Devintame dešimtmetyje sukurti superautomobiliai yra visiškai kitokios kategorijos automobiliai. Daug galios, mažai pagalbinių sistemų – norint suvaldyti tokius „žvėris“, reikia ne tik fizinių įgūdžių, bet ir patirties. Tačiau „Officine Fioravanti“ mano, kad laikas atnaujinti požiūrį. Jie tiki, kad automobiliai, kaip „Ferrari F40“, turi būti pritaikyti ir nepatyrusiems vairuotojams, suteikiant galimybę jais džiaugtis platesniam ratui entuziastų.
Tobulinti tokį superautomobilį – drąsus sprendimas. Tai vienas ikoniškiausių ir atpažįstamiausių „Ferrari“ modelių pasaulyje, todėl „Officine Fioravanti“ pabrėžia, kad didžiausias dėmesys buvo skirtas smulkmenoms, o ne pagrindiniams automobilio elementams. Tai reiškia, kad jie nesikišo į variklį ir nekeitė automobilio išvaizdos.

Vienas pagrindinių patobulinimų – „Handling“ paketas, kurį gali užsisakyti „Ferrari F40“ savininkai. Šis paketas apima įvairias pakabos detales, pradedant nuo svirčių ir baigiant ratų guoliais.
Be to, į paketą įeina anglies-keramikos „Brembo“ stabdžių diskai, našesnės priekinių ir galinių stabdžių apkabos bei reguliuojama „ABS“ sistema. „Officine Fioravanti“ taip pat įdiegė hidraulinį vairo stiprintuvą, kad „F40“ vairavimas mieste nebūtų panašus į sunkvežimio vairavimą stovėjimo aikštelėje.
Galiausiai, visi šie pakeitimai būtų beprasmiai, jei ne dar vienas svarbus akcentas – lengvesni 18 ir 19 colių ratlankiai ir „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangos, laikomos geriausiu pasirinkimu sportiniams automobiliams.
„Jei su juo nevažiuojate, jis praranda savo žavesį, o jei nesate pakankamai patyręs vairuotojas, rizikuojate“, – sako „Officine Fioravanti“.
„F40 buvo sukurtas ne tik tam, kad stovėtų kaip muziejinis eksponatas, bet ir tam, kad su juo būtų galima mėgautis“, – priduria „Officine Fioravanti“ specialistai.