• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pripažinsime, esame didžiuliai devinto dešimtmečio super-automobilių gerbėjai. Tai buvo laikotarpis, kai dizaineriai galėjo išlaisvinti savo fantaziją ir sukurti tokį automobilį, kokio norėjo jie, o ne Briuselyje sėdintys biurokratai.
Kas be ko, devintame dešimtmetyje sukurti super-automobiliai nebuvo nei praktiški, nei erdvūs, nei patogūs. Kai kurie iš jų buvo netgi pavojingi gyvybei, tačiau niekam tai nerūpėjo, nes kiekvienas save gerbiantis automanas bandydavo šiuos žvėris prisijaukinti. Jeigu bandymai sutramdyti iš zoologijos sodo ištrūkusį gyvūną nepavyksta - dresuotojas labai greitai mirdavo didžiuliame ugnies kamuolyje.
Kiekvienas automanas yra matęs daugybę „Lamborghini Countach“, „Ferrari F40“ ar „Porsche 959“ nuotraukų interneto platybėse, žurnaluose. Kai kuriems pavyko juos pamatyti gyvai, gatvėje arba markės muziejuje. Tačiau šį kartą mes norime jums pasiūlyti paganyti akis į netradicines super-automobilių nuotraukas. Jose pamatysite ne tik patį automobilį, bet ir jame sumontuotus agregatus ir kitas smulkmenas, kurios slypi už kvapą gniaužiančių kėbulo linijų.

1 ) Lamborghini Countach


Pagrindinėje nuotraukoje (viršuje) matomas „Lamborghini“ buvo sukurtas ne devintame dešimtmetyje, tačiau kultiniu automobiliu jis tapo būtent šiuo laikotarpiu. „Lamborghini“ nusprendė, jog „Countach“ trūksta platesnių padangų, labiau kaimynus užknisančios išmetimo sistemos ir didžiulio galinio spoilerio ant kurio namų šeimininkė galėtų džiovinti rūbus.

2 ) Porsche 959


Devinto dešimtmečio pabaigoje pasirodęs „Porsche 959“ buvo tikras technologinis stebuklas. Visos technologijos ir inžinieriai sprendimai vėliau pateko į kitus, masinės gamybos automobilius. Pradedant adaptyviais, prie kelio dangos prisitaikančiais amortizatoriais ir baigiant milžiniškomis kompiuterio smegenimis, kurios valdė kiekvieną automobilio judesį.

Pripažinsime, esame didžiuliai devinto dešimtmečio super-automobilių gerbėjai. Tai buvo laikotarpis, kai dizaineriai galėjo išlaisvinti savo fantaziją ir sukurti tokį automobilį, kokio norėjo jie, o ne Briuselyje sėdintys biurokratai.
Kas be ko, devintame dešimtmetyje sukurti super-automobiliai nebuvo nei praktiški, nei erdvūs, nei patogūs. Kai kurie iš jų buvo netgi pavojingi gyvybei, tačiau niekam tai nerūpėjo, nes kiekvienas save gerbiantis automanas bandydavo šiuos žvėris prisijaukinti. Jeigu bandymai sutramdyti iš zoologijos sodo ištrūkusį gyvūną nepavyksta - dresuotojas labai greitai mirdavo didžiuliame ugnies kamuolyje.
Kiekvienas automanas yra matęs daugybę „Lamborghini Countach“, „Ferrari F40“ ar „Porsche 959“ nuotraukų interneto platybėse, žurnaluose. Kai kuriems pavyko juos pamatyti gyvai, gatvėje arba markės muziejuje. Tačiau šį kartą mes norime jums pasiūlyti paganyti akis į netradicines super-automobilių nuotraukas. Jose pamatysite ne tik patį automobilį, bet ir jame sumontuotus agregatus ir kitas smulkmenas, kurios slypi už kvapą gniaužiančių kėbulo linijų.

1 ) Lamborghini Countach


Pagrindinėje nuotraukoje (viršuje) matomas „Lamborghini“ buvo sukurtas ne devintame dešimtmetyje, tačiau kultiniu automobiliu jis tapo būtent šiuo laikotarpiu. „Lamborghini“ nusprendė, jog „Countach“ trūksta platesnių padangų, labiau kaimynus užknisančios išmetimo sistemos ir didžiulio galinio spoilerio ant kurio namų šeimininkė galėtų džiovinti rūbus.

2 ) Porsche 959


Devinto dešimtmečio pabaigoje pasirodęs „Porsche 959“ buvo tikras technologinis stebuklas. Visos technologijos ir inžinieriai sprendimai vėliau pateko į kitus, masinės gamybos automobilius. Pradedant adaptyviais, prie kelio dangos prisitaikančiais amortizatoriais ir baigiant milžiniškomis kompiuterio smegenimis, kurios valdė kiekvieną automobilio judesį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

959


3 ) Ferrari F40


Jeigu „Porsche 959“ buvo vadinamas inžinerinių stebuklu, tai „Ferrari F40“ buvo visiškai kitokia super-automobilio interpretacija. Velniop technologijas, velniop garso izoliaciją, velniop vairo stiprintuvą ir kitus privalumus.
Italai paragavę skanaus vyno ir dar skanesnių makaronų, sukūrė vieną įstabiausių super-automobilių planetoje, kuriame buvo nuostabiausias melodijas dainuojantis 8 cilindrų motoras, dvi sportinės sėdynės, trys pedalai ir vairas. „Ferrari F40“ buvo skirta vairuotojams, o ne pozuotojams.

REKLAMA

F40


4 ) Ferrari Testarossa


Enzo Ferrari kadaise yra pasakęs - „Aerodinamikos specialistai yra skirti toms kompanijoms, kurios nemoka gaminti normalių variklių.“ Devintame dešimtmetyje šis posakis labai tiko vienam gražiausių to meto super-automobilių - „Ferrari Testarossa“.
5.0 litrų darbinio tūrio, 12 cilindrų, 390 arklio galių išvystęs agregatas buvo sumontuotas į automobilį, kuris pasižymėjo kampuotomis, aštriomis formomis. Šį automobilį kūrę dizaineriai tikrai negalvojo apie funkciją ar puikias aerodinamines savybes. Visgi, praėjus keliems dešimtmečiams viskas apsivertė aukštyn kojom.

Testar

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų