beprotiškai daug, tačiau galų gale jis apsistojo ties „Casino Royal Aston Martin" spalva. Gerardas teigia, jog ši spalva automobiliui suteikia išskirtinumo ir prabangos jausmą.
Iš tikro į akis krenta ratlankiai ir kaip žemai automobilis yra prigludęs prie žemės. Tokį ekstremalų dropą pavyko pasiekti naudojant orinę pakabą. Nuvykęs pas orinės važiuoklės ekspertus, jie rekomendavo sumontuoti „Nibbeltec" firmos įrangą. Truputėlį patobulinus pačią įrangą pavyko automobilio kėbulą paguldyti ant žemės. Tiesiogine ta žodžio prasme, juk tai puikiai matosi nuotraukose.
Dabar atėjo laikas jums įvertintį šį „BMW". Užskaitom? Pirmasis blynas juk tikrai neprisvilo.
Nuotraukos - Enrique Vaquez
Visi pirmieji kartai būna kažkuo ypatingi. Ar tai būtų pirmieji žingsniai, ar pirmasis kartas lovoje su mergina, ar pirmasis kartas pradedant suprasti automobilį. Visi pirmieji kartai būna kažkuo ypatingi ir visam gyvenimui įstringa į galvą.
Taip pat atsitiko ir su Gerardu, kuris nusprendė pirmą kartą savo gyvenime patobulinti asmeninį automobilį. Jeigu jis būtų 19 ar 20 metų jaunuolis, tai nieko nestebintų, tačiau jam jau 28 metai. Vis dėlto Gerardas priduria, jog automobilių tobulinimo liga susirgo labai vėlai. Kol jo draugai bandė kažką išpešti iš senučių ir supuvusių „Fiestų", Gerardas sąžiningai taupė pinigus ir įsigijo pakankamai padorų ir greitą trečios kartos „Golf GTI".
Laikui bėgant, o automobilių tobulinimo madoms keičiantis, Gerardas per savo gyvenimą pakeitė ne vieną automobilį. Šis 3 serijos „BMW" yra jau penktasis automobilis, tačiau šis „E46" yra pirmoji keturratė transporto priemonė, kurią Gerardas nusprendė patobulinti. Kaip bebūtų keista, bet pirmasis blynas neprisvilo.
Pirmieji patobulinimai prasidėjo ties lengvo lydinio ratlankiais. Vėliau sekė ne „M3" priekinis bamperis, tačiau „Hamann" produkcijos gaminiai. Paskutinis patobulintas automobilio komponentas yra „Duramas" išmetimo sistema, kuri priverčia „328Ci" modelį skambėtų mieliau.
Pakankamai kompaktiškų išmatavimų automobilis neseniai pakeitė ir kėbulo spalvą. Pro gamyklos vartus šis „BMW" išriedėjo dėvėdamas mėlynos spalvos kostiumą. Gerardas po kurio laiko nusprendė, jog pats laikas pakeisti trečiuko spalvą. Pasirinkimų buvo beprotiškai daug, tačiau galų gale jis apsistojo ties „Casino Royal Aston Martin" spalva. Gerardas teigia, jog ši spalva automobiliui suteikia išskirtinumo ir prabangos jausmą.
Iš tikro į akis krenta ratlankiai ir kaip žemai automobilis yra prigludęs prie žemės. Tokį ekstremalų dropą pavyko pasiekti naudojant orinę pakabą. Nuvykęs pas orinės važiuoklės ekspertus, jie rekomendavo sumontuoti „Nibbeltec" firmos įrangą. Truputėlį patobulinus pačią įrangą pavyko automobilio kėbulą paguldyti ant žemės. Tiesiogine ta žodžio prasme, juk tai puikiai matosi nuotraukose.
Dabar atėjo laikas jums įvertintį šį „BMW". Užskaitom? Pirmasis blynas juk tikrai neprisvilo.
Nuotraukos - Enrique Vaquez