Pasak kompanijos vadovų, „Ferrari“ inžinieriai susitelkė ties variklio ir aerodinamikos patobulinimu. „Ferrari“ atstovai teigia, jog inžinieriai daug dėmesio praleido prie nuolat kintančių aerodinamikos elementų.
Tačiau pasižiūrėkime į variklį, kuris suks galinius „458 Speciale“ ratus. Per vidurį bus sumontuotas truputėlį patobulintas aštuonių cilindrų motoras, kuris išvystys 600 arklio galių ir 539 NM sukimo momentą. Jokių turbinų - nieko. Tai pats galingiausias „Ferrari“ aštuonių cilindrų atmosferinis variklis.
Kaip ir priklauso, naujoji „Speciale“ modifikacija numėtė šiek tiek svorio. Dabar automobilis sveria 1290 kilogramų ir yra vos 85 kilogramais sunkesnis už septintos kartos „Golf“. Toks mažas automobilio svoris leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per tris sekundes.
Kompanija teigia, jog greičiausią ir galingiausią „458“ modifikaciją galima užsisakyti jau dabar. Automobilio kainos gamintojas nepanoro atskleisti.