Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jei jūsų paklaustų, ar žinote nors vieną italų dizaino studiją, kuri kuria kėbulus garsiems automobilių gamintojams, turbūt į galvą šautų tokie vardai kaip „Pininfarina“, „Bertone“, „Zagato“ ar „Giugiaro“. Tačiau tai ne vieninteliai garsūs automobilių dizaineriai. Norime priminti apie „Carrozzeria Touring Superleggera“ ateljė, kuri buvo įkurta 1926 metais, tačiau po keturiasdešimties metų uždaryta. Bet 2006 metais įmonė sužibėjo vėl ir per septynerius metus spėjo išleisti keletą įspūdingų darbų, kurie užgniaužia mums kvapą. Dalinamės jais su mūsų skaitytojais.
Pirmasis „Carrozzeria“ dizainerių projektas buvo atskleistas 2008 metais prestižiniame „Concorso d‘Eleganza Villa d‘Este“ renginyje. Tai yra įdomi „Masetati“ kupė interpretacija, pavadinimu „A8 GCS“, o jį kūrę meistrai įkvėpimo sėmėsi iš 1954 metų „A6 GCS“ automobilio. Konceptas yra pagamintas ant „Maserati GranSport“ bazės bei paveldėjo šio automobilio agregatus, įskaitant 4,2 litro darbinio tūrio aštuonių cilindrų variklį, turintį 385 arklio galias. Galbūt italai pasirinks šią koncepciją, kaip pamainą „GranTurismo“ modeliui?
„Gumpert“ gamina vienus greičiausių superautomobilių pasaulyje, tačiau jų modeliai grožiu nežiba. Taigi, besiruošdami „Apollo“ pamainai, vokiečiai kreipėsi į „Carrozzeria“, užsakydami naujosios mašinos dizainą. Italai padirbėjo iš peties ir sukūrė koncepciją, pavadintą „Tornante“. Praėjusių metų Ženevos automobilių parodoje pristatytas automobilis turi „Gumpert“ patobulintą, dvi turbinas turintį „Audi“ aštuonių cilindrų variklį, išvystantį 700 arklio galių. Nors praėjusiais metais „Gumpert“ buvo ant bankroto ribos, gamintojas galiausiai atsigavo ir tikriausiai toliau tęsia „Tornante“ ruošimą gamybai.
Toje pačioje Ženevos automobilių parodoje, italai pristatė ir kitą koncepciją, kuri tebuvo muliažas. „Alfa Romeo Disco Volante“ stilistiniai elementai atkartoja klasikinį 1952 metų „Alfa Romeo Disco Volante“, kurio kėbulo linijas taip pat kūrė „Carrozzeria Touring“. Įdomu tai, kad ši koncepcija grįš į šių metų Ženevos automobilių parodą, po įspūdingu kėbulu slėpdama „Alfa Romeo 8C Competizione“ agregatus.
Dar prieš „Ferrari“ išleidžiant savo „shooting brake“ kėbulą turintį „FF“ superautomobilį, mūsų aptariama dizaino studija padirbėjo su „Bentley Continental“ bei pavertė jį puikiu „shooting brake“ pavyzdžiu. Pagaminti šį automobilį prireikė keturių tūkstančių darbo valandų, o devyniolika išrinktųjų galėjo įsigyti naująjį „Bentley Flying Star“.
„Carrozzeria Touring“ aiškiai prijaučia aptakias linijas turinčiams universalams, neveltui, jie universalu pavertė „Maserati Quattroporte“ bei šį automobilį pavadino „Bellagio Fastback“. Naujasis modelis buvo pristatytas „Villa d‘Este“ renginyje bei pasiūlytas potencialiems pirkėjams. Neaišku, kiek į pasaulį yra išleista šių įspūdingų automobilių,
Jei jūsų paklaustų, ar žinote nors vieną italų dizaino studiją, kuri kuria kėbulus garsiems automobilių gamintojams, turbūt į galvą šautų tokie vardai kaip „Pininfarina“, „Bertone“, „Zagato“ ar „Giugiaro“. Tačiau tai ne vieninteliai garsūs automobilių dizaineriai. Norime priminti apie „Carrozzeria Touring Superleggera“ ateljė, kuri buvo įkurta 1926 metais, tačiau po keturiasdešimties metų uždaryta. Bet 2006 metais įmonė sužibėjo vėl ir per septynerius metus spėjo išleisti keletą įspūdingų darbų, kurie užgniaužia mums kvapą. Dalinamės jais su mūsų skaitytojais.
Pirmasis „Carrozzeria“ dizainerių projektas buvo atskleistas 2008 metais prestižiniame „Concorso d‘Eleganza Villa d‘Este“ renginyje. Tai yra įdomi „Masetati“ kupė interpretacija, pavadinimu „A8 GCS“, o jį kūrę meistrai įkvėpimo sėmėsi iš 1954 metų „A6 GCS“ automobilio. Konceptas yra pagamintas ant „Maserati GranSport“ bazės bei paveldėjo šio automobilio agregatus, įskaitant 4,2 litro darbinio tūrio aštuonių cilindrų variklį, turintį 385 arklio galias. Galbūt italai pasirinks šią koncepciją, kaip pamainą „GranTurismo“ modeliui?
„Gumpert“ gamina vienus greičiausių superautomobilių pasaulyje, tačiau jų modeliai grožiu nežiba. Taigi, besiruošdami „Apollo“ pamainai, vokiečiai kreipėsi į „Carrozzeria“, užsakydami naujosios mašinos dizainą. Italai padirbėjo iš peties ir sukūrė koncepciją, pavadintą „Tornante“. Praėjusių metų Ženevos automobilių parodoje pristatytas automobilis turi „Gumpert“ patobulintą, dvi turbinas turintį „Audi“ aštuonių cilindrų variklį, išvystantį 700 arklio galių. Nors praėjusiais metais „Gumpert“ buvo ant bankroto ribos, gamintojas galiausiai atsigavo ir tikriausiai toliau tęsia „Tornante“ ruošimą gamybai.
Toje pačioje Ženevos automobilių parodoje, italai pristatė ir kitą koncepciją, kuri tebuvo muliažas. „Alfa Romeo Disco Volante“ stilistiniai elementai atkartoja klasikinį 1952 metų „Alfa Romeo Disco Volante“, kurio kėbulo linijas taip pat kūrė „Carrozzeria Touring“. Įdomu tai, kad ši koncepcija grįš į šių metų Ženevos automobilių parodą, po įspūdingu kėbulu slėpdama „Alfa Romeo 8C Competizione“ agregatus.
Dar prieš „Ferrari“ išleidžiant savo „shooting brake“ kėbulą turintį „FF“ superautomobilį, mūsų aptariama dizaino studija padirbėjo su „Bentley Continental“ bei pavertė jį puikiu „shooting brake“ pavyzdžiu. Pagaminti šį automobilį prireikė keturių tūkstančių darbo valandų, o devyniolika išrinktųjų galėjo įsigyti naująjį „Bentley Flying Star“.
„Carrozzeria Touring“ aiškiai prijaučia aptakias linijas turinčiams universalams, neveltui, jie universalu pavertė „Maserati Quattroporte“ bei šį automobilį pavadino „Bellagio Fastback“. Naujasis modelis buvo pristatytas „Villa d‘Este“ renginyje bei pasiūlytas potencialiems pirkėjams. Neaišku, kiek į pasaulį yra išleista šių įspūdingų automobilių,