Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
2015 metais viso pasaulio kino teatruose pasirodęs „Pašėlęs Maksas: įtūžio kelias“ sulaukė daugybės teigimų įvertinimų. Iš pelenų prisikėlusi „Pašėlusio Makso“ franšizė, prie kino teatrų ekranų priklausė milijonus žiūrovų, kurie džiaugėsi naujos ekranizacijos kūrėjų noru išlaikyti šiurpią ir kvapą gniaužiančią atmosferą.
Vienas didžiausių „Pašėlęs Maksas: įtūžio kelias“ išskirtinumų - specialieji efektai, kurie buvo sukurti ne specialių kompiuterinių programų pagalba. Kiekvienas sprogimas, kiekvienas sudaužytas automobilis buvo tikras.
Prieš vienerius metus kino teatruose pasirodžiusiame filme buvo panaudota 150 automobilių, kurie buvo sudaužyti arba susprogdinti. Jeigu matėte šį filmą, turėtumėte puikiai atsiminti „War Rig“ vardu pavadintą transporto priemonę ar beprotiškai atrodančius šešiaračius galiūnus, kurių ratus sukdavo 8 cilindrų benzininis motoras.
Tad turėdami progą, pasižiūrėkime kaip atrodė „Pašėlęs Maksas: įtūžio kelias“ filmavimo darbai.
2015 metais viso pasaulio kino teatruose pasirodęs „Pašėlęs Maksas: įtūžio kelias“ sulaukė daugybės teigimų įvertinimų. Iš pelenų prisikėlusi „Pašėlusio Makso“ franšizė, prie kino teatrų ekranų priklausė milijonus žiūrovų, kurie džiaugėsi naujos ekranizacijos kūrėjų noru išlaikyti šiurpią ir kvapą gniaužiančią atmosferą.
Vienas didžiausių „Pašėlęs Maksas: įtūžio kelias“ išskirtinumų - specialieji efektai, kurie buvo sukurti ne specialių kompiuterinių programų pagalba. Kiekvienas sprogimas, kiekvienas sudaužytas automobilis buvo tikras.
Prieš vienerius metus kino teatruose pasirodžiusiame filme buvo panaudota 150 automobilių, kurie buvo sudaužyti arba susprogdinti. Jeigu matėte šį filmą, turėtumėte puikiai atsiminti „War Rig“ vardu pavadintą transporto priemonę ar beprotiškai atrodančius šešiaračius galiūnus, kurių ratus sukdavo 8 cilindrų benzininis motoras.
Tad turėdami progą, pasižiūrėkime kaip atrodė „Pašėlęs Maksas: įtūžio kelias“ filmavimo darbai.