Kaip ir pasiutusiai greiti ir triukšmingi „Charger Hellcat“ ir „Challenger Hellcat“ modeliai, taip ir „Ram 1500 TRX“ naudos 6,2 litro, 8 cilindrų variklį, kuris generuoja 712 arklio galių ir 880 Nm sukimo momentą. Dar kartą ištarkite šiuos skaičius ir įsivaizduokite kokį charakterį šis variklis suteikia tikrai ne pačiam mažiausiam pikapui.
Gamintojo teigimu, šis dičkis iki 96 km/val. gali spurtuoti per 4,5 sekundės, 160 km/val. greitį pasiektų per 10,5 sekundės ir ketvirtį mylios atstumą įveiktų per 12,9 sekundės. Aha, jeigu norėtumėte su juo nulėkti į traukos lenktynes, tai galėsite padaryti nepasidarydami sau gėdos.
Jeigu variklis yra vienas svarbiausių komponentų šiame techniniame galvosūkyje, inžinieriai ne ką mažiau dėmesio skyrė automobilio važiuoklei, kuri buvo sustiprinta strategiškai svarbiose vietose. Važiuoklė buvo pakelta 51 milimetru, o tai reiškia, jog pikapo prošvaisa dabar siekia daugiau nei 300 mm.
Dar viena naujovė – visiškai nauja, nepriklausoma priekinė pakaba, kuriai buvo suteikta aktyvios pakabos technologija. Gamintojas tikina, jog priekinėje pakaboje naudojami elementai, pagaminti iš itin stipraus aliuminio, užtikrina tikslesnį ir sklandesnį pakabos darbą.
Tuo tarpu galinės spyruoklės turėtų būti didžiausios kada nors naudotos tokio tipo automobiliuose. Jų didžiausia apkrova gali būti iki 594 kilogramų, pats pikapas, esant poreikiui, gali patempti iki 3674 kilogramų sveriantį krovinį.
Automobilyje taip pat rasime „BorgWarner“ paskirstymo dėžę, kuri padės „Ram 1500 TRX“ susidoroti su bet kokiais bekelės iššūkiais. „Ram“ atstovai tikina, jog daugelis pakabos elementų buvo sustiprinti, jog galėtų atlaikyti didžiules apkrovas. Visgi, sportiška „Ram 1500 TRX“ versija skirta nerūpestingiems pasilakstymams bekelėje.
„Ram 1500 TRX“ kūrėjai atsižvelgdami į automobilio paskirtį, į sportišką pikapo versiją įdiegė, kaip jie vadina, „šuolio aptikimo sistemą“. Jeigu ratai atsiplėštų nuo žemės, automobilis pradeda ruoštis susidūrimui su danga ant kuriuos ruošiatės nusileisti. Išmani sistema keičia važiuoklės nustatymus, variklio sūkių dažnį, sukimo momentą, pasirinktą greitį, galios paskirstymą tarp ašių. Vairuotojui telieka sėdėti už vairo ir sukinėti vairą. Likusiomis smulkmenomis turėtų pasirūpinti ši sistema.
Verta pabrėžti dar vieną svarbų akcentą – naują 12 colių lietimui jautrų ekraną, kuriuo vairuotojas valdys įvairias automobilio funkcijas. Šio ekrano dėka vairuotojas taip pat galės rinktis iš kelių važiavimo režimų: „Normal“, „Wet“, „Snow“, „Off-Road“ ir „Baja“.
Naujoji „Ram“ pikapo versija Jungtinėse Valstijose kainuos nuo 69 tūkst. dolerių. Šio modelio gamyba prasidės šių metų pabaigoje ir visuose „Ram“ prekybos salonuose pasirodys iki 2020 metų pabaigos.
„Ram“ bendrovės atstovai taip pat patvirtino, jog „Ram 1500 TRX“ pasirodys ir Europoje. Šiuo metu gamintojas ruošiasi atlikti sportiško pikapo homologaciją, kurią privalo atlikti visi automobilių gamintojai tam, jog galėtų oficialiai pardavinėti savo automobilius Europoje. Europiečiai „Ram 1500 TRX“ galės užsisakyti nuo 2020 metų gruodžio.